Olen aikani seurannut keski-ikäisenä naisihmisenä suomen yritysten touhuja ja olen päättänyt aloittaa kulutuslakon.
Aloitin lakon n. kk sitten ja on muuten vaikeaa irtautua tavasta toimia. Tapa viettää aikaa kaupoissa (myös ruoka) ja ostaa on tosi tiukassa. Tuli vieroitusoireita!!
Nyt jo helpottaa ja on huomannut miten tyhmää on kaikkien vaivalla saatujen eurojen vieminen kauppaan!!
Aikaakin siinä menee. Ostaminen on todella riippuvuutta aiheuttavaa!!
Jatkan lakkoiluani kunnes suomalaiset yritykset lopettavat törkeän tavan kohdella suomalaista väestöä. Olen varautunut pitkään ehkä lopulliseen lakkoon. Myös ruokakaupat kuuluvat mukaan. Ostan vain sen mitä todella tarvitsen.
Näkyy muuten kukkarossa!
KULUTUSLAKKO
4
331
Vastaukset
- Kulutuslakkoa
Hienoa!
Kulutuslakko on parasidea sitten pikamyymälän. Itse harrastan myös kulutuslakkoa. Heräteostoksia ei osteta. Kauppaan mennään tiukka kauppalappu mukana. Hintavertailu on tehtävä tositarkkaan, ei ole ollenkaan harminaista että ns. tarjouksessa oleva tuote on kalliimpaa kuin normaalihintainen. Kauppakäynnit mahdollisimman harvoin, ja jos mahdollista niin ei viikonloppusin ollenkaan kaupoille.
Itse tekemällä ja kierrättämällä pärjää pitkälle. Rahansa voi käyttää sitten johonkin oikeisiin asioihin.- Naisten höpinää
Mitä kylläkin kannatan täydestä sydämestäni.
Minä olen vihoissani noille mainoksille-en osta piruuttanikaan mitään mitä mainostetaan- Olen aina
ollut tarkka muutenkin. Nyt vasta tarkaksi alankin
-Pitää vaimoakin valistaa asiasta.
- pumpökt
kulutuslakko, kuullostaa kivalta. Minä en meinaakkaan rynnätä kännykkä kauppaan ja ostaa itselleni 3G kännykkää. jossa on kalliita, turhia ja aivan liikaa palveluita. Telkkari meillä on olkkarissa, netti löytyy tietokoneesta, ne typerykset eivät pysty perustelemaan millään miksi mun sellainen pitäisi ostaa. Ja kun sen kerran ostan, niin siitä tulee todella riisuttu versio! ja se känny ostetaan käteisellä, ei mitään kalliita kytyt kauppoja eikä turhia palveluita, siihen peliin osallistumalla saavat rahaa vain kauppiaat ja operaattorit. Ja se maksaa, ja paljon satoja euroja yhteensä. Siitä hommasta ei todellakaan selviä 20€ kuussa niin kuin nyt. Eikä edes mene sitä. Tässä mielessä mä osallistun kulutus lakkoon, varmasti!! :)
- Epäilyttäväää...
Niin tuo kytky kauppahan on sellainen kauppiaan ja pohjimmiltaan sijoittajan kikka sälyttää riski taas asiakkaan harteille. Takaahan kahdenvuoden sopimus jo miljoonaluokan rahantulo-option myyjälle joka voi saamallaan kuvitteellisella tulevaisuudentulolla pelata jo nyt itselleen ison tilin pörssissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318