Mike the mouse on KO:n yläpuolella ?
KO:n päätökset ovat ilmeisesti vääriä, Mike the mouse päättää lopullisen päätöksen vaikka ei lain hengestä ja muustakaan lainkäytöstä tiedä hölkkäsen pöläystä.
Naurettava provo ja säälittävä selittelijä.
Mike the mouse
11
1717
Vastaukset
- ironmikes
Ko. oli tässä nimenomaisessa tapauksessa pelkkä poliisien sätkynukke. Siellä uskottiin kaikki mitä poliisit sinne Hirsalasta ja tappamisen "pakosta" suolsivat, eli täyttä paskaa. Pysyttämiskynnys ei täyttynyt edes poliisien omien ohjeistusten puitteissa, se on takuuvarmaa, vaikka mitä täällä höpistään.
Ohjeistuksessa ei sanota, eikä anneta ymmärtää, että maassa konttaavaa avutonta, savusta ja kaasuista sokaistunutta miestä pitää ampua mieluimmin päähän ja mahdollismman tappavalla aseella.
Koska siellä ei riittänyt loogista ja älyllistä ajattelukykyä, niin sitä etsitään nyt puolueettomalta taholta, jonne poliisien sönkkäykset Hirsalan selkeästä lahtauksesta eivät enää kanna.
Tiedän lainkäytöstä taatusti enemmän kuin yksikään himppaheikki täällä. Poliiseilla ei lakitietoutta tunnu täälläkään löytyvän, eikä myöskään heidän nuolijoistaan.- -Tietäjä-
Ei ole Mikki-Hiiri juurikaan tiedolla loistanut, kaikella muulla tyhmyydellä kylläkin.
Erittäin naurettava tyyppi.
Juuri näitä "lainoppineita" oli makasiinienkin ympäristössä paljon tuossa taannoin, luulivat tietävänsä jotain, mutta sitten juostiinkin karkuun.
Miksi ei voi jäädä kertomaan miten asia oli, pelkureita kaikki kuten Mikki-Hiiri kyykyssäkin. - Kurgan60
"Tiedän lainkäytöstä taatusti enemmän kuin yksikään himppaheikki täällä. Poliiseilla ei lakitietoutta tunnu täälläkään löytyvän, eikä myöskään heidän nuolijoistaan."
hehe, lukion reputtanut lukihäiriöinen, joka ei osaa matematiikkaa, fanittelee rikollisia, vastustaa poliiseja, puolustaa kaikkia vasemmistodiktatuureja mutta väittää olevansa oikeiston mihiä!
hahaaah! kaikkien aikojen itsensä nolaaja! - Chris.
Vai onko mersun palstalla ruuhkaa?
Monellako nicillä riehut pelkästään suomi24:lla?
Ihan vinkkinä. Jos luot useita kuvitteellisia profiileja ja haluat sen pysyvän salassa, sinun on itsesikin uskottava mitä kirjoitat ja olet. Vähän sama kuin roolihahmo jossain elokuvassa/tv.sarjassa.
Eipä sillä eihän tuo laitonta ole, joskin hyvin outoa. Esim. uskottavuus kärsii aika paljon.
(Sori shefa, minun oli pakko). - ironmikes
Kurgan60 kirjoitti:
"Tiedän lainkäytöstä taatusti enemmän kuin yksikään himppaheikki täällä. Poliiseilla ei lakitietoutta tunnu täälläkään löytyvän, eikä myöskään heidän nuolijoistaan."
hehe, lukion reputtanut lukihäiriöinen, joka ei osaa matematiikkaa, fanittelee rikollisia, vastustaa poliiseja, puolustaa kaikkia vasemmistodiktatuureja mutta väittää olevansa oikeiston mihiä!
hahaaah! kaikkien aikojen itsensä nolaaja!Minä en tyri missään, enkä myöskään poliisi osastolla, jossa olen kyykyttänyt kaikki, joilla on ollut liian suuria luuloja itsestään ja tiedoistaan.
