Minulle kaikkein parhain äitienpäivälahja
olisi se, että oma äitini tulisi uskoon.
Paras Äitienpäivälahja
13
408
Vastaukset
- M@k3
Varmasti onnellisempi siitä jos hänen lapsensa tulisi järkiinsä.
- A&O
äitisi tulisi varmasti onnelliseksi, jos oppisit kunnioittamaan niitäkin, jotka eivät epäile kanssasi, vaan uskovat iankaikkiseksi elämäksi.
- M@k3
A&O kirjoitti:
äitisi tulisi varmasti onnelliseksi, jos oppisit kunnioittamaan niitäkin, jotka eivät epäile kanssasi, vaan uskovat iankaikkiseksi elämäksi.
Siinä on jos ihminen on niin tollo että ostaa sian säkissä?
- A&O
M@k3 kirjoitti:
Siinä on jos ihminen on niin tollo että ostaa sian säkissä?
Oletko käsittänyt niin, että evankeliumi ja pelastus Jeesuksessa on ostotavaraa?
Taisi se joskus olla katolilaisten kuvioissa (aneet), mutta ei Jumala siinä marketissa ollut myymäläpäällikkönä, eikä edes juoksupoikana.
Jeesus ei ole sika, jos niin haluat väittää, eikä Hän viihdy säkissä, mutta tulee Henkensä välityksellä ihmiseen asumaan, jos ihminen niin haluaa, mutta ei väkisin.
Joh. 7:17
"Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani". (Jeesus Kristus) - M@k3
A&O kirjoitti:
Oletko käsittänyt niin, että evankeliumi ja pelastus Jeesuksessa on ostotavaraa?
Taisi se joskus olla katolilaisten kuvioissa (aneet), mutta ei Jumala siinä marketissa ollut myymäläpäällikkönä, eikä edes juoksupoikana.
Jeesus ei ole sika, jos niin haluat väittää, eikä Hän viihdy säkissä, mutta tulee Henkensä välityksellä ihmiseen asumaan, jos ihminen niin haluaa, mutta ei väkisin.
Joh. 7:17
"Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani". (Jeesus Kristus)1. Saat sen lahjaksi, eli tuote on siis täysin ilmainen.
2. Sen avulla pääset taivaaseen, joka on paras kuviteltavissa oleva paikka.
3. Jos et ota vastaan tätä ilmaista tuotetta niin joudut helvettiin joka on pahin kuviteltavissa oleva paikka.
4. Tuotteella voit hakata päähän muita ihmisiä joilla on erilainen tuote.
Haluaisitko ostaa?
- Timoriepu
Meillä monilla on varmaan rakkaita, joiden puolesta rukoilemme ja joiden uskoon tuloa odotamme sydämestämme.
Tehtävämme on pysyä uskollisesti rukouksessa ja lähellä Jeesusta. Uskon, että saamme vielä niittää riemuiten.- runis
Olen samaa mieltä kanssasi.
En anna epäuskon vallata sisintäni
silloin kun on kyse läheisistäni
sillä onhan Jumala luvannut että
pelastut ja perhekuntasi. AMEN!
Tänä aamuna kun rukoilin äitini puolesta
tuo lahjatoivomus Jumalalle nousi sydämestäni
ja sekin, miten valtavan suuri lahja usko olisi myös
äidilleni, niinkuin se on jokaiselle ihmiselle.
Siunausta sinulle ja perheellesi :)
- äitienpäivätarjouksia?
???
- usko!
"Kunnioita isääsi ja ÄITIÄSI, että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä."
- frihet
Jeesusta kiitän uskovasta äidistäni, joka ei "tuputtanut" uskoa, mutta eli uskon todeksi ja minä lapsena sain nähdä hänen sisäisen turvallisuuden ja rauhallisuuden, jonka voi vain usko Jeesukseen aikaan saada.
Hän 70-luvulla siskolleen viimeisessä kirjeessään oli kirjoittanut, että uskoo Jeesuksen vielä pelastavan "friihetin" ja sain kuulla tuosta kuukausi uskoon tuloni jälkeen.
Äitini rukoili alkoholisti poikansa puolesta, vaikka en ollut silloin kun 20.
Äitini tosin traakisesti jätti tämän maallisen majan hukkumalla jäihin ja itse seuraavana päivänä olin nostamassa hänet jäistä.
Jokaiselle on määrätyt elinpäivät ja äitini kohdalla ne tulivat äkillisesti täyteen.
Kuuntelin joskus aiemmin kasetilta laulua "äidin rukous ja mietiskelin, että kuka minusta oli kertonut, erikoisesti sitten kun ensi kertaa sinne koto-Suomeen äidin haudalle uskossa menin kukkia viemään.
Oli yli 13 vuotta menny ja siinä kiitos mieleen nousi, että on se mahtavaa, kun ihminen on saanut uskovan vanhemman osakseen.
Muistetaan äitejä, että voisivat lapsiaan opastaa uskon tielle ja että nekin jotka eivät tunne Kristusta löytäisivät Hänet oppaakseen, kun lapsiaan kaitsevat yhteiskuntaan.
Eli siunatut äitienpäivät, vaikka meillä Ruotsissa ei vielä sitäkään vietetä, vaan kuun lopulla.- Timoriepu
Minäkin muistan äitiäni hyvällä. Tultuaan uskoon, hän alkoi hartaasti ja kestävästi rukoilemaan meidän, lapsiensa puolesta. Veljeni ja minä saimmekin tulla Armahtajan, Jeesuksen luo synteinemme ja jättää ne Hänelle, jolla on paljon anteeksiantamusta.
Hän jätti myös esimerkin meille rukouksesta, jota perintöä tahdon omassa elämässäni vaalia. Haluan pitää rukousta elämässäni keskeisellä paikalla, sillä muuten niin hauraana ja kehnona ihmisenä kompastelisin ja sortuisin pian saatanan ansoihin.
Äitiäni arvostan varsinkin siitä syystä paljon, koska hän sai huoltaa meitä pääosin yksin, isäni kuoltua jo varhain.
- qwe
Mutta rukoile hänen puolestaan.
- runis
Kun lapsena katsoin seinän takaa
näkyykö varjoani
en osannut katsoa rajoja
piilotin ne kaikki
aurinkon selän taa
lapsenkengissäni
kävelin soraista mukulakivikatua
lähikioskille ostamaan
yhden pennin nalleja
ja kirjoitin tennistossuihini:
- Jeesus rakastaa sinua!
ajelin osku-marsuni kanssa
keltaisella jopolla
kyyditin tuota viiksivallua
pyöräni etukorissa
keräten sille
sydän rakkautta tulvillaan
voikukanlehtiä
Kun lapsena katsoin seinän takaa
tuleeko varjoni perässäni
itkin kun en saanut sitä kiinni
vaikka pyörin ja pyörin
Tulit kotiin
äiti
yöllä töistä
raskaan illan jälkeen
humalaisten ihmisten
sekavista äänistä
väsyneenä
olit tarjoillut
niin monille
ja hymyillyt
vaikka ei hymyilyttänyt
odotin sinua
minä pieni tyttösi
varjoni metsästäjä
kun pyysin lasin maitoa
sydän rakkautta tulvillaan
ja sinä äitini rakas
jaksoit sen tuoda
nukahdin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2113354Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461364Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601296Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882