Onko kenelläkään kokemusta velallisen kuulustelusta?
Tilanne on niin että tein konkurssin vuonna 2001 jouluna, vasta nyt on rikostutkinta siinä vaiheessa että on kuulustetut? Olen yrittänyt pohtia mitä silloin tapahtui, mutta johtuuko silloisista paineista että ei oikeen muista mitään. Nyt sitten pitäis mennä katseleen jotain tositteita ja kertoo mitä ne on. Olen päässyt ihan hyvin jaloilleni konkurssista mutta nyt hiukan pelottaa, mitä seuraavaksi?
Velallisen kuulustelu..
4
1206
Vastaukset
- KONKAN TEHNYT
Moro ! Ne kyselevät mitä on esim:hankittu ko kuiteilla.Minä itse sanoin että kaikkihan löytyy kirjanpidosta.Minulla oli kaikki paperit ok .Onhan sinullakin ? Ei niitä tarvitse pelätä mukana ei ole välttämättä yhtään " pilkun viiaajaa " Tsemppiä
- seurannut1212
PAri kaveria on tehnyt konkan. Toiselle kävi todella ohraisesti vaikka syytä ei ollut. Ota mukaan asianajaja, mieluiten pätevä sellainen. Ei ne poliisit mitään pahoja ole mutta työtään ne tekevät ja narauttavat kyllä jos siihen vain tulee tilaisuus, on se sitten oikeudenmukaista tai ei.
- konkurssin
sattuessa on joku rikoskuulustelu???? onko konkka rikos?
- ole rikos
Konkurssissa vain usein käy niin että velkojat haluavat omansa takaisin ja joskus konkurssin tehnyt yrittäjä on saattanut menettelyillään asettaa velkojat eriarvoiseen asemaan tai sitten jossain muussa on menty pieleen.
Suomalaiset poliisit toki ovat ammattitaitoisia mutta joskus tulee tunne että siellä ei osaaminen kertakaikkiaan riitä talousrikosten selvittelyssä. Finanssirikokset ovat usein luonteeltaan hyvin vaikeita selvittää ja poliisin keinot saada tietoa ovat myös rajalliset. Onhan noita oikeudessa vieläkin 1989 tehtyjä rötöksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760