Robert's Coffeella on ilmeisesti kuukausittain(?) vaihtuva uutuuskahvijuoma. Ne eivät jää esittelyn jälkeen listatuotteeksi jos eivät saavuta huippusuosiota. Nuo tahtovat olla yleensä liian makeita, mutta joskus viime syksynä oli joku ei-makea tuplaespressoon pohjautuva iso kahvijuoma. Muistaako / osaako joku sanoa mikä oli kyseessä?
Robert's Coffeen uutuusjuomat
espressohullu
2
336
Vastaukset
- kahvirotta
Robert´s Coffeella on siis joka kuukausi kuukauden kahvijuoma, joka yleensä on ihan listalta. Useat niistä ovat tuplaespresso pohjaisia.... Osaisitko kertoa vähän enemmän tuosta juomasta?
- espressohullu
Mielestäni nuo ovat yleensä äklömakeita, mutta tuolloin ei ollut... Eli mitä siellä listalla on sellaisia tuplaespresso pohjaisia kahvijuomia, joita ei ole kyllästetty sokerilla ja makusiirapeilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057