Kasmasiini

Moniko muistaa?

Kuinka moni muistaa? Näin pätkän joltain vanhalta videolta :) Silloin kun olin kasvava lapsi (10v), tv:stä tuli mm. Knight Rider, Kasmasiini ja Hittimittari.... Voi niitä aikoja =)

10

8867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liskilänssi

      nuorten ohjelma, joka sisälsi useita sarjoja esim. legendaarisen läskilinssin? Kyseinen sarja oli muistaakseni tehty 70-luvun lopulla ja eräs läskilinssin kiusaajista oli Mats Långbacka. Nimi ei varmasti sano kaikille mitään mutta kaveri on esiintynyt paljon kotimaisissa sarjoissa ja elokuvissa.

      • ...oliko Läskilinssi osa Kasmasiinia, mutta Kuka uskoo haikaraa ainakin oli. Elektroniikkapelit olivat siinä suuri kauhistus, millainen sarja se olisikaan jos se tehtäisiin uudelleen nyt pc, netti ja pleikkari-aikakautena?


      • Pam
        j.ellroy kirjoitti:

        ...oliko Läskilinssi osa Kasmasiinia, mutta Kuka uskoo haikaraa ainakin oli. Elektroniikkapelit olivat siinä suuri kauhistus, millainen sarja se olisikaan jos se tehtäisiin uudelleen nyt pc, netti ja pleikkari-aikakautena?

        Tänä aamuna kun heräsin tuli mieleen kyseinen sarja.
        Olipa onni että löysin muitakin nuoruuden sarjojen perään haikalevia.... itse 26v.
        Oliskohan mahdollista saada kyseistä sarjaa uusintaan?
        Muistaako kukaan tämän Kuka uskoo haikaraa-sarjan tunnus-biisiä/esittäjää?

        Ja olikos sarja Tarkkis kansssa Kasmasiini ohjelman sarjoja? Muistaako sitä kukaan tai sen näytteliöitä? Siinä Oli n.4 tarkkisluokkalaista ja opettja, joutuivat alussa ainaskin maalaamaan itsellensä vanhat pulpetit...


      • Moniko muistaa?
        Pam kirjoitti:

        Tänä aamuna kun heräsin tuli mieleen kyseinen sarja.
        Olipa onni että löysin muitakin nuoruuden sarjojen perään haikalevia.... itse 26v.
        Oliskohan mahdollista saada kyseistä sarjaa uusintaan?
        Muistaako kukaan tämän Kuka uskoo haikaraa-sarjan tunnus-biisiä/esittäjää?

        Ja olikos sarja Tarkkis kansssa Kasmasiini ohjelman sarjoja? Muistaako sitä kukaan tai sen näytteliöitä? Siinä Oli n.4 tarkkisluokkalaista ja opettja, joutuivat alussa ainaskin maalaamaan itsellensä vanhat pulpetit...

        Sitä mäkin jäin kaipaamaan, oli ainakin lapsena sikahauska, voi nykyään hymyilyttää enemmänkin :)


      • Kasmafani
        Pam kirjoitti:

        Tänä aamuna kun heräsin tuli mieleen kyseinen sarja.
        Olipa onni että löysin muitakin nuoruuden sarjojen perään haikalevia.... itse 26v.
        Oliskohan mahdollista saada kyseistä sarjaa uusintaan?
        Muistaako kukaan tämän Kuka uskoo haikaraa-sarjan tunnus-biisiä/esittäjää?

        Ja olikos sarja Tarkkis kansssa Kasmasiini ohjelman sarjoja? Muistaako sitä kukaan tai sen näytteliöitä? Siinä Oli n.4 tarkkisluokkalaista ja opettja, joutuivat alussa ainaskin maalaamaan itsellensä vanhat pulpetit...

        Kuka uskoo haikaraa -tunnusbiisi meni näin:

        "Kesä, aurinko katsoo pilven reunan takaa.
        Kesä, rantaan juoksen uimaan - olen vapaa.
        Kesätuulet kutsuu seikkailuun.
        Kesätuulet kutsuu seikkailuun."

        Tuli se silloin opeteltua ulkoa...


      • Tåucca
        Pam kirjoitti:

        Tänä aamuna kun heräsin tuli mieleen kyseinen sarja.
        Olipa onni että löysin muitakin nuoruuden sarjojen perään haikalevia.... itse 26v.
        Oliskohan mahdollista saada kyseistä sarjaa uusintaan?
        Muistaako kukaan tämän Kuka uskoo haikaraa-sarjan tunnus-biisiä/esittäjää?

        Ja olikos sarja Tarkkis kansssa Kasmasiini ohjelman sarjoja? Muistaako sitä kukaan tai sen näytteliöitä? Siinä Oli n.4 tarkkisluokkalaista ja opettja, joutuivat alussa ainaskin maalaamaan itsellensä vanhat pulpetit...

        8-osainen Tarkkis tv-sarja löytyy
        VHS-kasettina aika monesta kirjastosta...


      • Mikkeli74
        Tåucca kirjoitti:

        8-osainen Tarkkis tv-sarja löytyy
        VHS-kasettina aika monesta kirjastosta...

        Kesätuulet kutsuu seikkailuun...
        Miksei esim. Youtubesta löydy tätä???


      • Silver_boy
        Kasmafani kirjoitti:

        Kuka uskoo haikaraa -tunnusbiisi meni näin:

        "Kesä, aurinko katsoo pilven reunan takaa.
        Kesä, rantaan juoksen uimaan - olen vapaa.
        Kesätuulet kutsuu seikkailuun.
        Kesätuulet kutsuu seikkailuun."

        Tuli se silloin opeteltua ulkoa...

        Kuka uskoo haikaraa? sarjan tunnusmusiikki ja sarjan pätkiä löytyy YLE:n Elävästä arkistosta:

        http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=6&ag=85&t=&a=5874


      • Kimba_1989
        Silver_boy kirjoitti:

        Kuka uskoo haikaraa? sarjan tunnusmusiikki ja sarjan pätkiä löytyy YLE:n Elävästä arkistosta:

        http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=6&ag=85&t=&a=5874

        Siit on jotain 10 vuotta kun mä näin sarjan viimeksi. Oon yrittänyt etsiä Youtubesta tuloksetta, onneks sitten on tää Elävä arkisto. Kateltiin koulussa sitä sarjaa.

        Onko kellään tietoa, tulisiko sarja joskus uusintana vai onko sitä missään myynnissä VHS-kasettina tai DVD-levyllä?


    • Paps

      oliko sarja samoihin aikoihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      81
      682
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe