Sitä on vastustettu euroopassa valkoisten natsismia mutta näitten linkki: http://www.tellthechildrenthetruth.com natsismia ette pahemmin ole vastustaneet eli asiasta voitaneen vetää se johtopäätös että kommunistien mielestä natsismi ok, kunhan sitä harjoittavat ei-eurooppalaisperäiset ja muslimit.
No niin komut
1
632
Vastaukset
- andre käkätti
natsit vastustivat länsimaista kapitalismia,
siinä missä kommunistitkin,mutta natsit eivät
ole mitään jihadia perustaneet.kyllä sen tekivät
itse muslimit;natseille nämä olivat legioonalai-
sia,kuten monet nl:n kansat,jotka palvelivat SS:
ssä.linkejä voi vetää myös toisin päin,monesta
kommunistista tuli natsi fuhrerin valtiossa.
mm.Hitlerin tuomari Ronald Freissler oli entinen
kommunistikomissaari,myös goebbels oli alunperin
punikki.Turha on kuitenkin Bushin hallinnon
vetää tälläistä propagandaa,kun itse toimivat
aivan samoin kuin natsit ja kehitysmaiden
orjuuttajat.Saa sitä kuule vedettyä vaikka
minkälaista linkkiä,kun viitsii,islamilaiset
ovat kuitenkin melko hajanainen porukka,johon
sopii konseravattiveja,natseja,punikkeja ja
vaikka mitä.jos koraania pitää mein kampfina
niin sitten kyllä omassa päässä viiraa ja pa-
hasti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869