onko mitään hyviä vinkkejä missä varmiten naisena saisin orgasmin..olen sen kerran elämässäni ( täysin aidon) vain kokenut...
vinkkejä hyviä kiitos :)
vaikeesti
käy
2
4622
Vastaukset
Mutta tyttökaverini pitää sellaisesta asennosta, että nainen on selällään lähetysaarnajaasennossa ja mies työntyy häneen. Tässä vaiheessa mies nostaa toisen naisen jalan olkapäälleen ja työntyy naiseen niin, että kalu osuu myös klitorikseen. Eli miehen lantio pitää olla hieman ylempänä kuin naisen..... Myös takaa ajaminen on kuulemma erittäin hyvä asento...
Tärkeintä kyllä on ennen yhdyntää kunnon haliminen ja pusiminen sekä pitkä viekoitteleva esileikki!- muuripadassa
ja jos ei kyyti kelpaa,niin laitappa tulet padan alle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678