Meillä meneillään vilkkaan lapsen tutkimukset. Mahdollisesti joku tarkkaavaisuushäiriö tai sit jotain muuta. Eka palautekeskustelu aika lähestyy. Sen verran jo kuulin,et saatais apua arkeen lapsen kans sairaalan kotisairaanhoito-ryhmältä tai joku vastaava. Se on kuulemma ollut kehuttua toimintaa,ymmärsin et se olis kuntoutusta lapselle. Toisaalta olen mielissäni,et saadaan apua,mut toisaalta kurja mieli,kun haluaisin et pärjäisimme omillamme. Tulee väkisin huonommuuden tunne,kun sellaista apua tarvitaan. Ei sitä ole pakko ottaa vastaan,mutta tiedän että se on hyväksi kaikille.
On vaan niin pää sekaisin,en tiedä mitä tästä kaikesta ajattelisi. Kauanko vielä jatkuu tutkimus ym. tuntuu ettei pysty elään normaalia elämää kaiken tän keskellä kun stressaa jatkuvasti tää odottaminen.
Vilkkaan lapsen vanhemmat...
4
574
Vastaukset
- vaan
Kuule. Tunne on tuttu ja varsinkin jos ei tiedä, mitä on tulossa. Hässäkän saattais ajatuksia kuiteski selvittää jonkinlaisen tiedon hakeminen tarkkaavaisuushäiriöstä. Ihan vaan sellaisia perusjuttuja, niin uskaltaa edes lähtee kyseleen hoitavilta henkilöiltä lisää. Mä olin kans ihan sekasin, kun pikku-ukon selviämistä alettiin tarkkailla päiväkodissa. Sitten mä luin jotain netistä ja kattelin kirjastossa yhtä kirjaa, sellanen ohut ja siin oli keltasta kannessa. Vähän mua alkoi ihmetyttää, kun musta tuntui, että kirja on kirjoitettu musta.Mä ajattelin kans ennen, että mä en haluu apua kotiin,mä oon käyny talouskoulunkin, on tietoa kyllä.Mutta sen jälkeen, kun mä huomasin, että mullakin voi olla jotain ongelmia,en olis pannu enää vastaan.Meillä on sillai aika sotkusta, kun mä en jaksa siivota työn jälkeen.Ei mulle ole kyllä tarjottu mitää. Voi tsemppiä sulle!!
- kohtalotoveri
Meillä on myös meneillään tutkimukset.Huomenna on palautekeskustelu.Sen tiedän jo,että tyttäremme (6v)
ei mene normaaliin kouluun.Aloittaa koulun vuoden päästä syksyllä.Kokonaiskehityksessä viivästymiä,
levoton ja keskittymisvaikeuksia.Meillä on ollut jo vuoden verran kodinhoitaja kerran viikossa.Tukiperheestä on keskusteltu ja toivomme saavamme sellaisen jossain vaiheessa.Kyllä mä tunnen kans välillä huonommuutta ja tuntuu ettei halua ottaa apua vastaan.Mutta meidän omaksi parhaaksi se on kuitenkin.Tällä hetkellä olen aika väsynyt,tälläinen lapsi vie kyllä voimat... - äityli
meillä on vilkas tyttö 5vuotias todettu monimuotoinen kehitysviivästymä tytär ei paljoa ole paikoillaan ja vaarantaju puuttuu onneksi on mummulat jotka joskus ottaa yöksi että saa välillä hengähtää. jaksamisia muille vilkkaiden lasten vahhemmille.
- hoitoa
Kurileiri-sarjassa kerrotaan kuinka tälläisiä lapsia kasvatetaan Jenkkilässä. Muistuttaa Kuttulan hoitoa. Torstaisin klo 22.o5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212248Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1981871Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j571452Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681242- 551208
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751026Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62922Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36897- 52884
- 56831