Mutta sinä olet todellinen mestari munaamisen alalla. Kaikkihan me muistamme nolot tappiosi minulle, joista Halosen voitto oli sinulle raskain ja katkerin. Jouduit ryömimään juhlapöydän alle, nakertelemaan armopaloja meiltä voittajilta:-)))
Kaikkihan me muistamme myös, miten pahoin munasit itsesi Venäjän velan suhteen, kun samana päivänä puhuit suureen ääneen miljoonista ja miljardeista. Et osaa perseaukisena ja hikisenä duunarina käsitellä liian suuria summia, joten sen voi ymmärtää sitä taustaa vasten:-)))
Kaikkihan me muistamme, ettei Venäjä ollut maksanut mukaasi laikaan korkoja.
Kaikkihan me muistamme, ettei Venäjä ollut maksanut mukaasi edes velan lyhennyksiä.
Lopulta jouduit itku silmissä nöyrtymään edessäni ja sopertelit olleesi väärässä ja se oli tietty mannaaa minulle:-)) Nöyrtyminen voittajan edessä, onkin aivan oikein:-D
Muistamme myös, miten olit välillä peräti yrittäjä, mutta kun et muistanun mitä aiemmin olit höpissyt olitkin vaihteeksi taas duunari:-D
Molempia ei tietekään voi olla samaan aikaan, joten jäit myös VALHEESTA kiinni. Se oli taas kerran mannaa minulle:-))
Juoksit räkä poskella perässäni poliisi osastollekin ja munasit itsesi sielläkin täysin epätoivon sävyttämillä paskapuheillasi.
Painahan siis luihu valehtelija kaaliisi, ettet pärjää minulle täällä, että missään muuallakaan. Olet vai pikku paskahousu ja tyhjänpäiväinen surkea nyhrääjä, jota käsittelen aivan miten haluan.
Kyykytän sinut armotta jos satun sille päälle, taikka säästän armosta, että saat taas latoa tännekin uutta sontaasi ja valheitasi. - ironmikes
-Tietäjä- kirjoitti:
Ei ole Mikki-Hiiri juurikaan tiedolla loistanut, kaikella muulla tyhmyydellä kylläkin.
Erittäin naurettava tyyppi.
Juuri näitä "lainoppineita" oli makasiinienkin ympäristössä paljon tuossa taannoin, luulivat tietävänsä jotain, mutta sitten juostiinkin karkuun.
Miksi ei voi jäädä kertomaan miten asia oli, pelkureita kaikki kuten Mikki-Hiiri kyykyssäkin.Muista pysyä siellä puskassa hiiri ja vikse vain sieltä "viisauksiasi". Olet yhtä helppo nakki, kuin muutkin perässäni viksijät täällä.
- ironmikes
Chris. kirjoitti:
Vai onko mersun palstalla ruuhkaa?
Monellako nicillä riehut pelkästään suomi24:lla?
Ihan vinkkinä. Jos luot useita kuvitteellisia profiileja ja haluat sen pysyvän salassa, sinun on itsesikin uskottava mitä kirjoitat ja olet. Vähän sama kuin roolihahmo jossain elokuvassa/tv.sarjassa.
Eipä sillä eihän tuo laitonta ole, joskin hyvin outoa. Esim. uskottavuus kärsii aika paljon.
(Sori shefa, minun oli pakko).Sait illalla kunnon selkäsaunan:-D Toivottelit jo hyvät yötkin, mutta olit jo lämmemmenyt kuin hellankoukku kyykytyksestäni, että tulit uudelleen ottamaan nekkuusi:-)) En ole kirjoitellut mersupalstalla , joten valetta pukkaa hemmo jälleen.
- todistaja
ironmikes kirjoitti:
Sait illalla kunnon selkäsaunan:-D Toivottelit jo hyvät yötkin, mutta olit jo lämmemmenyt kuin hellankoukku kyykytyksestäni, että tulit uudelleen ottamaan nekkuusi:-)) En ole kirjoitellut mersupalstalla , joten valetta pukkaa hemmo jälleen.
Kyllä Chris laitto sinut kanveesiin. Tuon voi todistaa useampi henkilö.
