"Heppu Says:
2. helmikuuta 2006 kello 8.45
Tyypilliset epäonnistujat valittaa täällä, kuten tää Haipola. Move ei ole pyramidi. Vaan Myyntiorganisaatio jossa edustajat saavat provisiota myydyistä tuotteista! Uusi maailman ensimmäinen 3d mallinnuksella toteutettu virtuaali kauppakeskus avataan lähiaiaikoina. Sieltä saattaa löytyä jopa teille ostettavaa. Ja jos haluatta kanta-asiakkaaksi niin voi voi…tiedättä varmaan keneen kannattaa ottaa yhteyttä…teillähän tuntuu olevan niitä “huijattuja” tuttuja. "
Koska kauppakeskus avataan ja missä?
9
1075
Vastaukset
- Ihan pian.
Ainakin kesäkuussa viimeistään.
No, syksyllä nyt sitten ainakin.
Vuonna 2007.
Parin vuoden päästä.
KIIRE, ÄLÄ JÄÄ JUNASTA !!!!!!!- Mikkopa
Niinkuin webbari lupasi...Eikö ketään edustajaa haittaa tämä asia? Vai onko kuitenkin pääpaino värväämisessä eikä tuote myynnissä?
Montako kuukautta jaksatte kuunnella tyhjiä lupauksia?
- hupa
kauppa avataan kohta:))
Eikö se ole avattu jo ajat sitten:))
Kyllä naurattaa taas pirusti heheheeeh..
Voiko sieltä ostaa vaikka virtuaali Bemarin ja ajella sitten olohuoneessa virtuaalisesti.
Kyllä se varmasti persaukisille reppanoille sopiikin paremmin, kuin oikean ostaminen.
Heeeeehheeeehhhhheh... mä kuolen nauruun, jos ette lopeta...heehhheeehhhhhhhee.- Mikkopa
Kai se paluu arkeen tapahtuu joskus...
- Minä oy
Mikkopa kirjoitti:
Kai se paluu arkeen tapahtuu joskus...
Kauan olet ollut mikkopa itse mukana toiminnassa..ai niin et ole ollut :)
Sittenhän voi helposti puhua virtuaalituloista ainakin sulle päin :D
Ei vaan älä nyt pahoita mieltäs...tuo fonepoint on ainakin mun mielestä ihan kilpailukykyinen liike jos oot vaivautunu seuraamaan s2e:n kehittymistä.Ensin pieni sitten suuri.Ensin kumisaappaita sitten kännyköitä :) Kaikilla suurilla yrityksillä on ollut alussa vaikeuksia ne on vaan osannu ratkaista ne!!! - Kuka vaan
Minä oy kirjoitti:
Ei vaan älä nyt pahoita mieltäs...tuo fonepoint on ainakin mun mielestä ihan kilpailukykyinen liike jos oot vaivautunu seuraamaan s2e:n kehittymistä.Ensin pieni sitten suuri.Ensin kumisaappaita sitten kännyköitä :) Kaikilla suurilla yrityksillä on ollut alussa vaikeuksia ne on vaan osannu ratkaista ne!!!Minä oy kirjoitti: "Kauan olet ollut mikkopa itse mukana toiminnassa..ai niin et ole ollut :)
Sittenhän voi helposti puhua virtuaalituloista ainakin sulle päin :D "
Kuinka monta prosenttia movettajista tienaa? Esittelyissä puhutaan, että 1-2 vuotta ja tienaa helvetisti rahaa passiivisesti. Kuitenkaan sitä ei ole kukaan pystynyt tekemään movessa. Eli virtuaalipassiivista tuloa tienaa koko moven porukka :)
Minä oy kirjoitti: "Ensin pieni sitten suuri.Ensin kumisaappaita sitten kännyköitä :) Kaikilla suurilla yrityksillä on ollut alussa vaikeuksia ne on vaan osannu ratkaista ne!!!"
Jos joku puhuu movesta suurena yrityksenä, niin homma on pahasti hukassa kun suurin osa liikevaihdosta tulee ihmisten mukaan ottamisesta. Suurilla yrityksilla on tosiaan ollut ongelmia, mutta ne eivät ole kusettaneet, niin systeemaattisesti kuin Move tekee. - heppu1
Lukihäiriö vissiinkin hupalla. Tuo viesti oli kirjoitettu 2. helmikuuta ja s2e avattiin 19.2.
Silloin meille edustajille hypetettiin 3D:tä virtuaalisesta ja vaikka mistä ja sitähän se oikestaan olikin. Ainakin siinä alku introssa oli jokunen DDDD...
Paitsi en ole viimeaikoina sitä nähnyt.
Nythän se on huippusuosittu s2e kauppa josta saa kivasti credittejä.
Ite ostin joku päivä sitten kertyneillä crediteillä vajaan 100 eur läjän tavaraa sieltä. Ai että oli kiva maksaa crediteillä!!! - nettijulli
Minä oy kirjoitti:
Ei vaan älä nyt pahoita mieltäs...tuo fonepoint on ainakin mun mielestä ihan kilpailukykyinen liike jos oot vaivautunu seuraamaan s2e:n kehittymistä.Ensin pieni sitten suuri.Ensin kumisaappaita sitten kännyköitä :) Kaikilla suurilla yrityksillä on ollut alussa vaikeuksia ne on vaan osannu ratkaista ne!!!muistithan tilittää RAVElle licencci-boonus-bonuksen käyttämästäsi cortista??
http://netcode.no-ip.org/~ospi/ravestore/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=23&category_id=10&option=com_virtuemart&Itemid=26 - olkoon
heppu1 kirjoitti:
Lukihäiriö vissiinkin hupalla. Tuo viesti oli kirjoitettu 2. helmikuuta ja s2e avattiin 19.2.
Silloin meille edustajille hypetettiin 3D:tä virtuaalisesta ja vaikka mistä ja sitähän se oikestaan olikin. Ainakin siinä alku introssa oli jokunen DDDD...
Paitsi en ole viimeaikoina sitä nähnyt.
Nythän se on huippusuosittu s2e kauppa josta saa kivasti credittejä.
Ite ostin joku päivä sitten kertyneillä crediteillä vajaan 100 eur läjän tavaraa sieltä. Ai että oli kiva maksaa crediteillä!!!mitäs ostit???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135