Paras autokoulu Kuopiossa?

Minne meen?

Mihin autokouluun Kuopiossa kannattaa mennä? Onks teillä millasia kokemuksia? Mikä ois mieluisin kukkarolle?

8

6697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajda144

Minä kävin autokoulun Driving Teamilla, rento meininki ja homma pelaa... suosittelen.

• eveliini

Sain kortin jo vuosi sitten, mutta olen edelleenkin tervetullut kahville ja rupattelemaan. Monesti olen käynyt kysymässä apuakin ja aina löytyy.

Tammikuussa olin autokoulun järjestämällä reissulla vuokatissa ja parin viikon päästä mennään laivalle!!!!

Kuka muu näitä viitsii edes järkkäillä, kuin temppu? Mitä muut autokoulut järjestää ns. entisille asiakkailleen? En ainakaan ole kuullut keneltäkään mitään.

Hieman on tuo klubikortin käyttö tosin tökkinyt, kun en tiedä kaikkia etukohteita, eikä kaikki kohteet edes kiinnosta. Siihen vielä lisää alennuksia hyvistä paikoista, niin hyvä tulee.

• ISKÄ

Vaikea päätös, jos ajattelee vain kukkaroa, koska on kysymys selviämisestä hengissä koko loppuelämä liikenteessä. Kukaanhan ei tahdo liikenteessä joutuvansa onnettomuuteen saati sitten vammautumiseen ja jopa menehtymiseen.

Eikä valitettavasti em. tilanteita edes ajatella omalle kohdalle. Koska ne ovat "muka" niin kaukaisia, Mutta todellisuudessa ne ovat jokapäiväisiä.

Itse katseltiin tyttäreni kanssa netin mainoksia, sitten verrattiin hintoja tarjouspyynnöillä, mutta kaikki koulut eivät vastanneet niihin.

Sitten tyttäreni keskusteli koulussa ja harrastuskavereiden kanssa eri kouluista. Alkoi tulla kirjavuutta. Tyttäreni kävi vielä pyynnöstäni kiertämässä kaikki autokoulut ja ottamaan tuntuman ja fiiliksen, siitä kuinka turvallisuus on hoidettu, kuinka hänet otetaan vastaan, hinta, maksuaika, kysely autoista (onko loistomersu, vai tavan perheauto yms).
      Myös sanoin, että koeta tavata opettajia ja tee itsellesi mielikuva kaikista em. seikoista ja muodosta niistä kokonaisuus.

Moni ei varmaan näin tarkkaan mieti asioita, mutta sijoitus ko. asiaan on suuri, että hänkin teki sen mielellään.

Annoin hänelle siis itse valtuudet valita autokoulun, koska hinnat ei juuri poikennut toisistaan.
      Hän kirjasi asioita ylös ja lopulta päätyi kouluun, jonka koko toiminnasta sai parhaan kuvan.

Kysyin, mikä siihen vaikutti, niin vastaus oli: "kiva vastaanotto, ei liian repsakka, hyvät harjoittelu mahdollisuudet teoriakokeeseen, sai nähdä pari opea, jotka heti kivasti tervehti ja hymyili, siistit ja viihtyisät tilat (naisen näkökulma??) Yms, Yms... Yllättävän paljon hän löysi asioita ja osasi vertailla niitä.

Eli näillä perusteilla hän valitsi koulunsa ja oli siihen tosi tyytyväinen.

Minä isukkina olin myös tyytyväinen hänen saamaansa oppiin, vaikka epäilin aluksi, että mitenkähän hän mahtaa oppia. Koska en ollut antanut hänen istua ratin takana auton liikkuessa koskaan.
      Kokeet meni kivasti läpi ja maksoin mielestäni aiheesta, vaikka joissain kouluissa jo ennen opetuksen alkamista kehuttiin omaa koulua Kuopion halvimmaksi?? Mitenhän sellainen lupaus voidaan antaa, kun ei tiedä lopullista ajotuntimäärää??

En kertoisi tämän autokoulun nimeä, vaan antaisin sinun itsesi ottaa selville ko. asiat.

Mutta koska aiempikin osallistuja kertoi, niin tulkoon: Tyttäreni koulu oli Kuopion Ajo-Opisto.

Toinen vaihe on pian edessä, niin päättäkööt taas itse minne menee. Minulle isänä on tärkein TYTTÄRENI TURVALLISUUS ja iloisuus ja viihtyvyys kuljettajana.

• temppu

Tässä aiheessa on jo esitelty kaksi Kuopion laatu-kouluista, tässäpä kaksi lisää. Young Drivers ja Autokoulu Peiponen.

Kuopiossa on siis 4 autokoulua, joilla on jos jonkinmoista laatusertifiointia. Ja mitä turvallisuuteen tulee, on laatujärjestelmien mukana tullut PALJON lisää koulutusta itse opettajille.

Mutta ennenkaikkea hyöty on asiakkaille ja heidän kanssaihmisilleen.

Olen täysin varma, että ilman sertifiointia olevista kouluistakin saa hyvää opetusta, opetuksen laatua kuitenkin valvotaan jatkuvasti AKE:n toimesta.

Mutta miksi jättää käyttämättä ne voimavarat, jotka ovat vartavasten asiakkaan turvallisuutta ajatellen hankittu. Kun se ei kuitenkaan aiheuta merkittäviä lisäkustannuksia. Ja voiko sitä hintaa edes laskeakaan omalle, tai lapsensa turvallisuudelle? Mielestäni ei.

• anni

Itse kävin kaikissa ajokouluissa hintoja vertaillessani ja valintani oli sitten Driving Team, vaikka kauimpana kaikista onkin.

Ylpeänä uutena autoilijana olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun ja ennenkaikkea opetukseen, kiitokset henkalle!

Mukavaa, rentoa ja asiaa

Nyt tiedän jotakin autoistakin, kiitokset vain huoltokurssin pitäneelle opelle. Ja vaikka ennakkoon olinkin sitä mieltä, etten tarvitse asenne-tunteja olen nyt varma, että ne ovat tärkeitä ja pitäisi mielestäni kuulua pakollisiin tunteihin, että kaikki joutuisivat ne käymään.

• ...

mitä on asennetunnit? Kuulostaa mielenkiintoiselta.

• johan nyt

etistystä

• Taidat olla tosi pihalla, kun tuollaisia ryssittelet suustasi!
        Kuopiossa lienee todella tasokkaita kouluja, johtuen jo siitä tekijästä, että kaupungissa on sen liikennesuunnittelun takia todella vaikea ajaa oikein ja turvallisesti.
        On nimittäin täynnä ylsisuuntaisia, jotka yht´äkkiä muuttuukin kaksisuuntaiseksi. Tai päinvastoin. Ja samat säännöt täällä pätee kuin Inarissa tai Helsingissä.
        Tervetuloa sekoilemaan Kuopion liikennekulttuuriin.

Mut aihe oli autokoulut. Täällä kun käy koulunsa ja valitsee vastuuntuntoisen koulun, niin passoopa lähtee het siltä istumalta sompaelemmaan vaekka isompiinnii kaapunteihin. Eekä pelota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3365
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2941
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2789
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1867
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      860
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe