kuinka monella prossalla Alexei Stahanonov ylitti norminsa lapioimalla hiiltä ja monta prossaa hän on itse jäljessä työn sankarista.
http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/RUSstahanovism.htm
Osaako
11
362
Vastaukset
- Utelias U.
Jos iranmikes saa tuon laskun valmiiksi tämän viikon aikana, voi olla, että hän ylittää jo tuon legendaarisen 107% ylärajan!
Meneekö 150% raja iranmikesillä vihdoin rikki?
Jännitämme kaikki yhdessä, mitä iranmikesin tulos tulee olemaan. Helmitaulu on ahkerassa käytössä näinä päivinä im:n peräkammarissa!- ironmikes
Et kai pässi sentään väitä, että Halonen sai 107% kannatuksen? Minä en ole moista lukua koskaan vaaleista maininnut. Halonen sai ensimmäisellä kierroksella ääniä prosentuaalisesti lähes tuplat muihin nähden yhteensä, eli noin 47%. Meneekö jakeluun, vai väännetäänkö lisää rautalankaa?
- Tarkavianen
ironmikes kirjoitti:
Et kai pässi sentään väitä, että Halonen sai 107% kannatuksen? Minä en ole moista lukua koskaan vaaleista maininnut. Halonen sai ensimmäisellä kierroksella ääniä prosentuaalisesti lähes tuplat muihin nähden yhteensä, eli noin 47%. Meneekö jakeluun, vai väännetäänkö lisää rautalankaa?
Väärin meni jälleen. "lähes tuplat muihin nähden yhteensä," eli noin 107% eikä 47%. Kyyki poju kyyki.
- Hyvämuistinen
Tarkavianen kirjoitti:
Väärin meni jälleen. "lähes tuplat muihin nähden yhteensä," eli noin 107% eikä 47%. Kyyki poju kyyki.
Juuri noin ironmikes oli viestissään kirjoittanut.
Saattoi olla lapsus, mutta mitä sitä ironmikes enää vastaan inttämään.
"Tehty mikä tehty! Naurunaihe tuli!", -erään tunnetun "syyttömän" tunnustusta muunnellakseni. - Kurganin puolesta
ironmikes kirjoitti:
sanoit Halosen saaneen puolet enemmän kuin MUUT YHTEENSÄ!
HEHEH, opettele vaan laskemaan. Sanoit käyneesi lukion ja olleesi luokkasi huippu.
Mikähän vammaisluolkka se oli? - Sirola-opiston
Kurganin puolesta kirjoitti:
sanoit Halosen saaneen puolet enemmän kuin MUUT YHTEENSÄ!
HEHEH, opettele vaan laskemaan. Sanoit käyneesi lukion ja olleesi luokkasi huippu.
Mikähän vammaisluolkka se oli?erityisen lahjakkaille tarkoitettu yksityisopinahjo. Jotain tuollaista Etonin tasoa kait.
- iranmikes
ironmikes kirjoitti:
Hyvä veli ole noin agressiivinen.
Oli ne prosentit mitä tahansa niin voisit puhua vähän ystävällisemmin.
Ei kaikilta tartte "hakata päätä" irti. - tämä peltipää..
ironmikes kirjoitti:
..Ei opi laskemaan?!
- Kurgan60
ironmikes kirjoitti:
Tässä Ironmikesin esittämässä "loistavassa ideassa" , kuten hän itse sitä kuvaa, yhdistyy hänen kaikki vahvat puolensa eli säkenöivä matemaattinen äly ja visionäärinen poliittinen (oikeistolainen??) näkemys 700€ kansalaispalkasta, jota hän ehdottaa.
Kuten laskin, tämä maksaisi valtiolle noin 34 miljardia euroa eli TASAN KOKO VALTION BUDJETIN!
Heheh, mutta Mr.Laskutikku toteaa:
"Voi olla, että Valtio vielä jopa voittaa, kun kaikki etujen poistot miinustetaan maksettavasta kokonaispotista."
Eli Kelan, sosiaalitoimistojen ym. virastojen ylläpitoon kuluu enemmän rahaa kuin valtion budjetti! Hehe, ne vissiin sitten tekevät siellä töitä talkoilla :)))
Repeän naurusta! - Utelias Untamo
Kurgan60 kirjoitti:
Tässä Ironmikesin esittämässä "loistavassa ideassa" , kuten hän itse sitä kuvaa, yhdistyy hänen kaikki vahvat puolensa eli säkenöivä matemaattinen äly ja visionäärinen poliittinen (oikeistolainen??) näkemys 700€ kansalaispalkasta, jota hän ehdottaa.
Kuten laskin, tämä maksaisi valtiolle noin 34 miljardia euroa eli TASAN KOKO VALTION BUDJETIN!
Heheh, mutta Mr.Laskutikku toteaa:
"Voi olla, että Valtio vielä jopa voittaa, kun kaikki etujen poistot miinustetaan maksettavasta kokonaispotista."
Eli Kelan, sosiaalitoimistojen ym. virastojen ylläpitoon kuluu enemmän rahaa kuin valtion budjetti! Hehe, ne vissiin sitten tekevät siellä töitä talkoilla :)))
Repeän naurusta!Älä repeä, sillä Mike ei sanonutkaan, että 700 euroa tulisi läheskään kaikille, vaan ainostaan sinun tyyppisillesi köyhille. Älä laske, sillä laskutaitosi rajoittuu tunnetusti 100:n.
- Opettajasi
Tarkavianen kirjoitti:
Laske siis muiden äänet yhteen! Halonen sai yli tuplat kaikkiin muihin paitsi Niinistöön nähden. Kyyki siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060