...kreationisteja vaivaa. Onko täysin mahdotonta puhua näistä asioista sivistyneesti ja ilman nimittelyä?
Öbaut jokainen viesti täällä on kirjoitettu suu vaahdossa, raivon vallassa. Nimitellään ihmisiä evouskovaisiksi (vaikka evoluutio ei kuulu millään tavalla uskontoon tai täytä uskonto määritelmän vaatimuksia). Myös pistää ihmetyttämään ihmeellinen uhkailu ja ihmisten haukkuminen apinoiksi ja marakateiksi.
Ehkä suurin ihmetyksen aihe on outo oletus, että on jokin ateistien salaliitto (tai että tiedemiehet kaikki valehtelevat ja sepittävät löydöksiään), joka hallitsisi tiedemaailmassa. Eikö suurin osa tiedemiehistäkin ole kristittyjä?
Mikä...
5
343
Vastaukset
Enenmmän minua ärsyttää tuo, että ensin esitetään suurella itsevarmuudella ja julistuksella jokin väite, sitten perustellaan se väite vääräksi.
Nyt on pari vaihtoehtoa:
a)Aloitetaan jankkaaminen ja toinen osapuoli esittää saman väitteen uudestaan hieman toisilla sanoilla ja tuo olisi se perustelu
b)Aloitetaan keksimään päästä sopivia hypoteettisia malleja tärkeisiin kysymyksiin
c)Kierretään alkuperäinen isompi kysymys esittämällä omia hieman asian vierestä olevia kysymyksiä mitenkään osoittamatta, että kysymykset olisivat jotenkin oleellisia.
d)Kun väite on perusteltu vääräksi, niin väitteen esittäjä ei ota mitään kantaa, on hetken hiljaa ja pian (tod. näk. eri threadissa) tämä julistaa, että asia on yhä ongelmallinen eikä ole tullut vastausta..mutta eihän näiltä keskusteluilta voi paljon muutakaan odottaa kun luomiseen uskova osapuoli on niin selvästi altavastaajana.
Maailman tutkiminen ID-teorian avulla on vähän sama kuin että arkeologisia kaivauksia johdettaisiin da Vinci koodi-kirjan avulla ;)
- hörhö
"Eikö suurin osa tiedemiehistäkin ole kristittyjä? "
Tiedätkö eron Kristitty Ja Uskossa oleva Kristitty. Suurin osa maailman Kristityistä eivät ole uskossa. Luulen että sinäkin sanot joskus olevasi Kristitty, mutta luulen että se ei merkitse sinulle kovinkaan paljon :) Voinen väittää , että jos esität kysymyksen keneltä tahansa näistä tutkijoista Uskovatko he Jumalaan saat kielteisen vastauksen tai muuta epämääräistä mutinaa :) Anteeksi jos olen väärässä.
ja kyllä Kressuja löytyy myös ystävällisiäkin.. niin kuin mitä tahansa muita ihmisiä. mutta kun näitä juttuja lukee huomaa kyllä että suurin osa on vaan täällä juuri suu vaahdossa höyryämässä. :)- hörhö
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000016378020
tos on aika asiallista keskustelua asiaan liittyen jos haluat osallistua :)
- J...J
"Nimitellään ihmisiä evouskovaisiksi (vaikka evoluutio ei kuulu millään tavalla uskontoon tai täytä uskonto määritelmän vaatimuksia)."
Eikö ole mielenkiintoista kuinka uskovaiset yrittävät halventaa evoluutioteoriaa vertaamalla sitä uskontoon. Mitä se kertoo uskonnoista itsestään??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa691904- 1001839
- 1421724
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331354MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3151246- 601199
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761056Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446943