Minua ei muistettu

surullinen äiti

19-vuotias tyttäreni lähti eilen kavereittensa kanssa ja tuli kotiin vasta tänään iltapäivällä. Oli äkäinen, eikä sanonut mitään. Muistuttaessani häntä tästä päivästä, sai hän sanottua "hyvää äitienpäivää", eikä muuta.
Hän on ainut lapsemme, joka enää kotona. Muut muistivat minua kortilla ja puhelinsoitolla, asuskelevat ympäri suomea.

Mutta, te nuoret, mitä ajattelette tästä, olenko itsekäs, kun surin niin hirveästi, ettei tyttäreni ollut aamulla minulle laulamassa mieheni vierellä ja tarjoamassa kahvia pikkuleipineen pienen lahjan kera? Minun piti oikein itkeä, kun olin niin pettynyt lapseeni; onhan äitienpäivä vain kerran vuodessa ?

Mieheni ei kyllä äitienpäivää eikä syntymäpäivääni unohda ja lauloikin tosi kauniisti.

7

1584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään muisti!!!!1

      19- vuotias on vielä teini. Hänellä on varmasti uhkaikä päällä. Mutta hyvä sentään että miehesi muisti sinua ja mitä olet elämälle antanut. Monessa perheessä/perseessä ei muisteta mitään muuta kuin omaa napaa.............. :(

    • mutta

      Se on pakkopullaa toisille, pitää ymmärtää se, samoin kuin syntymäpäivät sun muut merkkipäivät,minusta se riittää jos sanoo että onnea.
      Markkinamiehet maalailevat mieliimme idyllisiä kuvia onnellisesta perheestä, eli olet huono lapsi jos et osta äidille lahjaa, ja mitä kalliimpi lahja sen parempi lapsi olet.
      Mainokset ovat kuin pieniäelokuvia ja
      mainoksilla vaikutetaan mieliimme ja kuka siitä hyötyy? Kauppiaat.
      Älä koskaan odota mitään, niin et pety!
      Palkitse itse silloin itseäsi.

    • kukka

      Minun 19-vuotias tyttäreni sanoi etten ole hänen äitinsä. On niin kiukuissaan niin ennenkin sanonut. Mutta voimia niille äideille joilla sama kohtalo. Emme kaikki ole mieleen.

    • ei muistanut

      tyttöni - tosi harmillista.

      • vanhusäiti

        Murrosikäinen lapseni ei muistanut ollenkaan, kuten aiemmin. Olen itsekin ostanut itselleni jotain kukkia. En silti tarjonnut mitään. Kävin oman äitini luona ja toin hänelle kukkia, sehän on perinne.


      • Marmattajia
        vanhusäiti kirjoitti:

        Murrosikäinen lapseni ei muistanut ollenkaan, kuten aiemmin. Olen itsekin ostanut itselleni jotain kukkia. En silti tarjonnut mitään. Kävin oman äitini luona ja toin hänelle kukkia, sehän on perinne.

        Äitienpäivä on vain tavallinen sunnuntai. Ei sitä noin tosissaan saa ottaa. Antaa lasten elää omaa elämäänsä.

        Voi hitto teitä äitejä.


    • pahaäiti

      Minä en ole muistanut äitiäni enää vuosiin, en soittamalla, en kortein, en lahjoin. Hän on ollut lapsuudessani minulle niin paha ja julma, ettei hän ole äitini muuten kuin biologisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe