Kuinka moni muistaa? Näin pätkän joltain vanhalta videolta :) Silloin kun olin kasvava lapsi (10v), tv:stä tuli mm. Knight Rider, Kasmasiini ja Hittimittari.... Voi niitä aikoja =)
Kasmasiini
Moniko muistaa?
108892
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
Vastaukset 10
Vanhimmat
nuorten ohjelma, joka sisälsi useita sarjoja esim. legendaarisen läskilinssin? Kyseinen sarja oli muistaakseni tehty 70-luvun lopulla ja eräs läskilinssin kiusaajista oli Mats Långbacka. Nimi ei varmasti sano kaikille mitään mutta kaveri on esiintynyt paljon kotimaisissa sarjoissa ja elokuvissa.
...oliko Läskilinssi osa Kasmasiinia, mutta Kuka uskoo haikaraa ainakin oli. Elektroniikkapelit olivat siinä suuri kauhistus, millainen sarja se olisikaan jos se tehtäisiin uudelleen nyt pc, netti ja pleikkari-aikakautena?
Tänä aamuna kun heräsin tuli mieleen kyseinen sarja.
Olipa onni että löysin muitakin nuoruuden sarjojen perään haikalevia.... itse 26v.
Oliskohan mahdollista saada kyseistä sarjaa uusintaan?
Muistaako kukaan tämän Kuka uskoo haikaraa-sarjan tunnus-biisiä/esittäjää?
Ja olikos sarja Tarkkis kansssa Kasmasiini ohjelman sarjoja? Muistaako sitä kukaan tai sen näytteliöitä? Siinä Oli n.4 tarkkisluokkalaista ja opettja, joutuivat alussa ainaskin maalaamaan itsellensä vanhat pulpetit...
Sitä mäkin jäin kaipaamaan, oli ainakin lapsena sikahauska, voi nykyään hymyilyttää enemmänkin :)
Kuka uskoo haikaraa -tunnusbiisi meni näin:
"Kesä, aurinko katsoo pilven reunan takaa.
Kesä, rantaan juoksen uimaan - olen vapaa.
Kesätuulet kutsuu seikkailuun.
Kesätuulet kutsuu seikkailuun."
Tuli se silloin opeteltua ulkoa...
8-osainen Tarkkis tv-sarja löytyy
VHS-kasettina aika monesta kirjastosta...
Kesätuulet kutsuu seikkailuun...
Miksei esim. Youtubesta löydy tätä???
Kuka uskoo haikaraa? sarjan tunnusmusiikki ja sarjan pätkiä löytyy YLE:n Elävästä arkistosta:
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=6&ag=85&t=&a=5874
Siit on jotain 10 vuotta kun mä näin sarjan viimeksi. Oon yrittänyt etsiä Youtubesta tuloksetta, onneks sitten on tää Elävä arkisto. Kateltiin koulussa sitä sarjaa.
Onko kellään tietoa, tulisiko sarja joskus uusintana vai onko sitä missään myynnissä VHS-kasettina tai DVD-levyllä?
oliko sarja samoihin aikoihin?