Ihme juttu että se julkaistiin jo etukäteen...
http://www.iltalehti.fi/2006/05/14/200605144521180_vi.shtml
Iltalehti paljastaa että Sirpa ja Ismo
18
26187
Vastaukset
- nöpö143
outoa että iltalehti julkaissut sen jo 18.54 vaikka finaali alkoi 19.00.. mutta oikea pari voitti!!!
- Sirpa-fani
Todellakin oikea pari voitti, varsinkin kun Sirpa on tehnyt yksin lähes koko kämpän. Käytännölliset ja kauniit ratkaisut varmaan houkuttelivat ostajia. Ei liian erikoinen asunto, voisi kuvitella käyvän lähes kelle tahansa...
- Pepe
hyvä sirpa!!!
- namis
Minäkin heitä kannustin . Ei kannata myyntiin aiottua asuntoa sisustaa niin persoonallisesti että se ei mene kaupaksi . Itse en voisi kuvitella asuvani oranssien seinien kanssa . Biljardipöytä masentaisi kalustuksena myös .
- somebody..
Hinnallisesti Hennan ja Timpan olisi ihan varmasti voittanut, jos olisivat kerennyt jo tarjoukset saada. Paras kämppä omasta mielestäni! Piti rakentaa unelma kämppä, sen varmasti jokainen heistä teki!
somebody.. kirjoitti:
Hinnallisesti Hennan ja Timpan olisi ihan varmasti voittanut, jos olisivat kerennyt jo tarjoukset saada. Paras kämppä omasta mielestäni! Piti rakentaa unelma kämppä, sen varmasti jokainen heistä teki!
olen aivan samaa mieltä kuin hän
- Tuuli
Hö aikas hassu juttu...
- joosukka
kun hennan ja timpan asuntoa ei edes myyty!
alex:in ja harrinkin asunto myytiin, vaikka ihmiset näki että ne teki sen melkosen huonosti.. ja saritan ja tanelinkaan asuntoa ei myyty. oon kyllä vähän ihmeissäni, mutta olihan tuo sirpan ja ismon asunto hieno. se oli mulla toisella sijalla. silti vähän olin pettynyt kun henna ja timppa ei voittanut - ihana pari
Mutta miksi tämä ihana pari erosi??
Nimittäin en muista yhtään jaksoa missä he olisivat maininneet erosta?
Sirpa oli minusta aivan ihana!
Ismokin oli ihanan mies!Mitä kummaa mummaa onko ne eronneet?
Kannatin kaikkia mutta sirpa ja ismo ansaitsi voiton.
Homot oli ihan saatanan hyvii mutta se somero-porukka keräsi kannatustani, myös.
Voi elämän käsi Sirpa ja I ansaitsi sen!
- hansu63
oikeat voitivat kilpailun onneksi
- tosi-kriitikko
Toivottavasti kenellekään katsojalle ei jäänyt sellaista mielikuvaa, että etenkään voittajaparin älykkyysosamäärällä ei remontoida oikeassa elämässä kuin omaa pankkitiliä alaspäin.
Törkeetä mitä roskaa katsojat joutuvat sietämmän ja mistä vielä maksetaan tv-lupia. Aikanne menee ja on mennyt täysin hukkaan, jos tota roskaa useampia jaksoja katsoitte.
Suomalaisista naisista ja tulevaisuuden parisuhteista jotain merkittäävää kertonee, että sukupuolisesti pervosti häiriintynyt pariskunta oli eniten naisten ja tyttöjen mieleen, kuulemani mukaan.- nibottaja
Niin, eihän niitä tv-lupia tuollaiseen törkyyn laitetakaan! Nehän menee vain YLE:lle ne tv-luparahat..
- tosi tosi kriiittinen
Toivottavasti kenellekkään lukijalle ei jäänyt
sellaista mielikuvaa että tosi-kriitikon ÄO on korkeampi kuin hänen kengän numeronsa
Törkeetä kun tämmöstä sontaa joutuu lukemaan,menee
aika hukkaan ja toivottavasti joku ilmoittaa ylläpidolle että hänen viestinsä on täysin asiaton.
Että näin ja jos TAAS ilmoitat että viestini oli asiaton niin voivoi.Eikun valivali - ....
Pahinta on se, että nuoriso voi oppia luulemaan, että homostelu on normaali elämäntapa. Hyi Hel*****!
.... kirjoitti:
Pahinta on se, että nuoriso voi oppia luulemaan, että homostelu on normaali elämäntapa. Hyi Hel*****!
Kuinka kommentoit homostelua se on elämäntapa siinä missä muutkin suhteet,kukin elää tavallaan se pitää vain oppia hyväksymään.
- TTU_TANA
nibottaja kirjoitti:
Niin, eihän niitä tv-lupia tuollaiseen törkyyn laitetakaan! Nehän menee vain YLE:lle ne tv-luparahat..
Jos meinaat nelosta katsella on TV-lupa maksettava. "Televisiomaksu on maksettava riippumatta siitä mitä ohjelmia tai kanavia katsotaan ja kuinka paljon niitä katsotaan." (www.tv-maksu.fi)
- ....
Leijona.38 kirjoitti:
Kuinka kommentoit homostelua se on elämäntapa siinä missä muutkin suhteet,kukin elää tavallaan se pitää vain oppia hyväksymään.
Myös ne vähäisimmät joiden lisääntymisvietti kohdistuu samaa sukupuolta, eläimiä tai lapsia kohtaan, täytyy hyväksyä. Jeah.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223