Sain juuri ylläpidolta viestin, jonka tärkeimpiä osia lainaan tässä nyt:
- Tällaisen linkin kertominen ei sinänsä ole laitonta, mutta tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin levittäminen verkossa on. Musiikkikappaleiden levittäminen tällaisella sivustolla rikkonee tekijänoikeuksia. Vastuu musiikkikappaleiden levittämisestä on kuitenkin Putfilen palvelulla tai pääasiassa palvelun käyttäjillä, jotka sitoutuvat noudattamaan Putfilen käyttäjäehtoja.
- Pyrimme ehkäisemään piratismia ja tekijänoikeuksien rikkomista palveluissamme.
Sellaiset linkit, joiden takana on selkeästi tekijänoikeuksilla suojattua materiaalia, kuten tunnettuja musiikkikappaleita, elokuvia tai tv-ohjelmia, voi keskustelupalstoilta poistaa.
Ystävällisin terveisin
Suomi24:n ylläpito
Ylläpidon vastine ei jätä tulkinnanvaraa - tuollaista oikeastaan odotinkin.
Että tämä tiedoksi vastaisuuden varalle, t. MM.
Jukebox-ketju poistettu:
2
278
Vastaukset
- Kuunkulkija-
sillä tekijänoikeuksien alaisten esitysten laajamittainen levittäminen yleisesti verkossa (kuten Putfile) kaventaa tekijöiden leipää. En nyt ota esille Teoston ja Gramexin tulevia korvausoikeudenkäyntejä epäselvistä maksamattomista tässä kohdin.
Sen sijaan olisi hauska joskus kuulla/nähdä palstalaisten omia esityksiä runoista lauluihin ja videoihin Putfilenä vaikkapa. Sinne on helppo laittaa tavaraa. Sen verran katsoo että tavara on omaa. Joku jotain joskus laittoikin ja se oli aika erikoisenkivaa kuultavaa.- Hentun Liisa
videon tosta ketjusta eli Volgan lautturit-esityksen. Se oli just tollanen oma-video. Herrahenkilö pikkaisen maistissa lauleli.
Mua nauratti kovin. Mutta mua ny naurattaa lähes aina kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082386
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401819