Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi muistaisin äitiäni???

Olavi61

Miksi muistaisin äitiäni tänään???

Siksikö,että hän on sanonut,että syntymiseni oli virhe.

Siksikö,että hän esitti toiveen,että kun hän kuolee,ettei minunu tarvitse tulla hautajaisiin.

Siksikö,että osittain hänen ansiostaan tuli avioeroni,koska hän ei auttanut minua,kun minulla oli taloudellien hätä.

Siksikö,että olen musta lammas,vaikka olen rehellistä työtä tehnyt,enkä ole uhannut tappaa äitiäni,kuten äitini kanssa asuva alkoholisti veljeni kohta 40v.

Miksi en muista tänään äitiäni,miettikääpä!!!!??

Odotan rehellisesti äitini 73v. kuolemaan,niin seen jälkeen voin elää normaalia elämää!!

Niin ja vielä tuli mieleen:

Siksikö muistaisin,että ollessani murrosikäinen.äitini hoki jatkuvasti,että et tule saamaan perintöä,vaikka en koskaan ollut,enkä ole vailla!!

Tekisi mieli polttaa perikunnan talo,niin sitten en saisi perintöä,vaan kakkua muutaman vuoden,sekin on minulla kokematta,kun ei ole rikosrekisteriä!

11

1850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja relaa

      Varmaan et halua ns. erävoittoa äidillesi. Eli tuskin on senarvoinen vitutuksesi äidistäsi,että sinä (linna)kakun saisit istuttavaksi , vaikka äitienpäivä kakkua pitäisi joskus saada syödä lämmöllä.

      Nyt yritä jatkaa omaa elämääsi välittämättä väärinkohtelusta ym. paskasta. Varmasti elämäsi on paremman arvoinen kuin miettiä tollasia asioita mitä kirjoitit. Kokeileppa joskus elää vaikka yksi päivä ihan muis mietteissä jotain tosi kivaa tehden!

      Ps. on pahempiakin äitejä olemassa, mistä itse kirjoitit. Mutta ne äidit ei ole sen arvoisia , että pitäisi pilata oma elämä sen takia.

      • Olavi61

        tosi on,on pahempiakin äitejä olemassa


    • ihmettelijä kätilö

      luvuista päätellen äitisi on synnyttänyt sinut 12 vuotiaana ,ei ihme jos on katkera?!

      • sinä???

        lasket??? Minun laskuopin mukaan olavi todennäköisesti on 45 vuotias?????


      • Tapio43OULU
        sinä??? kirjoitti:

        lasket??? Minun laskuopin mukaan olavi todennäköisesti on 45 vuotias?????

        olavi on 45 vuotias


      • Olavi61
        sinä??? kirjoitti:

        lasket??? Minun laskuopin mukaan olavi todennäköisesti on 45 vuotias?????

        olen tuo tapio43oulu,siis


    • anteeksi antanut

      antaa äidillesi anteeksi virheensä? Minulle kerrottiin kerran, että vasta silloin on aikuinen, kun pystyy antamaan vanhemmilleen anteeksi. Se on totta, että itse minä valitsen elämäni polun vanhemmistani huolimatta.
      Sen jälkeen kun annoin äidilleni anteeksi ja ymmärsin hänen olevan sen ajan olosuhteiden kasvatti ja että hänen käytöksensä johtui niistä, tunsin vapautuneeni suuresta taakasta. Tällä hetkellä minulla on äitiini ihan ok suhde, pystyn rakastamaan häntä ja ymmärtämään hänen "töksäytyksensä".
      Koeta löytää tämä tie ja nauti elämästäsi tästä eteenpäin. Elämä on valintoja täynnä - ongelma on vain tehdä se oikea valinta.

    • oikea asenne!

      onpa oikea asenne, eikun äidit lakoon!
      semmoset kyr..ät joutaa hiilipuolelle lämmitykseen kun kuolevat.
      Kärisivät oikein kunnolla ;);)
      Vaikka ei helvetti ole kuin mielikuvituspaikka, mikä harmi.Taitaa oikea helvetti olla täällä maan päällä jo.

    • matamimimmi71

      Miksi Äitisi olisi vastuussa avio erostasi ynm raha asioistasi elät omaa elämääsi kuten Äitisikin itse olet valintojasi tehnyt ja Äitisi ei ole holhoojasi enään sillä olet täysi ikäinen jotenka kanna vastuu itse itsestäsi ja raha huolistasi itseppä olet raha huolesi aiheuttanut vai veikö Äitisi rahasi ?

      • Olavi61

        Koko äitini!!!
        En kaipaa häntä yhtään elämääni!!

        Sairas mikä sairas on se,en minä!!!

        Joku Skitsofreenikko koko äitin!!!!
        Jos tietäisit taustat,niin et ihmettelisi asennettani!!!

        Sitten kun äitini kuoleen voin elää normaalia elämää,en nytten!!!!!

        Ja sitä "perintöä" on sitten tulossa sen jälkeen,josta äitini on hokenut koko ikänsä,etten tule saamaan,tulee äitini kuoleman jälkeen!!!!

        Olen joutunut isäni kuoleman jälkeen riitauttamaan äitini,viemällä se käräjille perunkirjoitusta varten!!

        Ja lisäksi äitini ei ole hommannut hautakiveä isäni haudalle,vaikka sen kuolemasta on jo 9v.

        Vaikka perunkirjassa lukee,että äitini tehtävänä hankkia hautakivi!!!!!

        Sellainen äitini on!!

        Kuolkoot mun puolesta ja olkoot onnellinen sitten "taivaassa"!!

        Kuulema syntymisenikin on ollut virhe,että sellaisia sammakoita pääsee äitini suusta!!!!


      • matamimimmi71
        Olavi61 kirjoitti:

        Koko äitini!!!
        En kaipaa häntä yhtään elämääni!!

        Sairas mikä sairas on se,en minä!!!

        Joku Skitsofreenikko koko äitin!!!!
        Jos tietäisit taustat,niin et ihmettelisi asennettani!!!

        Sitten kun äitini kuoleen voin elää normaalia elämää,en nytten!!!!!

        Ja sitä "perintöä" on sitten tulossa sen jälkeen,josta äitini on hokenut koko ikänsä,etten tule saamaan,tulee äitini kuoleman jälkeen!!!!

        Olen joutunut isäni kuoleman jälkeen riitauttamaan äitini,viemällä se käräjille perunkirjoitusta varten!!

        Ja lisäksi äitini ei ole hommannut hautakiveä isäni haudalle,vaikka sen kuolemasta on jo 9v.

        Vaikka perunkirjassa lukee,että äitini tehtävänä hankkia hautakivi!!!!!

        Sellainen äitini on!!

        Kuolkoot mun puolesta ja olkoot onnellinen sitten "taivaassa"!!

        Kuulema syntymisenikin on ollut virhe,että sellaisia sammakoita pääsee äitini suusta!!!!

        Ei Mun mielestäni Äitisi ole pakko ostaa hauta kiveä jos ei ole rahaa ynm jospa Hän vihaakin Isääsi Mä vihaan Isääni ainaskin sen takia mitä on Äitelle tehnyt ja olin Itse 1.v 4 kk kun jäin puoli orvoksi jotenka elämä opettaa jos ei muuten niin kanta pään kautta ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe