olin jätkäni kans yhdynnässä ja hän nosti jalkani omille olkapäilleen..en kyennyt kauaa olemaan siinä asennossa koska se sattui niin paljon!muita joilla sama ongelma?
jalat olkapäillä...
19
16187
Vastaukset
- pocketgun
........mihin sattui....koska ainakin näin miehen mielestä se on hurjan hyvä asento varsinkin jos naisella on pitkät ja hoikat sääret ja jalkoja suorana levittämällä ja kiinni laittamalla vauhtia voi parannella....
- 17v kundi_hki
Mä haluisin seksii, mut en tekis mitään, mitä tyttö ei haluisi ja olisin hellä ja ajattelisin miltä toisesta tuntuu. Tosin vaan haave, sillä ei oo ees muijaa:(((
- ISO-JORMA
kasva aikuiseksi
- pupu
ISO-JORMA kirjoitti:
kasva aikuiseksi
sä jossain vaiheessa saa naista.. sitä on ihan turha kiirehtii, kyllä sunkin aikas tulee!Usko pois!
- [Li'oN}
Mun tyttöystävällä ekaks ainaki sattu toi asento ainaki jonkin verran mut nyt ei enää...hmm... Ehkä se on vähän niinku menettäis neitsyyden toisen kerran? :)
hihi! - jorge
ei onnistu mullakaan kun ei mahdu kokonaan siinä asennossa vaan jää pitkä pätkä ulos
- xztop
ihanaa imeä tyttöni varpaita siinä asennossa ja kun hän kipristelee varpaillaan korviani, hmm nam
- minä pieni
Jos mies työntää liian rajusti tai hänellä on kovin pitkä. Pyydä häntä olemaan hellempi,ainakin aluksi... Silloin tuntuu hyvältä =)
- Patu
Se siitä ja sen koon merkityksestä. Eli ihan tavallinen 15cm kulli on jo joillekin liikaa tuossa asennossa. Kuuluu lempiasentoihini, mutta ei tunnu hyvältä jos ei voi painaa pohjaan asti... siis omaan pohjaan, partnerin pohja tulee vastaan ensin.
- xztop
iso 20 cm kalu ja pohjaan menee että kolisee, mutta vaimo ei valita. ollaan naitu jo 10 vuotta ja monta tuhatta kertaa joten vaimon vagina on jo muotoutunut kullini kukaan.
- Nora
Onneksi mun miehellä on juuri sellainen kulli, että tekee tosi höpöä tuossa asennossa. Hänellä on normaali mittainen, mutta paksu! Ja tuossa asennossa kun hän painaa pohjaan asti se tekee todellakin niin hyvää, että ei mene minulta kauaa laukeamiseen =)
Lempiasentoni ovat juuri jalat olkapäillä sekä takaapäin. - m
oman naiseni kanssa rakastelemme välillä tuossa "jalat olkapäillä" asennossa, ja hän nauttii siitä suunnattomasti, pyytää sitä useasti :) tosin siinäkin on omat "säätönsä", joten kannattaa hakea oikeaa ja sopivaa kohtaa, jotta homma toimii..toki voi olla, että asento ei vain onnistu teillä syystä tai toisesta..mutta niitähän riittää :)
jos haluatte yrittää, aloittakaa varovasti esileikin jälkeen nostamalla jalat ja asettele itse partnerisi penistä oikeaan paikkaan, jotta saat sen mukavaan asentoon..hiljaa hyvä tulee, ja vauhtia voi kasvattaa jos tuntuu että toimii :)
onnea vaan yritykseen - n
myö ollaa kans mun jätkäkaveri kaa kokeiltu ja mua sattu iha v***sti! emmä viitiny mitää sanoo ku se oli ite jo laukeemaisillaa... mut ehkä siitä nauttiski jos alottelis hitaasti ja useimmi...
- siru
jos kipu oli jaloissa venytyksestä johtuen niin kokeile että toinen jalka on miehen olkaa vasten toisen koukistat miehen selän taakse..
Muuten miehet kokeilkaapa vastaavaa asentoa jumppamielessä.. ei se kaikilta onnistu ja joillakin on liian kireet jänteet ja lihakset tuohon asentoon.
Jos kipu on vaginassa niin en osaa auttaa.. - ellu
mun jätkä nostaa usein mun jalat sen olkapäille.. ah,ihanaaaa!:)
- Jassu
Ihanaa sitten kun on lämmennyt ja orgasmi tuntuu ja on tulossa varpaissa, laitan jalat mieheni kasvoille, mies imee ja suutelee varpaitani, se on yleensä se loppulaukaus, sitten mennään niin että silmissä salamoi :)
- Milla
Aijai...tuntuu aivan uskomattoman ihanalle kun poikaystävä nostaa mun jalat sen olkapäille. Se jotenkin hivelee aivan erityisiä paikkoja. Mulla ei kyllä ole sattunut missään vaiheessa kyseinen asento, vaikka paikat ei mitenkään löysät ole ja poikaystävällä iso vehje...ja menee syvälle asti kyllä!
- Nami
Aivan älyttömän hyvä asento ja tuntuu niin hyvälle!!! Mutta kaikki on niin yksilöllistä...itse en pahemmin tykkää olla päällä, vaikka sitä usein kehutaan, eikä jätkälläkään seiso sillon kauaa...en tiedä mitään pahempaa kuin löysä ja limanen kulli!!
- tipu
Mulla kanssa sattuu tuo asento - jotenkin siinä pääsee työntämään niin pohjaan asti. Toinen mikä sattuu on kun kontallaan takaapäin mies painaa kunnolla - kyljittäin takaapäin ei satu, vaan tuntuu tosi hyvältä. Taitaa olla näitä erilaisesta anatomiasta johtuvia juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241