Onko kellään kokemuksia Hyvinkään autokouluista? Mikä oli hyvä? Mitä ette suosittele? Minkä hintaista ajokortin ajaminen oli käymässäsi autokoulussa?
Hyvinkään autokoulut + hintoja?
9
3019
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,
Itse ajoin kortin Lahdessa. Hintaa tuli ehkä viranomais- ja muut kulut mukaan lukien noin 1200 euroa, eli aika kallista touhua.
- stima
oikea hinta siitä että joku viitsii ensin selittää 20 tuntia miten selviäisit hengissä liikenteessä loppuelämäsi. Sen jälkeen antaa sinulle 16 tunniksi auton aikamoiseen rääkkiin ja opastaa lähes rautalangasta vääntäen miten ajaa turvallisesti ja taloudellisesti.
Sama aika parturissa istuen maksaa vähintään 1500€.
Miksiköhän muuten kotiparturilaitteita ei myydä enempää?
- --------
Pari vuotta sitten tuli käytyä autokoulu Hyvinkään Ajo-Opistossa. Ei mitään pahaa sanottavaa, hyvät opettajat ja volvot autoina..
En muista enää paljonko maksoi tarkalleen, mutta hinnat olivat kaikissa Hyvinkään autokouluissa suurinpiirtein samat silloin.- sambe
Suosittelen Autokoulu Neoa Linjalan toisessa kerroksessa. Edullinen hinta, todella mukava ja hyvä, rauhallinen opettaja. Ilmeisesti muita opettajia ei olekaan omistajan lisäksi. Mukava kokemus oli autokoulu tuolla!
- äitistä...
toinen tyttärestä...Eri kouluista voivat eri ihmiset olla eri mieltä.
Paras tapa etsiä sopiva koulu sinulle on soittaa tai mielummin jopa käydä eri kouluissa ja kysellä sekä puhua opettajien kanssa. Silloin saat oikean kuvan mieleisestäsi koulusta.
Yksi oppilas voi pitää opettajasta mutta toinen taas ei, vaikkakin se sama opettaja käyttäytyy aivan samalla tavalla kummallekkin ja on pätevä töissään.
Halvinta koulua ei kannata valita, koska opetuksen taso voi olla mitä on, ajokortin saaminen voi venyä tosi pitkäksi ja pahimmssa tapauksessa ajokortin suorittaminen voi keskeytyä. - =autourheilija
ja tukee nuorten urheilutoimintaa. Olin tilapäisopena ja suosittelen todellakin. Rentoa ja osaavaa. Hyvä kalusto!
Terveisin Heino W.- Huono koulu
Tää on vanha keskustelu, mutta pakko sanoa, että kävin hyvinkään ajo-opiston ja minulla ei taas ole muuta kuin pahaa sanottavaa siitä. Opettajat olivat kamalia ja suuttuivatt jos et ajanut kuin Kimi Räikkönen alusta alkaen. Joko niillä oli huono päivä aina kun olin siellä, mutta aivan kamalaa palvelua. Ne piti minua itsestään selvyytenä ja hee eivät kohdelleet minua lainkaan kuin maksavaa asiakasta. En suosittele. Menkää Kulmikseen. Ekocenter ja Ajo-opisto ovat aivan järkyttäviä
- minähän se
Suosittelen Rajamäen autokoulua. Kaupunkiajo tapahtuu Hyvinkäällä, maantieajo matkalla Hyvinkäälle/Rajamäkeen. Hyvät opettajat ja muutenkin asiallista toimintaa.
- Anonyymi
Izzetin autokoulu hyvinkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä892888Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845