Optio-saalistus-libertalistis-yhteiskunta syrjäyttää osan porukkaa niin, että yhteiskunta saa loput kiitollisena tekemään mitä tahansa töitä, ja millä tahansa palkalla, näin kansa saadaan pysymään nöyränä, ja loput tulevat toimeen millä kukakin, vaikka EU:n rahoittamassa leipäjonossa notkumalla. Miten Suomen johtamassa EU:ssa on vieläkin leipäjonoja? Eikö leipäjonojen poisto olisi tärkeämpää, kuin jo hylätyn ja kuolleen EU:n Perustuslain käsittely Eduskunnassa.
Emme ole syrjäytyneitä,
5
127
Vastaukset
- TKN -
Niinpä, sano se valtaeliitille. Onneksi vielä sentään yksi puolue on asiasta kanssasi samaa mieltä.
- Tyhjäkäynti
Laki ennen mua syntynyt, myös jälkeheni jää!
EU:n Perustuslaista on tullut kuollut kirjain. Silti Eduskunta käsittelee asiaa, vaikka se ei Ranskan ja Hollannin hylkäämänä voi tulla voimaan.- Olli Sademies
Suomi lue: suomalaiset poliisikot haluavat edelleen markkinoida kuvaa EU:n mallioppilaasta ja tämän mitättömän imartelun tuloksena poliitikkomme ovat valmiita mihin tahansa uhrauksiin.
Kreetalla lomaillessani vähenivät karjan korvamerkit sitä nopeammin, mitä kauemmas tduristikohteista menin. Kanalinnut tepastelivat avoimessa maastossa vastoin EU:n lintudirektiiviohjeita pitää ne sisätiloissa.
Hyviä teitä, vedenottamoita, oliivipuuviljelmiä oli EU-varoin saatu aikaan huomattavasti enemmän kuin Suomessa - mallioppilasmaassa.
Suomen kannattaa politiikkojemme mielestä maksaa tituleerauksesta EU:n mallioppilas.
Mielestäni meitä saa nimittää vaikka kauhukakaraksi, kunhan rahanjaossa noudatetaan tasapuolisuutta ja Englanti maksaa oman osuutensa jäsenmaksuista myös takautuvasti. - porukkasi
Olli Sademies kirjoitti:
Suomi lue: suomalaiset poliisikot haluavat edelleen markkinoida kuvaa EU:n mallioppilaasta ja tämän mitättömän imartelun tuloksena poliitikkomme ovat valmiita mihin tahansa uhrauksiin.
Kreetalla lomaillessani vähenivät karjan korvamerkit sitä nopeammin, mitä kauemmas tduristikohteista menin. Kanalinnut tepastelivat avoimessa maastossa vastoin EU:n lintudirektiiviohjeita pitää ne sisätiloissa.
Hyviä teitä, vedenottamoita, oliivipuuviljelmiä oli EU-varoin saatu aikaan huomattavasti enemmän kuin Suomessa - mallioppilasmaassa.
Suomen kannattaa politiikkojemme mielestä maksaa tituleerauksesta EU:n mallioppilas.
Mielestäni meitä saa nimittää vaikka kauhukakaraksi, kunhan rahanjaossa noudatetaan tasapuolisuutta ja Englanti maksaa oman osuutensa jäsenmaksuista myös takautuvasti.kauhukakarat kuriin, siis ne, jokka sapotoi tätä palstaa yötä päivää.
- syy aina toisissa
vaan aina muissa. Juoppo sanoo: "en minä ole alkoholisoitunut, minut on alkoholisoitettu!". Vätys sanoo: "en minä ole syrjäytynyt, minut on syrjäytetty" Vennamolainen sanoo: "en minä ole väärässä, minut on leimattu valheelliseksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858