Aluksi ajattelin, että onpa jännää, kun Taylor tulee takaisin. Tosin onhan tuo kuolleista herääminen tosi omituista, mutta silti. Jotenkin niin ihanaa, kun muksut saavat äitinsä takaisin ja Ridge rakastamansa naisen. Ridge ja Taylor olivat niin onnellinen ja tasapainoinen pari pitkään ennen Taylorin kuolemaa.
Nyt olen aivan eri mieltä. Ridgehän aluksi nyt valitsee Taylorin, mutta lopulta alkaa vihaamaan tätä ja Taylor alkaa ryyppäämään. Jotenkin kuvio on vastenmielinen.. Menisi edes mieluummin niin, että Ridge valitsee ekana jo Brooken ja säilyy ystävänä kuolleista heränneen ex-vaimonsa kanssa. Tosi tökeröä, että Taylor tulee takaisin vain sekoilemaan. Sotii hahmon luonnetta vastaan.
Ja taas vain se Brooke on Ridgen mielessä. Sarjaan toisi uutta puhtia Ridgelle ihan uus nainen. Sellainen, joka kerrassaan veisi Ridgeltä jalat alta. Ja Brooke ja Taylor voisivat sitten jatkaa elämäänsä miten jatkavat.
Ridge-Taylor-Brooke -kuviosta
töllöttelijä
2
769
Vastaukset
- .....
Samaa mieltä
- moonmä
joo mä oon samaa miletä. teilorihan on uskovaanen nainen ja sillähän tuloo olemahan sen hektorin kans jotain säpinää ja sit ryyppääki viä. teilori on aina ennemmin ollu kiltti, empaattinen ja hyväsyräminen ihiminen..
voi noita kauniksia.. mitähän se bradley bellki vaan miettii ku sekoolee noin nuoren juonikuviooren kans.. taitaa olla seki ukko ihan sekaasin. piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111210- 568893
- 1375435
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 582641
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak702353- 311882