Tää ei kuulu kyllä huuhaalle, mutta muuta kautta en ole ollut sinun kanssa yhteydessä, kun palstalla, niin kysyn asiaa täältä käsin.
Olit suoltanut aikamoista tekstiä minusta eilen.
Jos olen sinua jotenkin henk.kohtaisesti tietämättäni loukannut, niin pyydän anteeksi.
En vaan voi käsittää, mistä moinen viha minua kohtaan???
Minusta sinä kirjoitat ihan hyviä juttuja ainakin silloin kun olet selvin päin, eikä minulla ole koskaan ollut sinua kuin ei ketään muutakaan huuhaalaista vastaan mitään. Porukka täällä on tosi kivaa.
Ja eikö se huuhaan tarkoitus olekin, että meillä olis täällä mukavaa.
Mutta jos lopettaisit kuitenkin nuo inhottavat puheet minusta. Ethän tunne, etkä tiedä minun elämästä mitään. Kaikkea en minäkään hyväksy!
Hyvät päivänjatkot sinulle ja hymyillään ens kerralla kun täällä palstalla tavataan :=)))))
Lonelle
40
2185
Vastaukset
- puhut?
Mitä, missä ja milloin?
- yksitypy evk
poisti onneksi pahimmat. Tappouhkauksen ja huorittelut.
- CharlieChaplin
yksitypy evk kirjoitti:
täälläkin näköjään joskus?
- yksitypy evk
CharlieChaplin kirjoitti:
täälläkin näköjään joskus?
me ollaan tietenkin kaikki tavallamme, mutta kohtuus siinä kummuudessakin. Vai mitä Chaplin? :=))))
- nylkkäri
yksitypy evk kirjoitti:
luin illalla ketjua enkä tiennyt itkeä vain nauraa.tappo uhkaukset ja huorittelut pitäisi poistaa välittömästi ei ole huuhaa niin kuin ennen.
- CharlieChaplin
yksitypy evk kirjoitti:
me ollaan tietenkin kaikki tavallamme, mutta kohtuus siinä kummuudessakin. Vai mitä Chaplin? :=))))
näin on! No elä sie välitä vaan kulje tummat kiharat hulmuten eteenpäin!
- yksitypy evk
nylkkäri kirjoitti:
luin illalla ketjua enkä tiennyt itkeä vain nauraa.tappo uhkaukset ja huorittelut pitäisi poistaa välittömästi ei ole huuhaa niin kuin ennen.
itkenyt. Mutta kuitenkin mietin syytä tuohon hänen käytökseen. Yritin muistella olenko häntä joskus loukannut pahasti, mutta ei muistunut kyllä mitään mieleen.
Olen tietenkin kirjoittanut kaikenlaista huuhaata tänne palstalle, ja ehkä hän on luonut minusta määrätynlaisen kuvan, unohtaen kuitenkin että tämä on huuhaapalsta. - nylkkäri
yksitypy evk kirjoitti:
itkenyt. Mutta kuitenkin mietin syytä tuohon hänen käytökseen. Yritin muistella olenko häntä joskus loukannut pahasti, mutta ei muistunut kyllä mitään mieleen.
Olen tietenkin kirjoittanut kaikenlaista huuhaata tänne palstalle, ja ehkä hän on luonut minusta määrätynlaisen kuvan, unohtaen kuitenkin että tämä on huuhaapalsta.ihmettelin vain koko hommaaa enkä ymmärrä vieläkään. ennen huumorilla parannettiinpienet "vitutukset"nyt on huumori kadonnut ja niin katoan minäkin lähden mökille ja mörköilen siellä.
- sweet_lemon
yksitypy evk kirjoitti:
Olen tietenkin kirjoittanut kaikenlaista huuhaata tänne palstalle, ja ehkä hän on luonut minusta määrätynlaisen kuvan, unohtaen kuitenkin että tämä on huuhaapalsta.yksitypy, sinussa ei ainakaan ole mitään vikaa, aina olet ollut kaikille korrekti. Ja aina sulla on pilke silmäkulmassa ja huumoriasenne. Kyllä syyt nyt ovat jossain muualla...