Olin todistamassa teidän miekan kalistelua ainakin maailmanmenoa palstalla ja täällä.
Molemmat ketjut meni poistoon ja kohta tämäkin.
Tämä ei ole teidän tappelupalsta varsinkaan sinun. Chris yrittää savustaa sinut ulos ja näyttää onnistuvan siinä. - kansalainen1
ironmikes kirjoitti:
Muista pysyä siellä puskassa hiiri ja vikse vain sieltä "viisauksiasi". Olet yhtä helppo nakki, kuin muutkin perässäni viksijät täällä.
Mainitse edes yksi asia, jossa olet faktisesti ollut oikeassa. Minulle ei tule mieleen yhtään. Se, että uhoat lapsen lailla ja nimittelet muita ei tee sinusta viisasta, pikemminkin päinvastoin.
ironmikes kirjoitti:
Minä en tyri missään, enkä myöskään poliisi osastolla, jossa olen kyykyttänyt kaikki, joilla on ollut liian suuria luuloja itsestään ja tiedoistaan.
Mutta sinä olet todellinen mestari munaamisen alalla. Kaikkihan me muistamme nolot tappiosi minulle, joista Halosen voitto oli sinulle raskain ja katkerin. Jouduit ryömimään juhlapöydän alle, nakertelemaan armopaloja meiltä voittajilta:-)))
Kaikkihan me muistamme myös, miten pahoin munasit itsesi Venäjän velan suhteen, kun samana päivänä puhuit suureen ääneen miljoonista ja miljardeista. Et osaa perseaukisena ja hikisenä duunarina käsitellä liian suuria summia, joten sen voi ymmärtää sitä taustaa vasten:-)))
Kaikkihan me muistamme, ettei Venäjä ollut maksanut mukaasi laikaan korkoja.
Kaikkihan me muistamme, ettei Venäjä ollut maksanut mukaasi edes velan lyhennyksiä.
Lopulta jouduit itku silmissä nöyrtymään edessäni ja sopertelit olleesi väärässä ja se oli tietty mannaaa minulle:-)) Nöyrtyminen voittajan edessä, onkin aivan oikein:-D
Muistamme myös, miten olit välillä peräti yrittäjä, mutta kun et muistanun mitä aiemmin olit höpissyt olitkin vaihteeksi taas duunari:-D
Molempia ei tietekään voi olla samaan aikaan, joten jäit myös VALHEESTA kiinni. Se oli taas kerran mannaa minulle:-))
Juoksit räkä poskella perässäni poliisi osastollekin ja munasit itsesi sielläkin täysin epätoivon sävyttämillä paskapuheillasi.
Painahan siis luihu valehtelija kaaliisi, ettet pärjää minulle täällä, että missään muuallakaan. Olet vai pikku paskahousu ja tyhjänpäiväinen surkea nyhrääjä, jota käsittelen aivan miten haluan.
Kyykytän sinut armotta jos satun sille päälle, taikka säästän armosta, että saat taas latoa tännekin uutta sontaasi ja valheitasi.Mike kertoi siinä juuri omasta elämästään ja siitä miltä tuntuu olla lukihäiriöinen tietämätön pelkuri
- Chris.
Jos sinulla pelottaa kohtaaminen "nulikan" kanssa niin mikäs siinä sitten.
Minä olen kyseisellä palstalla klo 15:00 ja sinä et. Ei kai sinua vain pelota?
Sinähän peittoat minut maanrakoon ja kyykytät ihan maanpinnalle. Mitä pelättävää sinulla on?
Ymmärrän kyllä kantasi. Ei sinun ole pakko.
Ihan hyvää jatkoa sinulle.
tv: Chris. (Olen muuten 37v. oliko sama ikä kuin sinulla)?
PS. Jos muutat mielesi, etkä pelkää tällaista kakaraa niin tulet paikalle.
Tai muuten ota syväkyykky ja todella matala.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1519923Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735474Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273899- 502695
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan722419- 732127
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1452026Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2331828Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1401501Roger Karimus
– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun21491