mullapa on tapa tulkita kiirees wc kyltit väärin..menin taas miesten wc:heh.Laivalla.
Sitten tuli mies jolle sanoin*eikö tää ookkaa naisten-wc*no mies siihen aikamme keskusteltuamme*mennää kattoo kylttiä* ja mukavaa meil oli..miesten wc:ssähän sitä oltiin..
Pari miestä jotka vessaan tuli ei välittänny pätkääkään musta naisesta:-)..oli siin kopiki jossa ite kävin.
Toinen kerta sattu täpö täydessä koulussa, aikuisena jo..miesten wc:ssä:
menin äkkiä tunnilta..wc..peilin ääreen ja ihmettelin miks kaikki onkii miehii sivussa, ne vaan kampas tukkase jne:-)Juoksi pois ja makeet naurut taas porukassa.
Töissä taas kesätyöläinen *mies*tuli naisten pukkariin ja seisoskeli siinnä aikansa.Me vaan juteltiin.Liekkö eka aamu.Noloo.
meen aina miesten wc:hen
nainen ja toka kerta..
1
917
Vastaukset
- Näkymätön Ninni
Oulussa kävimme yhdessä kauppakeskuksessa, jonka naisten vessan ovi ei pahaksi onneksi auennut.
Kauhea kusihätä kun oli, menin sitten miesten vessaan.
Jätinpä sitten miesten vessan roskikseen verisen kuukautissiteen muistoksi.
Saattaneet siivoojat vähän ihmetellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31047Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15951Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58814T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744