- yksitypy evk
sweet_lemon kirjoitti:
yksitypy, sinussa ei ainakaan ole mitään vikaa, aina olet ollut kaikille korrekti. Ja aina sulla on pilke silmäkulmassa ja huumoriasenne. Kyllä syyt nyt ovat jossain muualla...
silmäkulmassa tänne tosiaan kirjoittelen, kuten sinäkin teet :=)))
Ja sellainenhan kait pitäis olla tarkoitus, kun kerran huuhaalla ollaan :=))) - Saara
yksitypy evk kirjoitti:
Ja sellainenhan kait pitäis olla tarkoitus, kun kerran huuhaalla ollaan :=)))jatketaan eteenpäin koska uskon että tämä asia tuli kaikille selväksi jopa lonelle joka häpeää itseään jossain.Voisit melkein poistaa tämän avauksen vai mitä? ;)
- tätä ketjua,
yksitypy evk kirjoitti:
Ja sellainenhan kait pitäis olla tarkoitus, kun kerran huuhaalla ollaan :=)))sattuu vielä et herra on kohmelonsa vuoksi ollut estyneenä tänään tutustumaan jälkikirjotuksiin, niin saa tutustua myöhemmin omien pienten kätöstensä aiheuttamiin harmeihin. Miks tää muuten pitäs poistaa?
- yksitypy evk
Saara kirjoitti:
jatketaan eteenpäin koska uskon että tämä asia tuli kaikille selväksi jopa lonelle joka häpeää itseään jossain.Voisit melkein poistaa tämän avauksen vai mitä? ;)
avausten poistaminen eikä niiden poistopyyntö ole koskaan kuulunut tapoihini. Ei eilenkään vaikka sain vähän pas...k.. silmilleni.
Ja hävetä saakin jokainen tuollaista käytöstään.
Ihmisyys pitäis aina muistaa. - yksitypy evk
tätä ketjua, kirjoitti:
sattuu vielä et herra on kohmelonsa vuoksi ollut estyneenä tänään tutustumaan jälkikirjotuksiin, niin saa tutustua myöhemmin omien pienten kätöstensä aiheuttamiin harmeihin. Miks tää muuten pitäs poistaa?
toivon itsekin että Lone lukisi tämän. Enhän ole vielä edes häneltä ssanut kysymykseeni vastausta. Odotan sitä.
- Saara
tätä ketjua, kirjoitti:
sattuu vielä et herra on kohmelonsa vuoksi ollut estyneenä tänään tutustumaan jälkikirjotuksiin, niin saa tutustua myöhemmin omien pienten kätöstensä aiheuttamiin harmeihin. Miks tää muuten pitäs poistaa?
tämän tiedon tai sähköposti on pullollaan kun sen avaa.Tämä lone on vanha vakkari ja ovat yhteyksissä toisiinsa kuten kipparinoma on myös huuhaalaisiin sähköpostilla yhteyksissä.
Jos tätä asiaa toisiaan aletaan vatvomaan tunti tai päivätolkulla niin sehän se nostaa huuhaafiiliksiä?Se oli ja meni jo. ;) - Saara
yksitypy evk kirjoitti:
toivon itsekin että Lone lukisi tämän. Enhän ole vielä edes häneltä ssanut kysymykseeni vastausta. Odotan sitä.
Se häpeää jossain kamalassa morkkiksessa.Sehän on tehnyt aikoinaan tämän muillekkin?Eivätkä toisetkaan jääneet sitä tänne vatvomaan. :)
- Saara
yksitypy evk kirjoitti:
avausten poistaminen eikä niiden poistopyyntö ole koskaan kuulunut tapoihini. Ei eilenkään vaikka sain vähän pas...k.. silmilleni.
Ja hävetä saakin jokainen tuollaista käytöstään.
Ihmisyys pitäis aina muistaa.niin tärkeä juttu niin yritä saada joku päivä selvyys.Voihan sitä noinkin huuhailla?Jokainen huuhailee tavallaan? :)
- tuommosiin
Saara kirjoitti:
tämän tiedon tai sähköposti on pullollaan kun sen avaa.Tämä lone on vanha vakkari ja ovat yhteyksissä toisiinsa kuten kipparinoma on myös huuhaalaisiin sähköpostilla yhteyksissä.
Jos tätä asiaa toisiaan aletaan vatvomaan tunti tai päivätolkulla niin sehän se nostaa huuhaafiiliksiä?Se oli ja meni jo. ;)asioihin vetoat? Mietisit nyt ihan rauhassa, et miltä tuntuu olla kohteena julkisella sektorilla! Ja ne eiliset oli todella sitä luokkaa että kannattas mennä muuten poliisien puheille, mutta kun kaikkia ei saa koskaan syyntakeelliseksi asioidensa johdosta. Etkös Saara lukenu niitä? Todella törkeitä huuteluita!
- Saara
tuommosiin kirjoitti:
asioihin vetoat? Mietisit nyt ihan rauhassa, et miltä tuntuu olla kohteena julkisella sektorilla! Ja ne eiliset oli todella sitä luokkaa että kannattas mennä muuten poliisien puheille, mutta kun kaikkia ei saa koskaan syyntakeelliseksi asioidensa johdosta. Etkös Saara lukenu niitä? Todella törkeitä huuteluita!
Olen saanut itse maistaa sitä aikoinaan.Typyn on sitten mentävä nostaan se syyte niin sillä se selviää.
- yksitypy evk
Saara kirjoitti:
Jos tätä asiaa toisiaan aletaan vatvomaan tunti tai päivätolkulla niin sehän se nostaa huuhaafiiliksiä?Se oli ja meni jo. ;)ole vatvottu kun tässä mun avauksessa vaan, jonka vasta aamulla laitoin.
Eikä tähän olis ollut kenenkään pakko vastata. Lonen vastausta olisin toivonut kyllä. En oikein ymmärrä sinua??? Voit jatkaa siis huuhailua. - p*******
Saara kirjoitti:
Olen saanut itse maistaa sitä aikoinaan.Typyn on sitten mentävä nostaan se syyte niin sillä se selviää.
sun kans! Eikös tän poiston ja jatkotoimet voi jättää ihan typyn harkintaan mitä tekee. Tee sinä oma alotus jostain muusta, niin unohdat tämän ja voit keskittyä omaan aloitukseesi ja siihen vastailuhin!
- miehellä
p******* kirjoitti:
sun kans! Eikös tän poiston ja jatkotoimet voi jättää ihan typyn harkintaan mitä tekee. Tee sinä oma alotus jostain muusta, niin unohdat tämän ja voit keskittyä omaan aloitukseesi ja siihen vastailuhin!
pinna kireällä oikein keskustelupalstojen robin hood
- Lonely_Wolf
minä jo luulin hetken, että minusta on kyse. Puhaltelee pelästynyt hukka.
- yksitypy evk
usko sinusta mitään sellaista Lonely Wolf, vaikka ei kyllä koskaan voi täällä palstalla tietää, montako nikkiä kelläkin on :=))))
Jos nikkisi olis Lonely Rider, niin jokin epäilys heräis :=))) - Lonely_Wolf
yksitypy evk kirjoitti:
usko sinusta mitään sellaista Lonely Wolf, vaikka ei kyllä koskaan voi täällä palstalla tietää, montako nikkiä kelläkin on :=))))
Jos nikkisi olis Lonely Rider, niin jokin epäilys heräis :=)))Vaikka 'melkein' vakavia kirjoittelenkin täällä, niin en sentään tuollaista tekstiä, jota sinä olet saanut. Täällä netissä on niin helppo puhua kauheuksia kasvottomana. Neuvoni on, jos häirintä jatkuu.. käänny polliisin puoleen. Ja pidän vain tätä nickiä jatkossakin kun se sattuu kuvastamaan minnuu. Kaikesta huolimatta hyvää päivänjatkoa :)
- yksitypy evk
Lonely_Wolf kirjoitti:
Vaikka 'melkein' vakavia kirjoittelenkin täällä, niin en sentään tuollaista tekstiä, jota sinä olet saanut. Täällä netissä on niin helppo puhua kauheuksia kasvottomana. Neuvoni on, jos häirintä jatkuu.. käänny polliisin puoleen. Ja pidän vain tätä nickiä jatkossakin kun se sattuu kuvastamaan minnuu. Kaikesta huolimatta hyvää päivänjatkoa :)
piti heti katsoa sun profiili, kun sanoit POLLIISI. Kuulosti niin tutulta murteelta.
Että sinäkin tundran poikia :=)))) - Lonely_Wolf
yksitypy evk kirjoitti:
piti heti katsoa sun profiili, kun sanoit POLLIISI. Kuulosti niin tutulta murteelta.
