Jokainen ´äiti´joka on käynyt ns. vieraissa, viettäköön naisen päivää äitienpäivän sijaan. Jokainen isi joka on käynyt. ns. vieraissa, viettäköön miehen päivää isänpäivän sijaan.
Skierri
Tekopyhyyttä liiaksi
4
758
Vastaukset
- Avioliitossa oleva
Ne saavat itseänsä hävetä jotka vieraissa käyvät sillä nehän syntiä tekevät kun ennestään niillä perhe on eikä ajattele omaa perhettänsä.
Eivät ne kyllä ansaitsisi julapäiväänsä toivottavasti ajattelevat niinä päivinä sitä asiaa.Kun avioliitossa on ja lapsia myös niin pitäisis ajatella sitä mitä aiheuttaa itselleen ja toisilleen.
t.Kaikki hyvin perheessä - Luojan Luomaa
nasevasti sanottu! Joo sitä on paljon/vieraissa käyntiä...
- Hairahtanut
Mä oon kuiteskin sitä mieltä, et ei se mun äitiyttäni pois vie, et oon joskus hairahtanutkin. Mä ainaskin vietän tätä päivää lapsen/lasten saannin kunniaks, en mieheni takia...Mä oon äiti oli mulla mies tai ei...Mä juhlin sitä, et oon kasvattanu kaks ihanaa murua ja selvinny niitten kans niin hyvinä kun huonoinakin päivinä. Vaimonpäivä ois sit taas asia erikseen...oisko se sit vaikka hääpäivä...HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ (hairahtaneillekkin). Juhlikaa äitiyttänne ja lapsistanne huolehtimista ihan hyvällä omallatunnolla.
- Helmer
Hairahtanut kirjoitti:
Mä oon kuiteskin sitä mieltä, et ei se mun äitiyttäni pois vie, et oon joskus hairahtanutkin. Mä ainaskin vietän tätä päivää lapsen/lasten saannin kunniaks, en mieheni takia...Mä oon äiti oli mulla mies tai ei...Mä juhlin sitä, et oon kasvattanu kaks ihanaa murua ja selvinny niitten kans niin hyvinä kun huonoinakin päivinä. Vaimonpäivä ois sit taas asia erikseen...oisko se sit vaikka hääpäivä...HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ (hairahtaneillekkin). Juhlikaa äitiyttänne ja lapsistanne huolehtimista ihan hyvällä omallatunnolla.
Niin onhan sitä monia elintapoja? eli katsokaapa Google Moshu-kansa ja kuvia www.tigerleapinggorge.com Jaa siellä "hairahdellaan" siitä vaan/kaikki kylissä kasvattavat lapsia,eikä isistä aina tietoa?Homma tuntuu pelaavan ja eikä ole mustasukkaisuutta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074506- 1862521
- 671492
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961200- 1251099
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1031066- 711051
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a131977- 107957
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa9912