Millanen paikka Jamppa on asua?
Järvenpään Jamppa?
12
3167
Vastaukset
- Nimetön
Se on aivan perseestä oleva paikka. Täynnä hörhöjä, pultsareita, kriminaaleja ym. pohjasakkaa. Älyttömän ruma ja hoitamattoman näköinen paikka. Oikea 70 -luvun rupula. Ei kannata katsoa sinne päinkään.
- ex-jamppalainen
Ei ole kiva paikka asua. Ainakaan Haltianpolulla.
Löytyy 2 kauppaa, kioskeja, apteekki, otto.maatti ja pizzerioita.
Juna pyshtyy kerran tunnissa Saunakallion seisakkeella. Lippu kalliimpi kuin Järvenpäästä Helsinkiin.
Puliukot pyörii häiritsemässä kaupassa kävijöitä.
Löytyy huumeneuloja ties mistä. - manna
asun itse täällä ja olen pitänyt paikasta.Pari taloa mihin spurgut yms. on linnottautunut, muuten kiva paikka.Spurguja tosiaan löytyy kaikkialla muuallakin.Ja ei ne ole ainakaan minua häirinnyt missään henk.kohtasesti.
Tosi lähellä esim.keskustaa, mutta silti hieman rauhassa pahimmalta hälinältä..=) suosittelen itse paikkaa,mutta makunsa tietenkin kullakin.- asukki12
Haltianpolulla 10 vuotta asuneena voin sanoa että mukava paikka.Vaikka pidän pieniä pileitä kotonani päivittäin ja meteliä tulee, ei kukaan ole häirinnyt juhliani.Kukaan ei myöskään ole moittinut rapussa roikkuvia kännikavereitani,vaikka he örveltävät siellä öisin.Parvekkeelta heitetyt tyhjät pullot ja tumpit on joku mukava ihminen seuraavana päivänä korjannut pois.Kyllä täytyy sanoa että Jampassa asuu rentoa porukkaa, vähä niinkuin itsekkin olen.Tämä on oikea rauhan tyyssija.
- Maagikko
asukki12 kirjoitti:
Haltianpolulla 10 vuotta asuneena voin sanoa että mukava paikka.Vaikka pidän pieniä pileitä kotonani päivittäin ja meteliä tulee, ei kukaan ole häirinnyt juhliani.Kukaan ei myöskään ole moittinut rapussa roikkuvia kännikavereitani,vaikka he örveltävät siellä öisin.Parvekkeelta heitetyt tyhjät pullot ja tumpit on joku mukava ihminen seuraavana päivänä korjannut pois.Kyllä täytyy sanoa että Jampassa asuu rentoa porukkaa, vähä niinkuin itsekkin olen.Tämä on oikea rauhan tyyssija.
Niin ja ne Jampan puhuvat puskat.
- Sayed
Hyyva on jampan.Taala hamslakarit,neuvonta,huva ustavat taala on myos.Polis on kiva ei haka paljon se on.On kivat ravinttola jossa kepana halppa vaiken ma itse juo.Naapuri kiva muos vaika vahan hakata vaimo ja lapsia.
Tulle vain tane,taala minnäkin olemme ! - Jampasta
Lähi-Siwassa on oikein ulosheittäjä, mutta ei sekään estänyt pari viikkoa sitten myyjän kyynelkaasuttamista ja ryöstämistä. Ampumista on myös ajoittain. Mustalaisia tuntuu kuhisevan eräät talot, mutta ei täällä ole puutetta suomalaisista hörhöistäkään. Aika ankea alue kaiken kaikkiaan, peittoaa Jakomäet sun muut, eihän täältä edes pääse ilman autoa poiskaan. Mutta asunnot halpoja ehkä juuri näistä syistä, siksi asun täällä.
- Sirup
Kyllä mustalaiset ovat suomalaisia.
- suomalaisia
Sirup kirjoitti:
Kyllä mustalaiset ovat suomalaisia.
Puhuvat omaa kieltään, eivät sopeudu valtaväestöön ja aiheuttavat vain rähinöitä ja epäjärjestystä. Työtkään eivät heille maita.
- Jamppa rocks
Jamppa on rokkenrollia niille joilla on samanlainen life style kuin mulla. Täällä tuntee todella kuuluvansa joukkoon iloiseen!
- kaarnapolku2
Loutin,isoja mäkiä raskaita kävellä ja huonot palvelut.Pellonkulman,sijaitsee hevonvit...
Kinnari,ihmisiä joista kuoren riisuttuaan jää jäljelle vain tympeä itsekeskeinen haju.
Kyrölä,munatonta keskiluokkaa pikkuisilla pihoillaan.Vähänummi,nimi kertoo kaiken.
Mankala,heh olen kuullut että sielläkin kerran asui tyytyväinen perhe.
Jamppa on aina herättänyt mielipiteitä niin puolesta kuin vastaan.Itse pidän paikasta pidän siis ihmisistä en vain kuorista.
Täällä nimittäin asuu vain ihmisiä.
Ja meitähän on kaikenlaisia.Muuta tänne jos et viihdy kyllä täältä pääsee myös poiskin. - man0
Tulin (Järvenpään) keskustan eräästä kahvilasta
ulos tuossa männäpäivänä ja oven ulkopuolella
keskusteli keskenään muutama afrosuomalainen
(olikos tämä nyt se suositeltava termi?).
Toisten keskusteluja ei toki saa kuunnella mutta
eräs heistä nauroi ja isoon ääneen lausui:
"Yes, but it's not in Finland. It's in Jamppa".
Hyvä mesta se on, "Viihtyisä yhteisö Piikkimetsän
ympärillä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321