Työt loppuivat ja sen myötä muka leipä. Täyttä puppua tollaiset lööpit. Asiahan on niin, että satun istumaan pankin päällä ja minulla näin ollen ei ole mitään hätää.
PS. Jos tapaatte Juusoa, niin olkaa oikein kilttejä hänelle.
Istun pankin päällä tukevasti.
77
1551
Vastaukset
- Zippo
tulla tekemään lyhytaikaisen sijoituksen pankkiisi?
- Susanna
lompssasa euroja. Pyysit niin somasti, että sulle se ei maksa paljon.
Ps. Tullessasi muista ottaa vuoronumero. - Zippo
Susanna kirjoitti:
lompssasa euroja. Pyysit niin somasti, että sulle se ei maksa paljon.
Ps. Tullessasi muista ottaa vuoronumero.Joo lomsassa on euroja...vähän...hyvin vähän.
Selkis, otan vuoronumeron. - humppalulla
Zippo kirjoitti:
Joo lomsassa on euroja...vähän...hyvin vähän.
Selkis, otan vuoronumeron.€uroja niin saat "kerrankin" pitää hauskaa.
*ojentaa tukun €uroja kaverille* p.s ei se varmaan huomaa että ne on niitä eps....€uroja, mutta eihän tuo ole muutenkaan niin "turhan" tarkka tavarastaan joten anna palaa. - Zippo
humppalulla kirjoitti:
€uroja niin saat "kerrankin" pitää hauskaa.
*ojentaa tukun €uroja kaverille* p.s ei se varmaan huomaa että ne on niitä eps....€uroja, mutta eihän tuo ole muutenkaan niin "turhan" tarkka tavarastaan joten anna palaa.Kiitoskiitos ystäväni :) Missä oikein olet ollut? Olen oikeasti kaivannut sinua! Joo, tuntuu kaikki käyvän.
Ikävä tuo Penelopen onnettomuus mutta onneksi hän paranee :) - Susanna
humppalulla kirjoitti:
€uroja niin saat "kerrankin" pitää hauskaa.
*ojentaa tukun €uroja kaverille* p.s ei se varmaan huomaa että ne on niitä eps....€uroja, mutta eihän tuo ole muutenkaan niin "turhan" tarkka tavarastaan joten anna palaa.rahoja niinkuin ne olisivat oikeita* pyytää vähän lisää.
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
Kiitoskiitos ystäväni :) Missä oikein olet ollut? Olen oikeasti kaivannut sinua! Joo, tuntuu kaikki käyvän.
Ikävä tuo Penelopen onnettomuus mutta onneksi hän paranee :)toivottavasti on edes koko RAHAN edestä hauskaa *wirnwirn*. Tympeetä tosissaan jos totta on että meidän tuleva puistokemisti-penelope menee sillälailla autojen sekaan..hui hitto ne on vaarallisia..eikö se tiijä??.
On minullakin ollut sinua ikävä, mutta viddu kun tuo viuhahtelu on ottanut tosivahvan niskalenkin meikämammasta niin ei kerkii tänne..pitää viuhah hah taa... kokeile joskus se on kivaa..paitsi älä pakkasella..saattaa miehisyys kärsiä..*winkWink* - Zippo
humppalulla kirjoitti:
toivottavasti on edes koko RAHAN edestä hauskaa *wirnwirn*. Tympeetä tosissaan jos totta on että meidän tuleva puistokemisti-penelope menee sillälailla autojen sekaan..hui hitto ne on vaarallisia..eikö se tiijä??.
On minullakin ollut sinua ikävä, mutta viddu kun tuo viuhahtelu on ottanut tosivahvan niskalenkin meikämammasta niin ei kerkii tänne..pitää viuhah hah taa... kokeile joskus se on kivaa..paitsi älä pakkasella..saattaa miehisyys kärsiä..*winkWink*että siinä pankissa talletukset poikii kunnon korot ;) Niin, vaarallisia ovat :( Toivottavasti ei puistokemistimme/koemaistajani onnettomuus johtunut siitä että me huuhaan miehet vaihdettiin talvirenkaat hänen autoon.
Täytyy kokeilla viuhahtamista joku päivä mutta ehkä siinä käy niin että kylmä kangistaa ;) Joo, eihän sitä aina ehdi vaikka haluaisi, sulla kun on ne €uron painamiset ja muut ;) Kiva kun olet täällä nyt :)
@-->--- sinulle alaiseni. - humppalulla
Zippo kirjoitti:
että siinä pankissa talletukset poikii kunnon korot ;) Niin, vaarallisia ovat :( Toivottavasti ei puistokemistimme/koemaistajani onnettomuus johtunut siitä että me huuhaan miehet vaihdettiin talvirenkaat hänen autoon.
Täytyy kokeilla viuhahtamista joku päivä mutta ehkä siinä käy niin että kylmä kangistaa ;) Joo, eihän sitä aina ehdi vaikka haluaisi, sulla kun on ne €uron painamiset ja muut ;) Kiva kun olet täällä nyt :)
@-->--- sinulle alaiseni.*ruuuuuutistus* kiitos hienosta ruususta....öö..ruusuhan se oli?
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
*ruuuuuutistus* kiitos hienosta ruususta....öö..ruusuhan se oli?
Ruusu ruusulle :) *ruuuuutistus takaisin*.
Ootko jo laajentanut printtausvalikoimaa muihin kuin €uroihin? - Susanna
Zippo kirjoitti:
että siinä pankissa talletukset poikii kunnon korot ;) Niin, vaarallisia ovat :( Toivottavasti ei puistokemistimme/koemaistajani onnettomuus johtunut siitä että me huuhaan miehet vaihdettiin talvirenkaat hänen autoon.
@-->--- sinulle alaiseni.Järjestävät näköjään "pikku" onnettomuuksiakin*mietti soittaako poliisille vai ei* kun alakynteen jäävät.
- Zippo
Susanna kirjoitti:
Järjestävät näköjään "pikku" onnettomuuksiakin*mietti soittaako poliisille vai ei* kun alakynteen jäävät.
Meidän Penelopea ei mikään stas pysäytä ja me huuhaalaiser kyllä hoidetaan loput!!
- Susanna
Zippo kirjoitti:
Meidän Penelopea ei mikään stas pysäytä ja me huuhaalaiser kyllä hoidetaan loput!!
Taitaa olla liikaa pyydetty.
- Zippo
Susanna kirjoitti:
Taitaa olla liikaa pyydetty.
odotit sitten huuhaamiehiltä?
- Susanna
Zippo kirjoitti:
odotit sitten huuhaamiehiltä?
yhtään mitään.
- Zippo
Susanna kirjoitti:
yhtään mitään.
BINGO!!!!!!!
- Bingo emäntä
Zippo kirjoitti:
BINGO!!!!!!!
ostokortteina vai Zipon huu-haa limpparina?
- Zippo
Bingo emäntä kirjoitti:
ostokortteina vai Zipon huu-haa limpparina?
tiätty limpparii mulle kiitos!
- Susanna
Zippo kirjoitti:
tiätty limpparii mulle kiitos!
Älä myy eteenpäin.
- Zippo
Susanna kirjoitti:
Älä myy eteenpäin.
tietty myy, poes se minusta.
- ????????????
Zippo kirjoitti:
tietty myy, poes se minusta.
toimistolta. Ilmoita jos jotain vikaa.
- pankkiiri
istu,se voi homehtua.pane se töihin ja kerää pääomaa.sovitaan tapaaminen,niin voin sijoittaa pienehkön summan.pienen siksi,kun olet työtön(ilotyttö)etkä täten kovinkaan arvokas!
- Susanna
Sulta se on sitten 1000 egee, vartti.
- pankkiiri
Susanna kirjoitti:
Sulta se on sitten 1000 egee, vartti.
olet nykyisin palveluammatissa(ilotyttö),sinun pitäisi osata olla asiakkaillesi ystävällinen.evään täten tekemäni tarjouksen ja otankin jussin ja sijoitan suuren summan aunuksen holviin hänelle.ps.olisin sijoittanut kahdessa minuutissa.
- Susanna
pankkiiri kirjoitti:
olet nykyisin palveluammatissa(ilotyttö),sinun pitäisi osata olla asiakkaillesi ystävällinen.evään täten tekemäni tarjouksen ja otankin jussin ja sijoitan suuren summan aunuksen holviin hänelle.ps.olisin sijoittanut kahdessa minuutissa.
kyydin, joten sulla ei ole kovin hyviä mahkuja.
- pankkiiri
Susanna kirjoitti:
kyydin, joten sulla ei ole kovin hyviä mahkuja.
sinä saatanan kaksineuvoinen homohuora väittää,ettei muka 2 minuuttia riitä molempia osapuolia tyydyttävään seksisessioon???
- Susanna
pankkiiri kirjoitti:
sinä saatanan kaksineuvoinen homohuora väittää,ettei muka 2 minuuttia riitä molempia osapuolia tyydyttävään seksisessioon???
mikään aikaraja. Jussi voipi kyllä hakata sinut alle kahden minuutin, mutta olkoon nyt.
Tussua Sussulta alle torihinnoin..
- Dr
...miksi olisin Juusolle kiltti, ei se ikinä edes mua tervehtii, mokoma moukka.
Millainen holvi pankissasi on, onko iso vai pieni?
Kun tekee sijoituksen, niin onko arvotavaran oltava kuoreessa vai käsitteletkö sitä paljaana?- Susanna
mutta kostea se ainakin on. Mitä paljaaseen tulee, niin anna mennä vaan.
Moukkahan tuo Jussi on kun saattoi minut tähän jamaan, mutta kana on vielä kynimättä sen hampin kanssa. - Dr
Susanna kirjoitti:
mutta kostea se ainakin on. Mitä paljaaseen tulee, niin anna mennä vaan.
Moukkahan tuo Jussi on kun saattoi minut tähän jamaan, mutta kana on vielä kynimättä sen hampin kanssa....kannattaa heti käsitellä kun ovat vielä lämpöisiä, kylmiä kanoja ovat joskus liian sitkeitä, ja lopuksi ne jääkin kynimättä.
Tuo holvin kosteushan on ihan hyvä asia, kunhan arvotavarat ei rypistyy liikaa...
Miten on muuten pankin sisäänkäynnin laita? Onko se sellainen yksiovinen kapea, vai tuplaovinen leveä? - Susannna
Dr kirjoitti:
...kannattaa heti käsitellä kun ovat vielä lämpöisiä, kylmiä kanoja ovat joskus liian sitkeitä, ja lopuksi ne jääkin kynimättä.
Tuo holvin kosteushan on ihan hyvä asia, kunhan arvotavarat ei rypistyy liikaa...
Miten on muuten pankin sisäänkäynnin laita? Onko se sellainen yksiovinen kapea, vai tuplaovinen leveä?valmiiksi ryppyinen, joten tuskin se rypistyy holvissani enempää.
Sisäänkäynnistä sen verran, että ota vuoronumero, joka muuten on suurempi kuin Zipolla, niin kyllä ukset sulle selviää. - Dr
Susannna kirjoitti:
valmiiksi ryppyinen, joten tuskin se rypistyy holvissani enempää.
Sisäänkäynnistä sen verran, että ota vuoronumero, joka muuten on suurempi kuin Zipolla, niin kyllä ukset sulle selviää.Ai että tavarat ryppysiä?
*tarkistaa tavaran kuntoa*
Oikeassa olet.... no, eihän tässä mitään hätää sitten ole...
Säästä hei Zippo mullekin vähän noita epso..... siis Euroja jotka sait! - Zippo
Dr kirjoitti:
Ai että tavarat ryppysiä?
*tarkistaa tavaran kuntoa*
Oikeassa olet.... no, eihän tässä mitään hätää sitten ole...
Säästä hei Zippo mullekin vähän noita epso..... siis Euroja jotka sait!saat tästä 2kg eps... €uroja, ole hyvä.
- Susanna
Zippo kirjoitti:
saat tästä 2kg eps... €uroja, ole hyvä.
minä.
- Susanna
Zippo kirjoitti:
saat tästä 2kg eps... €uroja, ole hyvä.
vai mistä on kymysys????????????????????????
- Zippo
Susanna kirjoitti:
vai mistä on kymysys????????????????????????
miten se tähän pankkijuttuun liittyy?
- Susanna
Zippo kirjoitti:
miten se tähän pankkijuttuun liittyy?
siten. että joku limppari kauppuri ei ole sen kanssa mitenkään tekemisissä.
- Mää
Susanna kirjoitti:
Mee feikki pois, hus hus ja kyyki saatana kunnolla ja ime sitä löysääs!
- Susanna
Mää kirjoitti:
Mee feikki pois, hus hus ja kyyki saatana kunnolla ja ime sitä löysääs!
Älä sekoile minun bisneksiini. Olet näköjään tosi pervo ,joka ei ymmärrä sitä, että joskus voi mennnä huonosti.
Älä vaivaudu vastaamaan tähän. - Zippo
Susanna kirjoitti:
jaa jaa... *pihalla kuin Nykäsen muija lauantai-yönä*
- Mää
Susanna kirjoitti:
Älä sekoile minun bisneksiini. Olet näköjään tosi pervo ,joka ei ymmärrä sitä, että joskus voi mennnä huonosti.
Älä vaivaudu vastaamaan tähän.Vai että semmonen tapaus? No, onnee sulle sitten vaan ja please, POISTU TÄÄLTÄ!!!!!!!!!!!!
Täällä suvaitaan vaan kivoja ihmisiä ja sä et kuulu niihin! - Susanna
Mää kirjoitti:
Vai että semmonen tapaus? No, onnee sulle sitten vaan ja please, POISTU TÄÄLTÄ!!!!!!!!!!!!
Täällä suvaitaan vaan kivoja ihmisiä ja sä et kuulu niihin!Mene itse omaan perseeseesi.
- Susanna
Zippo kirjoitti:
jaa jaa... *pihalla kuin Nykäsen muija lauantai-yönä*
laittaa pään pyörälle. Jos sitä on "pihalla" niin koita ymmärtää.
- Mää
Susanna kirjoitti:
Mene itse omaan perseeseesi.
Ime vaan sitä löysääs ja ole onnellinen äläkä tule häiritsemään meitä kunnollisia ihmisiä.
Sä et oo naista koskaan nähnytkään, PERVO!!!!! - Susanna "herra"
Mää kirjoitti:
Ime vaan sitä löysääs ja ole onnellinen äläkä tule häiritsemään meitä kunnollisia ihmisiä.
Sä et oo naista koskaan nähnytkään, PERVO!!!!!Mene nukkumaan.
- Mää
Susanna "herra" kirjoitti:
Mene nukkumaan.
Minä en lääkkeitä tarvitse mutta sinulla on selvästi väärät lääkkeet koska itseäsi naiseksi luulet.
Nyt toivottavasti sait pervojutuillesi kovasti vastauksia ja lukijoita, joten ole vitun onnellinen.
PS. Miksi availet näitä juttuja kokoajan? Siksikö että saisit lukijamäärän oikein isoksi ja ehkä jopa viikon suosituimpien joukkoon, HÄ? - Susanna
Mää kirjoitti:
Minä en lääkkeitä tarvitse mutta sinulla on selvästi väärät lääkkeet koska itseäsi naiseksi luulet.
Nyt toivottavasti sait pervojutuillesi kovasti vastauksia ja lukijoita, joten ole vitun onnellinen.
PS. Miksi availet näitä juttuja kokoajan? Siksikö että saisit lukijamäärän oikein isoksi ja ehkä jopa viikon suosituimpien joukkoon, HÄ?Mene lääkäriin. Kyllä minun toilailuja lehdistö uhan kiitettävästi seuraa, joten lukija luvut voit unohtaa.
- Mää
Susanna kirjoitti:
Mene lääkäriin. Kyllä minun toilailuja lehdistö uhan kiitettävästi seuraa, joten lukija luvut voit unohtaa.
Mutta sinulla niitä selvästi on. Esimerkiksi lukijaluvut ovat yhdyssana, eikä niinku sinä kirjoitit lukija luvut. Opettele perkeleen karvanen äijä edes kirjoittamaan.
- kippari
pankin koska kaivan tunnelia yhteen pankiin älkää vaan kertoko viranomaisille koska ne ovat minun ainuita omaisia ;=)
- Zippo
jos saan 30% saaliista ;)
- Susanna
näistä pankkiasioista. Tule ulos sieltä kolostasi, niin voidaan keksiä jotain.
- Susanna
Zippo kirjoitti:
jos saan 30% saaliista ;)
mitään 30:nen prosentteja. Nyt tehdään rahaa.
- Zippo
Susanna kirjoitti:
mitään 30:nen prosentteja. Nyt tehdään rahaa.
riittää se 30% eli terve osa pankistasi ;)
- Susanna
Zippo kirjoitti:
riittää se 30% eli terve osa pankistasi ;)
Mulla on 100 % terve pankki.
- Zippo
Susanna kirjoitti:
Mulla on 100 % terve pankki.
taitaa siellä olla kuuma lähde ja kaikki? Saako ottaa omat lemmikit mukaan?
- Susanna
Zippo kirjoitti:
taitaa siellä olla kuuma lähde ja kaikki? Saako ottaa omat lemmikit mukaan?
Tuliko selväksi.
- Zippo
Susanna kirjoitti:
Tuliko selväksi.
tulhan tää selväksi kuin pläkki. Onko sulla jossain haarakonttori?
- Susanna
Zippo kirjoitti:
tulhan tää selväksi kuin pläkki. Onko sulla jossain haarakonttori?
konttorit.
- jussi
Susanna kirjoitti:
tunnelin valmiiksi nyt voidaan alkaa keskustelemaan niistä toisista pankkiasioista :=))
- kippari
Susanna kirjoitti:
mitäs pankki salaisuuksia sinulla on,oltiin kaivamassa jussin kanssa tunneli valmiiksi ja nyt olisi sit aikaa tutustua siihen pankki mailmaan.
- Jussi
kippari kirjoitti:
mitäs pankki salaisuuksia sinulla on,oltiin kaivamassa jussin kanssa tunneli valmiiksi ja nyt olisi sit aikaa tutustua siihen pankki mailmaan.
Ei muuta.
- kippari
Jussi kirjoitti:
Ei muuta.
ai sellainen juttu tällä kertaa....
- Zippo
Susanna kirjoitti:
konttorit.
antaa hoitaa vaan.
- Susanna
Zippo kirjoitti:
antaa hoitaa vaan.
mutta me kai mennään meille.
- Susanna
tähän keskusteluun.
- Ruttukulli
Miksi me aina jäädään ilman? On se niin väärin...
- Susanna
Ruttukulli kirjoitti:
Miksi me aina jäädään ilman? On se niin väärin...
puntissa, että ruttukulleilla ei ole mitään mahkuja. Koita kuitenkin jotain halpoja luukkuja.
- pippi
Susanna kirjoitti:
puntissa, että ruttukulleilla ei ole mitään mahkuja. Koita kuitenkin jotain halpoja luukkuja.
Iso reikäsen puheita!!!! (eli väljäääää..!!!!)
- Susanna
pippi kirjoitti:
Iso reikäsen puheita!!!! (eli väljäääää..!!!!)
Vai mistä tietämyksesi ?
- heh
susanna ja mää on yx ja sama henkilö!!voi vittu,susannan tallelokero onkin nesteharkko yäk
- Susanna
Kerro lisää.
- Mää
Susanna kirjoitti:
Kerro lisää.
Koska oot niin vitun tyhmä!!!!!
- Susanna.
Mää kirjoitti:
Koska oot niin vitun tyhmä!!!!!
Hakeudu lääkäriin. Tykkäätkö muuten pillusta?
- Mää
Susanna. kirjoitti:
Hakeudu lääkäriin. Tykkäätkö muuten pillusta?
Sinä selvästi tarvitset lääkitystä ja vahvaa sellaista.
Tottakai pillua haluan. Olenhan normaali mies. Ja pillua saan vaimoltani aina kun haluan.
Niin että ime sinä pervo vaan yhä sitä löysääs!!!! - Susanna
Mää kirjoitti:
Sinä selvästi tarvitset lääkitystä ja vahvaa sellaista.
Tottakai pillua haluan. Olenhan normaali mies. Ja pillua saan vaimoltani aina kun haluan.
Niin että ime sinä pervo vaan yhä sitä löysääs!!!!parkaa. Saat pillua silloin kun "haluat". Entäs jos vaimosi ei halua? Silloin suosittelen kääntymään minun puoleeni.
Mitä tulee kirjoitustaitooni, niin pyydän anteeksi, että kiireessä ei aina ehdi tarkistaa textiä. Yritin vastata sinulle tuolla ylempänä mutta, se ei toiminut jostain syystä. Suosittelen sinullle, että et nussisi pilkkuja, koska se ei ole sellaista sexsiä jota me normaalit harjoitetaan.
- Susanna. alias(VÄLKKY)
Huuhaalaisia käydystä antoisasta keskustelusta.
Hyvää yötä. - Anonyymi
50-150 riippuu onko pikaiset vai hetken pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185428
- 715168
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572010- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713