Kanadan vika maali. Norrena seisoi paikallaan -> refleksit 0!!! tervemenoa menestys
Norrenan SUURI MOKA!
3
264
Vastaukset
- hetkonenen
eihän norrena päästäny canadaa tekee yhtää maalii? ku eiks ne kaikki canadan maalit menny sillon ku Niittymäki oli? mun mielestä se oli niin...
- saukkoliina
niittymäki lähti kaukalosta pelikellon näyttäessä 31.51 ja kanada teki 4-2 maalin ajassa 51.36 (boyesin maali). eli norrena oli maalissa.
pakko kommentoida kyseistä maalia hieman. norrena pomputti ensimmäisen laukauksen ja siitä sai kanadalaiset parin syötön kautta norrenan ulos pelistä ja kiekon maaliin. ensimmäisen laukauksen norrena torjui vaivoin räpylällä muistaakseni, olisi ottanut kopin niin reboundia ei olisi syntynyt. plus että suomen puolustajat, missä pelasivat? aika hanskasta koko tilanne.. - .....
saukkoliina kirjoitti:
niittymäki lähti kaukalosta pelikellon näyttäessä 31.51 ja kanada teki 4-2 maalin ajassa 51.36 (boyesin maali). eli norrena oli maalissa.
pakko kommentoida kyseistä maalia hieman. norrena pomputti ensimmäisen laukauksen ja siitä sai kanadalaiset parin syötön kautta norrenan ulos pelistä ja kiekon maaliin. ensimmäisen laukauksen norrena torjui vaivoin räpylällä muistaakseni, olisi ottanut kopin niin reboundia ei olisi syntynyt. plus että suomen puolustajat, missä pelasivat? aika hanskasta koko tilanne..näin meni. mutta en missään tapauksessa syyttäis maalivahtia. Ite tiiän miltä tuntuu olla maalissa. Ei se ole niin päivän selvää että kaikkia kiekkoja kiinni saa. Ja aivan totta että suomen puolustajat olivat tilanteesta liian ulkona. Siihenkin löytyy selitys jo siitä että puolustajat olivat tottuneet niittymäen torjuntoihin, eikä niitymäki juuri pudottele kiekkoja. Norrenan tullessa maaliin näin kuitenkin tapahtui. Norrenan ja Niittymäen torjuntatyylit eroaa paljon toisistaan, joten oli ihan ymmärrettävää että puolustajat eivät tuohon kakkoskiekkoon päässet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027