niin otin 98 biobensaa ja nyt autoni savuttaa hulluna, ja kaveri sanoi että se rikkoo koneen noh niin siinä kävi,nyt tuli kallis remppa, varoitan vaan, jos auto alkaa savuttaa niin se on biobensan syy.
biobensa
12
715
Vastaukset
- pelle...
Provo. Jos totta, niin vika on autossasi, ei max. 5% VIINAA savuta yhtään. Ehkä karstat palaa vanhasta Toyotastasi?
- pettynyt
toyotaa ole vaan ford cosword 2.8i-89, erikoinen joka on totutettu myös 95:seen, ja vaatii sen alkuperäisen 98 eikä biobensaa
pettynyt kirjoitti:
toyotaa ole vaan ford cosword 2.8i-89, erikoinen joka on totutettu myös 95:seen, ja vaatii sen alkuperäisen 98 eikä biobensaa
on 2,8l kone?
- voivoivoi
pettynyt kirjoitti:
toyotaa ole vaan ford cosword 2.8i-89, erikoinen joka on totutettu myös 95:seen, ja vaatii sen alkuperäisen 98 eikä biobensaa
ÄLÄ OSTA 98 BIObensaa, tankkaa Shellillä, älä Nesteellä.
- Big Deal
jannetin82 kirjoitti:
on 2,8l kone?
Ford Granada Cosworth :D
Tapaus 1.
On joskus krapulapäissään muutaman päivän mökkireissun jälkeen kaadettu en-enää-ikinä-juo-viinaa- vannomisten jälkeen fiestan tankkiin pari litraa pirtua,ja ihan samalla tavalla putputti ku ennenkin.
Tapaus 2.
Kerran porvoon moottoritiellä autostani puhkesi rengas.Älkää ajelko porvoon motaria pitkin,kukaan ei korvannut.
Eli aina kun joku paalaamokuntoinen paskaratas leviää tonne mäelle,niin syy ei ole autossa,milloin on biobensa,joskus taas hessumobiilin öljynsuodatin syyllinen. Big Deal kirjoitti:
Ford Granada Cosworth :D
Tapaus 1.
On joskus krapulapäissään muutaman päivän mökkireissun jälkeen kaadettu en-enää-ikinä-juo-viinaa- vannomisten jälkeen fiestan tankkiin pari litraa pirtua,ja ihan samalla tavalla putputti ku ennenkin.
Tapaus 2.
Kerran porvoon moottoritiellä autostani puhkesi rengas.Älkää ajelko porvoon motaria pitkin,kukaan ei korvannut.
Eli aina kun joku paalaamokuntoinen paskaratas leviää tonne mäelle,niin syy ei ole autossa,milloin on biobensa,joskus taas hessumobiilin öljynsuodatin syyllinen.kranuu tosiaan kossuna, ja vielä tommosena vuonna ku kranuu ei enää ees valmistettu?
Toisaalta kysymys oli suunnattu aloittajalle.
tiedän kyllä että Sierraa, ja Scorpioo on tehty cossuina, riesaa 2.0 koneella, ja skorpparii 2.9 koneella.- Big Deal
jannetin82 kirjoitti:
kranuu tosiaan kossuna, ja vielä tommosena vuonna ku kranuu ei enää ees valmistettu?
Toisaalta kysymys oli suunnattu aloittajalle.
tiedän kyllä että Sierraa, ja Scorpioo on tehty cossuina, riesaa 2.0 koneella, ja skorpparii 2.9 koneella.Mutta täyttää osan tuntomerkeistä,siksi epäillään.Jos on sierra vaikka cosworth-levikesarjalla ja ängetään sinne granadan laiskanmukava patti,niin johan siitä voi esson paarissa (tai suomi24-palstalla)puhua 2.8i cosworth-sierrana. ;)
Big Deal kirjoitti:
Mutta täyttää osan tuntomerkeistä,siksi epäillään.Jos on sierra vaikka cosworth-levikesarjalla ja ängetään sinne granadan laiskanmukava patti,niin johan siitä voi esson paarissa (tai suomi24-palstalla)puhua 2.8i cosworth-sierrana. ;)
semmonenkin alkuperäiskone kun 2.8i v6, sillä ei tosin oo mitään tekemistä cossun kaa, sehän on XR4i siitä en oo varma oliko kaikki nelivetoja vai oliko myös takavetoja, yhtään semmosta en oo vielä tosin nähnyt.
sitten on vielä eteläafrikan tehomalli XR8, joka on mustangin 5.0 v8 konella.
- sitten hutkitaan
No jos se oli Nesteen bensaa niin kai olet ottanut yhteyttä Nesteen moottorilaboratorioon?
- pettynyt
että noin vanhohin autoihin ei kantti ottaa sitä. eikä vanhempiinkaan
- on 89 -mallinen,
pettynyt kirjoitti:
että noin vanhohin autoihin ei kantti ottaa sitä. eikä vanhempiinkaan
sille kyllä kelpaa kaikkien yhtiöitten bensat. Samasta putkestahan ne Nesteeltä tankkiautoon pumpataan, joten samaa kamaa kaikki...
Kesällä pitemmällä matkalla vie jopa 4,7 litraa satasella, mutta sehän onkin ranskis!
- Anonyymi
Kansipahvi paloi kävi niin kuumana 96% bensan sekaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483