Kysymys

sheriffille

Miksi keskustelu hätävarjelun sekä voimankäytön eroista poistettu? Ainoita keskusteluja, joissa oli jotain järkeä. Katso läpi vaikka kaikki tän sivun keskustelut ja poista niistä sitten noin 85%. Ei osu kategoriaan millään muotoa.

14

1203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomasin

tuossa yht´äkkiä, että kaikki Ironmikesin tekstit on poistettu. Mistähän syystä? Toki olen jotakuinkin vastakkaisella puolen mielipiteissä, mutta täytyy kyllä ihmetellä hänen kirjoitustensa tasoa.

• Lukija.

Minun mielestäni ironmikesin taso ja tietämys asioista ylitti muiden tason täällä.

• ehkä,
        Lukija. kirjoitti:

Minun mielestäni ironmikesin taso ja tietämys asioista ylitti muiden tason täällä.

mutta kirjoitusten taso oli hanurista ja syvältä. Lähes joka kirjoituksessa oli toista väheksyvä ja aliarvioiva ote. Ei kunnioitusta muita kohtaan.

• ironmikes
        ehkä, kirjoitti:

mutta kirjoitusten taso oli hanurista ja syvältä. Lähes joka kirjoituksessa oli toista väheksyvä ja aliarvioiva ote. Ei kunnioitusta muita kohtaan.

Miksi kunnioittaisin änkyttäviä, tietämättömiä ja jankuttavia luusereita? Onko sinulle vastaus siihen?

• nero
        ironmikes kirjoitti:

Miksi kunnioittaisin änkyttäviä, tietämättömiä ja jankuttavia luusereita? Onko sinulle vastaus siihen?

Harmi että poistettiin. Siellä mike oli syväkyykyssä. Toivottavasti moni ehti lukea. Erityisesti säväytti miken logiikka faktan todistamistaakasta...

• Nauraja.
        nero kirjoitti:

Harmi että poistettiin. Siellä mike oli syväkyykyssä. Toivottavasti moni ehti lukea. Erityisesti säväytti miken logiikka faktan todistamistaakasta...

Poliisi pelasti sinutkin taas kerran nyyhkypoika! Mike piti sinua kovin helposti pilkkanaan ja oli sinunkin etusi, etteivät örvellyksesi ja mokailusi ole enää esillä.

Vieläkö olet sitä mieltä, ettei poliisi ole koskaan salakuunnelut ketään Suomessa? Hoooooh! HAAAAH! Älä tapa nauruun.

• nero
        Nauraja. kirjoitti:

Poliisi pelasti sinutkin taas kerran nyyhkypoika! Mike piti sinua kovin helposti pilkkanaan ja oli sinunkin etusi, etteivät örvellyksesi ja mokailusi ole enää esillä.

Vieläkö olet sitä mieltä, ettei poliisi ole koskaan salakuunnelut ketään Suomessa? Hoooooh! HAAAAH! Älä tapa nauruun.

Kannatta opetella lukemaan ennen kuin kommentoi. Luit varmaankin kaikki poistetut keskustelut joissa mike kyykkäsi jälleen.

Kerro ihmeessä missä olen mokannut.

Kerro myös missä olen väittänut ettei poliisi ole salakuunnellut...

Älä kirjoita paskaa ja vääristele mitä kirjoitan. Vai etkö pysty muuhun. Kirjoita ihmeessä oma mielipiteesi asioihin.

• ironmikes kirjoitti:

Et tietenkään kunnioita samanlaisia ihmisiä kuin itse olet.

• Etsijä.
        SavoRULES kirjoitti:

Et tietenkään kunnioita samanlaisia ihmisiä kuin itse olet.

Nollanero
        Kirjoittanut: ironmikes 14.5.2006 klo 22.20

Mokasit tasan silloin, kun LUULIT pärjääväsi minulle, vaikka mahdollisuutesi ovat tasan NOLLA!
        Olethan minua tyhmempi, heikompi ja köyhempi. Millä eväillä siis luulet pärjääväsi poju? Luoja ei antanut sinulle riittävästi eväitä, mutta syytönhän sinä luoja paratkoon siihen itse olet. Tyhmyys kulkee suvussasi ja periytyi myös sinulle.

• Etsijä. kirjoitti:

Nollanero
        Kirjoittanut: ironmikes 14.5.2006 klo 22.20

Mokasit tasan silloin, kun LUULIT pärjääväsi minulle, vaikka mahdollisuutesi ovat tasan NOLLA!
        Olethan minua tyhmempi, heikompi ja köyhempi. Millä eväillä siis luulet pärjääväsi poju? Luoja ei antanut sinulle riittävästi eväitä, mutta syytönhän sinä luoja paratkoon siihen itse olet. Tyhmyys kulkee suvussasi ja periytyi myös sinulle.

Taasko sitä kirjoitellaan Etsijällä kun antamani pikakyykky hävettää sinua taas niin että oikein itku pääsi pikkumikeltä?

Kirjoittelet kerrankin oikealla palstalla sillä poliisien olisi todella ottaa juttusi syyniin. Sinulle oikea paikka olisi joko poliisiputka tai pehmustetuin seinin varustettu koppero.

• Kurgan60
        SavoRULES kirjoitti:

Taasko sitä kirjoitellaan Etsijällä kun antamani pikakyykky hävettää sinua taas niin että oikein itku pääsi pikkumikeltä?

Kirjoittelet kerrankin oikealla palstalla sillä poliisien olisi todella ottaa juttusi syyniin. Sinulle oikea paikka olisi joko poliisiputka tai pehmustetuin seinin varustettu koppero.

Mike on kova poika copy pasteamaan.

Mutta huvittavinta on, että tämä ei ilmeisesti itse tajua itkuraivariensa sumentamana, että lainaa jatkuvasti varanikeillään omia tekstejään.

Ei kovin läpinäkyvää, hehehe.
        No, IranMadon harrastuksena on potkia itseään päähän jatkuvalla toistolla ja pakko sanoa, hän on erittäin hyvä siinä :)))

• TietäjäMies

se, että sefu on poliisi, eikä poliisin toimia saa moittia, se on suuri virhe poliisiosastolla. Tämä osasto on tarkoitettu poliisien keskinäiseen kehumiseen, eikä asiosta puhumiseen.

• ei niin yllättynyt

Katoppas! Tuohonkin löytyi hyvä selitys näiltä seli seli kansalaisilta( joilla ei pitäisi olla muuta kuin oikeus poistua). Sheriffi, miksi et kertonut olevasi oikea poliisi? En sitten yllättynyt tästäkään selityksestä.

:)

• Cris

On vaikeaa kun tuota ironmikesiä ei saa kiinni asiavirheistä. Minäkin olen koittanut parhaani, mutta eilen jouduin taas pettymään. Huomasin, että ironmikes oli taas voittanut ja tunsin itseni avuttomaksi pässiksi.
      Leikin täällä psykologia, mutta ironmikes käräytti minut siitäkin. On kai parasta häipyä taas takaisin huu haa osastolle.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      151
      9923
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5474
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3899
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      50
      2695
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      72
      2419
    6. 73
      2127
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      145
      2026
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      233
      1828
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      140
      1501
    10. Roger Karimus

– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun
      Voimailulajit
      2
      1491
    Aihe