Miksi Suomalaiset haluavat mainostaa olevansa ateistinen ja saatananpalvoja maa??? En ymmärrä miksei meillä ole kristittyä hienoa edustajaa kuten Ruotsilla???
Lordi on Jumalan pilkkaa!
7
546
Vastaukset
- mörkökansalle
...joka osaa vain hävitä kaikilla elämän osa-alueilla.
Puhuit juuri ilmeisen selvästi itsestäsi.
Kuinkas pitkään sinä nyt oletkaan hävinnyt putkeen? Minä olen ylivoimainen voittaja joten nauran kaltaisillesi rääpäleille.- Tarkkaavainen
SavoRULES kirjoitti:
Puhuit juuri ilmeisen selvästi itsestäsi.
Kuinkas pitkään sinä nyt oletkaan hävinnyt putkeen? Minä olen ylivoimainen voittaja joten nauran kaltaisillesi rääpäleille.Sinähän selvästi plagioit iranmikesin sanavalintoja!
Kaksi selitystä ilmiölle:
1. Et tajua, että on typerää lainata toisen kirjoittajan käyttämiä sanoja omaan käyttöönsä
2. Olet kuin oletkin iranmikes itse, jälleen toisella nikillä esiintyen!
Jos minulta kysytään, vastaus on tuo jälkimmäinen.
- Sir Åke
Voi härre gud teitä finnjuntteja! Miksi äänestitte Lordin euroviisuedustajaksenne? Olisitte valinneet Tomi Metsäkedon sinne euroviisuihin edustajaksenne. Se on niin söpö poitsu! Minusta kaikki hevimusiikki on tosi typerää. Minä sivistynyt suomenruotsalainen kuuntelen vain klassista musiikkia.
Toivottavasti Lordi ei saa yhtään ääntä.- heavyä
ainoastaan 13 v tai sitä nuorempi voi pitää lordia heavy bändinä,mutta piristävää vaihtelua se tuo noihin viisu kisoihin. deep purple jyrää.
- (ex)Veijari-77
Kertoisitko minulle, että miten ateisti voi olla saatananpalvoja? Vai ymmärrätkö itsekään näiden käsitteiden eroa. Saatananpalvoja on uskomuksiltaan lähempänä kristinuskoa kuin ateismia, joten eipäs leimata ateismia tältä osin.
- Galder
Ovat aivan uskomattomia idiootteja. Ateisti ei palvo saatanaa. Painu sinne uskontopalstalle mussuttaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770