HOAS:in asunnot, Viikki/Itäkeskus

Amelia

Hei!

Olen muuttamassa Helsinkiin kesäksi ja ajattelin ottaa asunnon HOAS:ilta. Parhaiksi vaihtoehdoiksi minulle jäi Itäkeskuksessa, Asiakkaankatu 6:ssa oleva solu ja Latokartanossa, talonpojantie 5:ssä oleva solu. Onko kellään kokemuksia em. asunnoista? Olen kuullut että Itäkeskus ei ehkä ole se paras paikka asua, mutta käytännöllisesti se olisi parempi asunto. Millainen meininki siellä on? Kannattaako muuttaa Itäkeskuksen kylkeen ja pelätä että saa moran keuhkoon? Vai onko fiksumpaa mennä vähän kauemmas?

Kiitos jo etukäteen!

7

3812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka paikassa hörhöjä:)

mutta itse henk.kohtaisesti menisi itäkeskukseen ;) Ennemmin tuo Viikki!

ja ota huomioon myös se,että jos solun otat niin jaat kämpän jonkun toisen kaa, niin tiedä millasen hörhön kanssa joudut asuun!

Jos itse saisin päättää niin ottasin ihan normaalin pienen yksiön kun niitä on.:)

Seuraile etuovia, oikotietä, keva, laita nettii ilmotuksia...

Ja huomioi myös Espoo ja Vantaa -erittäin hyvät kulkuyhteydet.

• voi olla turvassa

Helsingissä voi ihan missä vain voi saada moran rintaansa. Tilanne ei ole sen ihmeellisempi espoossa, vantaalla tai kauniaisissa. Kauniaisissa rikkaimmalla paikalla puukotettiin ihminen viime syksynä...

• tyttö

Hoasille en muutais kyllä ikinä ota mieluummin asunto yksityiseltä! niin ja ei itä helsinkiin..

• rantoja löytyy

Hei,

minä valitsisin Itäkeskuksen!
      -Julkiset yhteydet pelaa joka suuntaan yötä päivää
      (viikissä hyvin rajoitettu ja kävelyä vielä, etenkin yöliikenne olematon)
      - MERI - RANTA - UIMARANTA - ULKOILUT RANTAREITEIN VENEREITIT YMS. KAIKKI IHANAT KESÄJUTUT JA TIETTY VESI LIITTYY NIIHIN!

- Tule Meri-Helsinkiin!

- No sitten tietty kaupat, apteekit, ravintolat, bilepaikat, ruokapaikat yms. kaikissa valinnan varaa kivenheiton päässä
      (viikistä aina lähteminen hakee näitä, aikaa ja vaivaa)
      - Ja miksikö Itä-Helsingistä puhutaan, no eipä Helsinki paljon muuta olekaan. Katsos Länsi-Helsinki on Lauttasaari, sitten on keskusta ja mikä ei ole Pohjois-Helsinki, se on Itä-Helsinkiä! Ihmeellinen tämä Helsingin sijainti. Ja suurin kaupunginosa on Itä-Helsinki!

• Pikku-A

"Kannattaako muuttaa Itäkeskuksen kylkeen ja pelätä että saa moran keuhkoon?"

Ei hyvää päivää. Itiksessä on toki huonoja puolia-mutta niitä samoja hörhöjä on joka puolella Suomea. Mää
      menisin itikseen-huomattavasti helpommat kulkuyhteydet yötä-päivää.

• ...

Viesti on kirjoitettu vuonna 2006.

• kiltti ihminen

ellet itse hillu niitten moran kantajien kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2346
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      134
      816
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      725
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe