T....

Hirveekin rikos!

Kun rakastuin sinuun?

18

3509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa rakastua

koska tahansa.Rakastuminen on ihanaa ja suloisen tuskaista. Jos MINÄ saan jonkut tuntemaan, se on mielestäni vain hienoa! T (nainen)

• T....

se niin. Voihan kun se olisikin niin.
      Minun rakkauteni, rakastaisi minua ja tulisi luokseni!

• mun kohtaloni

..on kanssa olla se peräänruikuttaja, kun J on naimisissa..Shit happens. Koskaan en tipauta alkkareitani enää kultasormuksen läsnäollessa. Nyt se on opittu! *T*

• ollaan saatu..
        mun kohtaloni kirjoitti:

..on kanssa olla se peräänruikuttaja, kun J on naimisissa..Shit happens. Koskaan en tipauta alkkareitani enää kultasormuksen läsnäollessa. Nyt se on opittu! *T*

...että tällänen heppu!

• ystäväsi

Pääse jo ylitte siitä... Kulutat vaan elämääs suotta juoksemalla sellasen perässä, joka ei oo sulle tarkotettu. Avaa silmät ja katto ympärilles- miten paljon hienoja naisia!

• ttttttttttttttttttttttttttt...

lopettakaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• T....

toisin päin se oli kylläkin! ;-)

Puhuu yhtä ja väittää toista. Siinäkin mulla...!

• nymmääkin

ymmärrän. Siis hirvee rikos on rakastunut T:hen! Vai oliks se toisinpäin

• oletko J

terv..ter.. osuinko oikeaan

• Malcolm X

että silleen.
        Juhas ei täältä löydy...

• olevan kateissa....
        Malcolm X kirjoitti:

että silleen.
        Juhas ei täältä löydy...

Joko Juha tai Tarja. Mites mahtaa olla... samat ihmiset paukuttaa kuulutuksia sisään kerta toisensa jälkeen?? Juhille ja Tarjoille tai J ja T kirjaimille oma palsta?

• ei tarja, eikä tiina
        olevan kateissa.... kirjoitti:

Joko Juha tai Tarja. Mites mahtaa olla... samat ihmiset paukuttaa kuulutuksia sisään kerta toisensa jälkeen?? Juhille ja Tarjoille tai J ja T kirjaimille oma palsta?

V-mäistä

• Juha+Tarja
        olevan kateissa.... kirjoitti:

kun et ole Juha tai Tarja ? Kyllä muakin harmittaisi, jos nimeni olisi Väinö-Kyllikki ( sukunimi Nyrkki ), niinkuin sinulla on.

• anna tulla

Kuka nyt on sitten Terhiin rakastunu? Vai onko teitä useempikin?

• ainakin

Kunpa tuon naisen joskus omakseni saisin.. en voi muuta kuin odottaa ja toivoa.

• arvaus

Minäpä tiedän. Oisko T Timo ja J Jaana? ;)

• lskvhb

rikos. Ei kannata t-alkuisiin.

• Luotettava T-nainen

Nyt on sit kaikki T;t leimattu, niin miehet kuin naisetkin. Reilu peli ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe