Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vähän paha mieli....

äitiliini05

Ensimmäinen äitienpäivä oli tänään, ja sain esittää miehelleni jo aikaisemmin toivomuksia päivän suhteen mitä haluan tehdä... mutta pahanmielen vain sain tänään. Pyysin vain että olisin saanut aamulla nukkua vaikka tunnin pidempään kuin tavallisesti, eli leikkisi aamulla tytön kanssa :ei. Toivoin että hän olisi lähtenyt kanssamme ulos käymään pienellä kävelyllä, kun on niin kaunis päiväkin : ei. Toivoin, etä olisi auttanut ruuanlaitossa tänään: ei. Ja sitten kun hän soitti kaverilleen ja oletin että ovat menossa kahville (meni töihin muutamaksi tunniksi), sanoin, että pitääkö se joka päivä olla kavereiden kanssa, että eikö voi edes yhtä päivää viettää vaimon ja lapsen kanssa, niin sain vain hirveän haukkuvyöryn. Mutta niinhän se vain menee, että vietämme sitten isänpäivää joka päivä...On vaan niin paha mieli, mutta Onneksi mulla on kuitenkin ihana pikku tyttö =)

17

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti myös

      ikävä kuulla että päiväsi on menny ja alkanut huonosti...


      no mutta mä toivotan sulle mitä parahinta äitienpäivää!!!!

      • ei itse äiti

        Hyvää Äitienpäivää sinulle!
        Toivottavasti teillä menisi jatkossa paremmin -en tunne miestäsi, mutta ei hyvältä kuulosta..kunnioittaako hän sinua ollenkaan?
        Oman miehen kanssa juuri tultiin ulkoilemasta ja vietetään muutenkin tosi paljon aikaa yhdessä.


      • gmania
        ei itse äiti kirjoitti:

        Hyvää Äitienpäivää sinulle!
        Toivottavasti teillä menisi jatkossa paremmin -en tunne miestäsi, mutta ei hyvältä kuulosta..kunnioittaako hän sinua ollenkaan?
        Oman miehen kanssa juuri tultiin ulkoilemasta ja vietetään muutenkin tosi paljon aikaa yhdessä.

        Samaa meillä on ollut 22v. Onneksi lapset on jo niin isoja että ovat itse hoitaneet minun hellimisen.
        Mieheni sanoi joskus aikoinaan samantapaiseen tilanteeseen : Ethän sinä ole minun Äiti.
        Minä yritin selittää että sinun pitää ohjata lapsia miten äitienpäivää juhlitaa. Niin isona osaavat. Joutuivat itse opettelemaan.


      • kans aika
        gmania kirjoitti:

        Samaa meillä on ollut 22v. Onneksi lapset on jo niin isoja että ovat itse hoitaneet minun hellimisen.
        Mieheni sanoi joskus aikoinaan samantapaiseen tilanteeseen : Ethän sinä ole minun Äiti.
        Minä yritin selittää että sinun pitää ohjata lapsia miten äitienpäivää juhlitaa. Niin isona osaavat. Joutuivat itse opettelemaan.

        synkkä mieli,mies ei edes keittänyt kahvia mulle,ja vielä alkoi tappelee heti kun heräsin.Tyttö oli tehnyt kassin ja kortin koulussa,ekalla on että tietää kuitenkin mikä äitienpäivä on.Olen joskus huomauttanut asiasta tai ennemmin opettanut lapsia mikä päivä se on ,mies on kans sanonut siihen että en ole sen äiti.Isänpäivänä tuon kahvin sänkyyn ja teen kakun.Mutta jos annankin samalla mitalla takaisin ensi isäinpäivänä.Nyt lähti omille teilleen,oma äitini soittaa aina että tule tänne kahville kun tietää millainen mies mulla on .Mutta hyvää äitienpäivää kaikille.


      • Tuollaiselle mokomalle
        kans aika kirjoitti:

        synkkä mieli,mies ei edes keittänyt kahvia mulle,ja vielä alkoi tappelee heti kun heräsin.Tyttö oli tehnyt kassin ja kortin koulussa,ekalla on että tietää kuitenkin mikä äitienpäivä on.Olen joskus huomauttanut asiasta tai ennemmin opettanut lapsia mikä päivä se on ,mies on kans sanonut siihen että en ole sen äiti.Isänpäivänä tuon kahvin sänkyyn ja teen kakun.Mutta jos annankin samalla mitalla takaisin ensi isäinpäivänä.Nyt lähti omille teilleen,oma äitini soittaa aina että tule tänne kahville kun tietää millainen mies mulla on .Mutta hyvää äitienpäivää kaikille.

        typerykselle saa antaa samalla mitalla takaisin!
        Minulla on ollut sama tilanne vuodesta toiseen.
        Kaikki syntymäpäiväni ja äitienpäivän ja joulunkin on mies onnistuneesti unohtanut ja minä taas olen passannut ja palvonut, ostanut lahjoja isänpäivänä, synttäreillä.
        Nyt tein sitten vastaiskun: en edes muistanut synttäreillä, en huomioinut lainkaan.
        Ei ole kyllä mitään sanonut, mutta toivottavasti pistää hieman ajattelemaan.
        Välinpitämätön paskiainen, sanon minä.
        Ja ajan myötä tulee entinen mies ainakin minulla.
        Olen jo harkinnut muuttoa muualle ja ratkaisun teko alkaa olla käsillä. Ei kannata lahjoittaa elämäänsä suhteeseen, jossa ei koe arvostusta eikä kunnioitusta vastavuoroisesti.


    • yks äiti

      Vietä nyt kumminkin Kiva päivä pikkusesi kanssa, menkää vaikka picnikille!

      Itse en ole viettänyt vuosiin äitienpäivää. Mielestäni on vähän muutenkin teennäinen juhla. Kyllä sitä äitiä ja vaimoa pitää muistaa muulloinkin, kun vain tiettynäpäivänä vuodesta.

      Eipä ns. tipu korkealta kun ei odota mitään.
      Tosin nyt eronneena parempi mieli, kun ei tarvi miettiä koko asiaa. Se riittää kun lapsilta saa kortin.

      Mukavaa äitienpäivää ja älä anna pilata päivääsi moisen, vaikka varmasti pahaa tekee. Tsemppiä.

    • Äippä

      Heips! Tosi ikävä kuulla kuinka ainutlaatuinen ja vielä ihka ensimmäinen äitienpäiväsi onkaan alkanut... Itselläni myös ensimmäinen äitienpäivä ja surullisin mielin myös... Joillakin miehillä todella taitaa olla putkiaivoissa uusimisen varaa =)

      Itse toivoin kuulevani aamulla ensimmäisenä mieheltäni äitienpäiväntoivotuksen ja saavani halin, mutta toivoahan voi vaikka mitä. Niinkuin nykyään useimmiten muutenkin toivoa, toivoa vaan. En ole noita sanoja kuullut vieläkään...

      Mutta yritetään nauttia päivästä ihanien päivänpaisteidemme kanssa! Voimia sinulle!=)

    • äitiliini05

      Kiitos kivoista sanoista, on jo hiukan parempi mieli. Lähdemmekin pian tytön kanssa vaunuilemaan, niin eiköhän mieli piristy entisestään.
      Ja kaikille muillekin hyvää äitienpäivää =)

    • marina

      Aika oudon tyypin olet isäksi tehnytkin, ei olisi varmaan ansainnut mutta myöhäistähän se on nyt katua. Koíta pärjätä, itsenäisyys palkitsee hyvällä mielellä. Äläkä vaan anna moisen ajattelemattoman otuksen pilata tyttelisi elämää. :)

    • äidittä

      Miksi suostut? Tee jotain asialle (dr.Philin sanoin) koska olet sen arvoinen. Vanhemmuus on yhteistä, mutta isäksi ei tulla vaan kasvetaan.

    • kukka

      Toivon, että päiväsi on ollut tyttäresi kanssa hyvä ja niitä hyviä päiviä on elämässäsi vielä paljon. Mutta mieti tarkkaan kannataako sitä tuhlata tuollaisen miehen kanssa. ajattele asiaa ja nauti elämästä.

    • Kannattaako

      tollaiseen suhteeseen jäädä....???Olosotkohan onnellisempi ihan kahdestaan lapsen kanssa...aika törkeästi tuo sua kohtelee

    • N50-

      Minulle ensimmäinen äitienpäivä 17 vuotta sitten oli järkytys: vaikka joulu oli jo osoittanut, että tunnevammaisen kanssa olin suhteessa, niin silti se, ettei äitienpäivää huomioitu ollenkaan tuntui kamalalta. itse olin aina omalle äidilleni kahvit keittänyt ja muistanut, siksikin äitienpäivä oli minulle iso juttu. Koin huomioimattomuuden syvänä loukkauksena. Se avasi silmäni ja oli lopun alkua suhteelle, ja hyvä niin. Sellaista itsensä aliarvioimista ei kannata kestää. Äitinä varmaan ymmärrät kuinka tärkeä sinäkin olet: olet jonkun lapsi.

      Yh-äidin elämää en ole pahana pitänyt. Lapset ovat tuoneet ilon, ja kukaan ei enää sitä pahaa mieltä minulle tuo.

      lasten isän äiti oli samanmoinen: hän sanoikin että he eivät anna joululahjoja, koska ovat uskovaisia. Minä kun en kirkkoon kuulu, piti niinkin osoittaa paremmuuttaan korostamalla uskonnollisuuttaan, vaikka kyseessä vain se ettei välitä. koskaan lapseni eivät ole isältään tai heidän sukulaisiltaan yhtään lahjaa saaneet. poika ei edes vastannut isänsä soittoon. ilmeisesti olisi pyytänyt minua kuskaan lapsia äidinsä luo, koska on äitienpäivä. Minua ei kiinnosta koko sakki. Sitä saa, mitä tilaa....en edes jaksa olla enää heidän kanssaan tekemisissä.

    • äitiliini05

      aivan oikeassa on moni kirjoittaja. eikä tuo vielä mitään. Kun tulimme tytön kanssa ulkoa, alkoi sama sanaharkka, ja hän lähti omille teilleen, sanoi että ennen aamua on turha odottaa...Eikö edes yhtenä päivänä voi olla mukava mulle? Ilmeisesti ei. Kyllä kelpaa mun laittama ruoka, puhtaat vaatteet ja on vinkumassa sängyssä "sitä". Mutta muuten ei voikaan huomioida minua mitenkään. En ole hänen äitinsä vaikka välillä kyllä siltä tuntuu. Ehkä tämä vain oli se viimeinen pisara mikä sitten puuttui, ennen kuin tajusin että minua ei kohdella. Elmäni vain helpottoisi, jos ei olisi yhtä passattavaa lisää. Säälittää vain, että jos tämä päättyy eroon, miten tytön käy, mutta parempi kai kun kuunnella riiteleviä vanhempia. Mutta kaikesta huolimatta meillä oli tytön kanssa ihana päivä, niinku meillä on muutenkin aina kaksistaan =)

      • N50-

        Tunnut osaavan ottaa hyvin rauhallisesti tilanteesi ja osaat pahankin mielen keskellä nauttia tyttäresi seurasta. olet varmaan huippu hyvä äiti.

        Jos miehesi ei ole väkivaltainen teitä kohtaan, ei sinulla mitään hätää. juttelisin sinuna kumminkin jonkun kanssa tilanteestasi. jos on tehnyt virhevalintoja, voi aina elämänsä suuntaa reivata uudelleen. Jotkut ihmiset ovat vain sellaisia, etteivät he pysty rakastamaan, ajattelevat vain itseänsä. Lapsuuteen kai se juontaa.

        Elämä voi kumminkin olla onnellistakin. Yh-äitinäkin se on ihan pikkuonnellista, miljoona kertaa parempaa kuin miehen kanssa, jolta kaiken saa vain pieninä murusina.

        Lapsiani minä en ole koskaan katunut. Olen ollut melko hyvä äiti minäkin, niin uskon.


      • oudoksuva

        Vaikka mies olenkin,niin en kyllä anna mitään arvoa tuolle sinun miehesi käyttäytymiselle.Jos kerran kaveri on noin itseään täynnä oleva tampio ja uuvatti ,niin tuskin menetät mitään vaikka rupeaisitkin elämään tyttäresi kanssa täyttä elämää ilman ihan turhia mielenpahoituksia.
        Jaksamista ja hyvää äitienpäivää sulle .Ja hauskaa keväänjatkoa sinulle ja tytöllesi!!!


      • äitiliini05

        Ei mies väkivaltainen ole, vain välinpitämätön ja itserakas. Tiedän hyvin selviytyväni yksin tytön kanssa, ja koska ikääkin on vasta 24 v., niin turhaa kait sitä sitten on tuhlata tuommoiseen.Lapsesta saan voimaa jaksaa =) Kiitos kaikille mielipiteistä, myös vastakkaisen sukupuolen edustajalle. Ja kaikille hyvää kevään jatkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe