hyvää äitienpäivää, omani kuoli jo vuosi sitten. muistin äitiäni viime vuonna yhdellä valkovuokolla.
äitienpäivä
4
595
Vastaukset
- mutta
Ei sillä äidillä mitään teekkään, pärjäät tosi hyvin ilman häntäkin.
- enpä usko
et sinäkään olisi tässä maailmassa ilman äitiäsi , joka sinut on kasvattanut, syöttänyt ja pukenut. Että mietippä vähän sanojasi. Jos sitten äitisi ei ole aivan laitapuolen kulkija, joka on yhteiskunnan antanut sinut kasvattaaa....
- usko pois
enpä usko kirjoitti:
et sinäkään olisi tässä maailmassa ilman äitiäsi , joka sinut on kasvattanut, syöttänyt ja pukenut. Että mietippä vähän sanojasi. Jos sitten äitisi ei ole aivan laitapuolen kulkija, joka on yhteiskunnan antanut sinut kasvattaaa....
en ole lippua tänne ostanut, eikä kukaan ole varmaan pystynyt vaatimaan omaa pääsyään tänne maailmaan.
Eiköhän se ole niin että meidän tekemiseen tarvitaan vain 2 ylikehittynyttä apinaa. Ja joita pitäisi sitten ruveta koko elämänsä ajan kiittelemään siitä että 'olen saanut elämän'.Mitä paskaa!
- N50-
Minulle tämä on toinen äitienpäivä sen jälkeen kun äitini kuoli. Tämä on jo helpompi kuin se ensimmäinen. Ensimmäiset joulut, äitienpäivät, syntymäpäivät, ne ovat vaikeita, vainaja on enemmän mielessä.
Kaunista äitienpäivää sinulle. Äitienpäivä on meilläkin, joilla ei enää äitiä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297