biobensa

pettynyt

niin otin 98 biobensaa ja nyt autoni savuttaa hulluna, ja kaveri sanoi että se rikkoo koneen noh niin siinä kävi,nyt tuli kallis remppa, varoitan vaan, jos auto alkaa savuttaa niin se on biobensan syy.

12

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle...

      Provo. Jos totta, niin vika on autossasi, ei max. 5% VIINAA savuta yhtään. Ehkä karstat palaa vanhasta Toyotastasi?

      • pettynyt

        toyotaa ole vaan ford cosword 2.8i-89, erikoinen joka on totutettu myös 95:seen, ja vaatii sen alkuperäisen 98 eikä biobensaa


      • pettynyt kirjoitti:

        toyotaa ole vaan ford cosword 2.8i-89, erikoinen joka on totutettu myös 95:seen, ja vaatii sen alkuperäisen 98 eikä biobensaa

        on 2,8l kone?


      • voivoivoi
        pettynyt kirjoitti:

        toyotaa ole vaan ford cosword 2.8i-89, erikoinen joka on totutettu myös 95:seen, ja vaatii sen alkuperäisen 98 eikä biobensaa

        ÄLÄ OSTA 98 BIObensaa, tankkaa Shellillä, älä Nesteellä.


      • Big Deal
        jannetin82 kirjoitti:

        on 2,8l kone?

        Ford Granada Cosworth :D

        Tapaus 1.
        On joskus krapulapäissään muutaman päivän mökkireissun jälkeen kaadettu en-enää-ikinä-juo-viinaa- vannomisten jälkeen fiestan tankkiin pari litraa pirtua,ja ihan samalla tavalla putputti ku ennenkin.
        Tapaus 2.
        Kerran porvoon moottoritiellä autostani puhkesi rengas.Älkää ajelko porvoon motaria pitkin,kukaan ei korvannut.
        Eli aina kun joku paalaamokuntoinen paskaratas leviää tonne mäelle,niin syy ei ole autossa,milloin on biobensa,joskus taas hessumobiilin öljynsuodatin syyllinen.


      • Big Deal kirjoitti:

        Ford Granada Cosworth :D

        Tapaus 1.
        On joskus krapulapäissään muutaman päivän mökkireissun jälkeen kaadettu en-enää-ikinä-juo-viinaa- vannomisten jälkeen fiestan tankkiin pari litraa pirtua,ja ihan samalla tavalla putputti ku ennenkin.
        Tapaus 2.
        Kerran porvoon moottoritiellä autostani puhkesi rengas.Älkää ajelko porvoon motaria pitkin,kukaan ei korvannut.
        Eli aina kun joku paalaamokuntoinen paskaratas leviää tonne mäelle,niin syy ei ole autossa,milloin on biobensa,joskus taas hessumobiilin öljynsuodatin syyllinen.

        kranuu tosiaan kossuna, ja vielä tommosena vuonna ku kranuu ei enää ees valmistettu?

        Toisaalta kysymys oli suunnattu aloittajalle.

        tiedän kyllä että Sierraa, ja Scorpioo on tehty cossuina, riesaa 2.0 koneella, ja skorpparii 2.9 koneella.


      • Big Deal
        jannetin82 kirjoitti:

        kranuu tosiaan kossuna, ja vielä tommosena vuonna ku kranuu ei enää ees valmistettu?

        Toisaalta kysymys oli suunnattu aloittajalle.

        tiedän kyllä että Sierraa, ja Scorpioo on tehty cossuina, riesaa 2.0 koneella, ja skorpparii 2.9 koneella.

        Mutta täyttää osan tuntomerkeistä,siksi epäillään.Jos on sierra vaikka cosworth-levikesarjalla ja ängetään sinne granadan laiskanmukava patti,niin johan siitä voi esson paarissa (tai suomi24-palstalla)puhua 2.8i cosworth-sierrana. ;)


      • Big Deal kirjoitti:

        Mutta täyttää osan tuntomerkeistä,siksi epäillään.Jos on sierra vaikka cosworth-levikesarjalla ja ängetään sinne granadan laiskanmukava patti,niin johan siitä voi esson paarissa (tai suomi24-palstalla)puhua 2.8i cosworth-sierrana. ;)

        semmonenkin alkuperäiskone kun 2.8i v6, sillä ei tosin oo mitään tekemistä cossun kaa, sehän on XR4i siitä en oo varma oliko kaikki nelivetoja vai oliko myös takavetoja, yhtään semmosta en oo vielä tosin nähnyt.

        sitten on vielä eteläafrikan tehomalli XR8, joka on mustangin 5.0 v8 konella.


    • sitten hutkitaan

      No jos se oli Nesteen bensaa niin kai olet ottanut yhteyttä Nesteen moottorilaboratorioon?

      • pettynyt

        että noin vanhohin autoihin ei kantti ottaa sitä. eikä vanhempiinkaan


      • on 89 -mallinen,
        pettynyt kirjoitti:

        että noin vanhohin autoihin ei kantti ottaa sitä. eikä vanhempiinkaan

        sille kyllä kelpaa kaikkien yhtiöitten bensat. Samasta putkestahan ne Nesteeltä tankkiautoon pumpataan, joten samaa kamaa kaikki...
        Kesällä pitemmällä matkalla vie jopa 4,7 litraa satasella, mutta sehän onkin ranskis!


    • Anonyymi

      Kansipahvi paloi kävi niin kuumana 96% bensan sekaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe