Häpäisi SUOMEN lipun, jo riitti. Pian pois sieltä Ateenasta häpäisemästä SUOMEA.
VALTAA JA VOIMAA, KOTIPAIKKA LOIMAA
Lordi häpäisi Suomen
9
541
Vastaukset
- nimelläsi??
Tänne lorotat päästöjäsi??
Vai oletko ottanut piruuttasi jonkun vihamiehesi nimen ja sitten sitä täällä tyhmyydessä ryvetät?- MattiLehtonen
En minä häpeä nimeäni
MattiLehtonen kirjoitti:
En minä häpeä nimeäni
Tuollaiset avaukset kertovat nimittäin vain sen että hyvin tuntuu päässäsi lorisevan.
Minun mielestäni sinun kaltaiset itkijäakat häpäisevät Suomen. Taidat olla niitä Metsäketofaneja? Vituttaako?- tallaan
SavoRULES kirjoitti:
Tuollaiset avaukset kertovat nimittäin vain sen että hyvin tuntuu päässäsi lorisevan.
Minun mielestäni sinun kaltaiset itkijäakat häpäisevät Suomen. Taidat olla niitä Metsäketofaneja? Vituttaako?sanoo savorules!
- jo lypsetty?
SavoRULES kirjoitti:
Minun mielestäni sinun kaltaiset itkijäakat häpäisevät Suomen. Taidat olla niitä Metsäketofaneja? Vituttaako?Vai Kellarpellon pientreilla....
- varuskunta...
MattiLehtonen kirjoitti:
En minä häpeä nimeäni
Olen hokannut tuon "lehtosmatin" olevan j.julistajan tekstiä ja huonetta.
- on ainakin
täällä Ruotsissa hirveän suosittu, tämän päivän Aftonbladin mukaan niitten kappale on ylivoimaisen paras!
- Von-Bruker
voi voi... Kyllä mun mielestä Tomi Metsäketo sen olisi tehnyt. Toivotaan vain, että menestyy ja kaikki sun tyyliset vastaväittäjät saa nenilleen oikeen kunnolla.
- Tomppa
kattoon näytöstä, jossa heitettiin ihmispaskaa silmille. Se on kato sitä taidetta. Lordi on samaa paskanheittotasoa. siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114