Kenen toimeksiannosta Nevala aloitti hyökkäyksensä Rusia vastaan?
Alpo Rusi:
"Minun henkilöhistoriaani tutustuminen olisi myös auttanut Supoa, mutta Nevalan (sd.) tavoitteenahan oli minun saaminen sivuun yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta, ei totuus. On vaarallista, jos turvallisuuspoliisi on poliittinen poliisi. Näin on asian laita Suomessa."
Nevalan toimeksiantaja?
10
252
Vastaukset
- veikkaisin
kuin muidenkin kepua vastaan käytyjen kampanjoiden takana; kaarinat, karpelat, tekstiviestit ja niin edelleen...
- kaikkein
eniten Suomessa? Kenen vahtikoira hän on?
- pyörittää...?
Ainakin Rusin mukaan hän on kova vasemmistodemari. Ketkä siellä kenttää pyörittää? Eiköhän Halonenkin ole vain juoksutyttö?
- vasemmistojohtaja
pyörittää...? kirjoitti:
Ainakin Rusin mukaan hän on kova vasemmistodemari. Ketkä siellä kenttää pyörittää? Eiköhän Halonenkin ole vain juoksutyttö?
Suomessa? Kuka kenttää pyörittää?
- jos kerran tiedät
vasemmistojohtaja kirjoitti:
Suomessa? Kuka kenttää pyörittää?
Mistä ihmeestä minä tietäisin? Aatos Erkko? Vastaa sinä jos kerran tiedät?
- ???
jos kerran tiedät kirjoitti:
Mistä ihmeestä minä tietäisin? Aatos Erkko? Vastaa sinä jos kerran tiedät?
Aatos Erkkoa tituleerataan joskus ministeriksi. Miksi ihmeessä, onko hän ollut joskus ministeri? Jos on, mikä ja kenen hallituksessa?
- _________
saa myös mieluisia vastauksia..
- BOTTI
tänä näyttäisi olevan demareiden rakentama robotti, automaattivastaaja, joka hakee suomi24 sivuilta avaisanoja ja syytää sinne häirintää.
Koneeseen on ladattu jotain asiaan jollain tavalla liittyvää. Avainsanan löytäessään robotti syytää häirintäviestin.
Eikös tuo ole laiton kone/ohjelma. - nyt jo sellaisessa
BOTTI kirjoitti:
tänä näyttäisi olevan demareiden rakentama robotti, automaattivastaaja, joka hakee suomi24 sivuilta avaisanoja ja syytää sinne häirintää.
Koneeseen on ladattu jotain asiaan jollain tavalla liittyvää. Avainsanan löytäessään robotti syytää häirintäviestin.
Eikös tuo ole laiton kone/ohjelma.paniikissa, että suorastaan kylmästi häiritsevät palstaa häirikkö viesteillään.
- kylvämisen ja niittämisen l...
nyt jo sellaisessa kirjoitti:
paniikissa, että suorastaan kylmästi häiritsevät palstaa häirikkö viesteillään.
Taitaa demareiden pakki olla aika pahasti sekaisin. Mutta niinhän se on maailman laki, mitä kylvää, sitä niittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362