Että sinäkin tundran poikia :=))))juu mä ooolen poika pohjolan ;). Hyvähän täällä on asua tuulen ja tuiskun valtakunnassa, etelää olen kokeillut.. en tullut siellä viihtyvän, joten rakensin pesän tänne maahan kylmään ja sohjoiseen ;)Oulun murre on tuttu ja olen nähnyt toripolliisin :)
- kipparinoma
täällä niin moneksi...Sananvapautta käyttäessämme unohdamme sen vastuun ... Vaikka kuinka kirjoittaisimme anonyymeinä ja kohdistaisimme kirjoituksemme ns nikille..niin kyseessä kuitenkin on ihminen...kaikkine tunteineen. Se unohtuu koneen takana lymyillessä liian helposti...tosi surullista et ihmiset voi tänäpäivänä niin huonosti...
- yksitypy evk
meitä on. Luulen että Lonella oli huono päivä eilen. Hän juttujensa perusteella on erittäin tunteellinen mies, mutta hänellä lienee eräs pahe, joka saa kirjoittamaan joskus vähän loukkaavasti toisia kohtaan. Ja ilmeisesti huonoja kokemuksia juuri naisista :=((
Yritetään ymmärtää :=)))))
- ilmeisesti
jonkin asteinen mielenterveys ja alkoholi ongelma kun huorittelee ja puhuu paskaa milloin kenestäkin syy ei todellakaan sinussa typy olit vaan uhri tällä kertaa.
- juttuihin
ei kannattaisi vastata lainkaan jos vain tietää että tämä kaveri on asialla on käyttänyt useita eri nikkejä tää lone
- yksitypy evk
olen ollut Lonelle punainen vaate jo kauan aikaa hänen kirjoituksistaan päätellen,
mut mä oon mikä oon. Eli ykistypy tundralta joka iloitsee vain elämästä :=))))
- LexNykänen
ja hellan ääreen mars.
- yksitypy evk
Ne on nykyään miehet, kun hellan ääreen marssii.
Me tytöt senkuin porskutellaan vaan :=))) - CharlieChaplin
pitää hauskaa, ei ne puuroja keittele....
- yksitypy evk
CharlieChaplin kirjoitti:
pitää hauskaa, ei ne puuroja keittele....
jalkaan ja uusi päivä alkaa. Heippa ja soitellaan :=))))
Sinä Chaplin tiedät miten asiat nykyään ovat. Nuori kun vielä olet :=))) - LexNykänen
yksitypy evk kirjoitti:
Ne on nykyään miehet, kun hellan ääreen marssii.
Me tytöt senkuin porskutellaan vaan :=)))Sinua ei näemmä ole totutettu normaaliin malliin. Et kunnioita perinteitä.
- yksitypy evk
LexNykänen kirjoitti:
Sinua ei näemmä ole totutettu normaaliin malliin. Et kunnioita perinteitä.
ajat muuttuu ja olemme jo melkein tasa-arvoisia ihmisiä.
Tässä suunniteltiinkin tyttöjen kanssa saunailtaa. Siinäkin olemme tasa-arvoisia.
Mäyräkoirat on jo ostettu. Myöskin kellohameet, koska jatkoille on pakko mennä :=)))))) - LexNykänen
yksitypy evk kirjoitti:
ajat muuttuu ja olemme jo melkein tasa-arvoisia ihmisiä.
Tässä suunniteltiinkin tyttöjen kanssa saunailtaa. Siinäkin olemme tasa-arvoisia.
Mäyräkoirat on jo ostettu. Myöskin kellohameet, koska jatkoille on pakko mennä :=))))))sinunkin pyytää moiseen ensin lupa. Kolmena kappaleena. Lisäksi esiliina mukaan ja selkeät kotiintuloajat. Johan on markkinat moista hulivilimeininkiä.
Ihmettelen suuresti miksi kyseinen herra on sinut ottanut hampaisiinsa. Tuo huorittelu ja uhkailu on liiankin tuttua meille naisille jotka joskus luulimme häntä ystäväksemme ja olimme hänen kanssaan läheisemmisä tekemisissä esim. yhteisöissä ja sähköpostin ja mesen välityksellä. Mutta tuota en ymmärrä että hän hyökkää jo sinunkin kimppuusi. Paras kun et kiinnitä huomiota, kyse on sairaudesta jolle kukaan ei mahda mitään, tuskin edes herra itse.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060