http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/education/4771443.stm
Britanniassa ollaan herätty, ehkä liian myöhään, vaatimaan brittiläisten arvojen kunnioittamista myös muslimeilta ja muilta vieraiden kulttuurien edustajilta.
Hyvin pelottavasti muslimien edustaja Harris Bokhari pitää myös Israelin miehityspoltiikkaa syynä Lontoon metropommeihin 7/7/2006.
Kun ottaa huomioon, ettei Israelin politiikka ole paljoa tuosta muuttunut, niin pommittajille riittää syitä, miksei kaikissa eurooppalaisissa kaupungeissa. Ellemme pistä heitä joko vankilaan tai ulos Euroopasta.
Britannia islamia vastaan?
4
198
Vastaukset
- eräs yks
Minusta on alkanut tuntua, että paras tapa päästä eroon islamista on antaa muslimien tulla tänne. Täällä kun ei tuo sharia-laki estä järjen käyttöä ja sananvapautta, niin ennen pitkää älykkäimmät heistä tajuavat oman mielettömyytensä. Ja mitä isot edellä, sitä pienet perässä.
Minä puhuin pommittajista, en kaikista muslimeista.
Muuten en ota kantaasi hypoteesiisi, että mielettömät muslimit seuraisivat älykkäiden esimerkkiä.- mään
tuttumies kirjoitti:
Minä puhuin pommittajista, en kaikista muslimeista.
Muuten en ota kantaasi hypoteesiisi, että mielettömät muslimit seuraisivat älykkäiden esimerkkiä.levittelet täällä ahkerasti omia rasistisia pelkojasi. Montakos muslimia tunnet ? Tunnen muutaman ja ihmisiä he vaan ovat siinä kuten sinä ja minä.
- jees
mään kirjoitti:
levittelet täällä ahkerasti omia rasistisia pelkojasi. Montakos muslimia tunnet ? Tunnen muutaman ja ihmisiä he vaan ovat siinä kuten sinä ja minä.
On minustakin käsittämätöntä, jos brittiläisille muslimeille opetetaan Britannian historian sijaan esimerkiksi Kuwaitin tai Irakin historiaa.
Näyttää ikään kuin siltä, että hyysääjien mielestä muslimien brittiläistäminen on ikään kuin häpäisy Britanniaa kohtaan. Se osoittaa, että ollaksesi britti, et voi olla muslimi, joten sinun on oltava vaikkapa arabialainen.
Nykyinen meno johtaa ennenpitkään siihen, että länsimaisiin kansallisvaltioihin kasvaa sisään ikään kuin integroituneita vieraita kansallisvaltioita, joilla on jopa omat erikoislakinsa. Seurauksena on pirstoutuminen, eikä yhdentyminen, niin kuin monikulttuurisuudessa halutaan uskoa.
Mitäs sitten tehdään, kun meillä on sisällissodalla uhoava teokraattinen kiihkolaisryhmittymä, jolle me typerykset olemme antaneet vankan identetiin millä jyllätä alkuperäisarvojemme ylitse?
On todellakin tärkeää, kuten tuttumies asian ilmaisi, että me heräämme tosiasioihin nyt, eikä vasta sitten, kun demokratialla ei ole enää voimallinen ratkaisemaan näitä ongelmia. Silloin on tuskin enää muuta mahdollisuutta kuin väkivalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770