Mitä vanhemmaksi tulen ja mitä moninaisemmaksi muu viestintä kehittyy sen tärkeämmäksi minulle on tullut saada kortti lapsilta ja lastenlapsilta, jotka asuvat kaukana.
Olisi niin ihanaa katsella sitä papan poimimien valkovuokkojen rinnalla aamukahvipöydässä.
Muistelemme täällä nyt kahdestaan kyynelsilmin miten me ennen vanhaan näimme vaivaa etsiessämme aina vaan isompia ja isompia kortteja omille äideillemme ja pidimme huolen että varmasti posti ehti viedä sen perille äitienpäiväksi.
Nettikortti tai tekstiviesti eivät korvaa vanhanaikaista postikorttia eikä edes puhelu.
PITÄISIKÖ MINUN ITSE SE KERTOA OMILLE AIKUISILLE LAPSILLENI?
Luulen itse sen johtuvan siitä , että haluan itse itsekkäästi äitienpäivän alkavan jo viimeistään perjantaina.
Kortti äidille /isoäidille kerran vuodessa.
2
1024
Vastaukset 2
- 6lapsen äiti
6 lapsen äiti 5 mummo 1 kortti tuli ja 1 tekstari semmoiseksi se muistaminen on mennyt kyllä mulle tekstaritkin olis riittäneet kun kerran sellaiseen mahdollista olen kaikista iloisimman uutisen sain mies ystävältä....illalla hän tarjoaa mulla kaffit"tulppaanin "kera.......jotakin kuitenkin..nauti kuitenkin kaikista ihanista hetkistä mitä toiset sinulle osoittavat...AURINKOISTA ÄITIN PÄIVÄÄ
- marina
Itsesääli on vastenmielistä. Kyllä asiasta olisi voinut mainita jo kauan sitten, korostaen kertoa että sellainen on merkityksellistä ja arvostatte suunnattomasti moisia eleitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74926
- 113819
- 143784
- 37732
- 70647
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179556- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58513Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46512- 65496
- 76489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 37451
- 41446
- 45443
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i1443Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61430Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426