HOAS:in asunnot, Viikki/Itäkeskus

Amelia

Hei!

Olen muuttamassa Helsinkiin kesäksi ja ajattelin ottaa asunnon HOAS:ilta. Parhaiksi vaihtoehdoiksi minulle jäi Itäkeskuksessa, Asiakkaankatu 6:ssa oleva solu ja Latokartanossa, talonpojantie 5:ssä oleva solu. Onko kellään kokemuksia em. asunnoista? Olen kuullut että Itäkeskus ei ehkä ole se paras paikka asua, mutta käytännöllisesti se olisi parempi asunto. Millainen meininki siellä on? Kannattaako muuttaa Itäkeskuksen kylkeen ja pelätä että saa moran keuhkoon? Vai onko fiksumpaa mennä vähän kauemmas?

Kiitos jo etukäteen!

7

3859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka paikassa hörhöjä:)

mutta itse henk.kohtaisesti menisi itäkeskukseen ;) Ennemmin tuo Viikki!

ja ota huomioon myös se,että jos solun otat niin jaat kämpän jonkun toisen kaa, niin tiedä millasen hörhön kanssa joudut asuun!

Jos itse saisin päättää niin ottasin ihan normaalin pienen yksiön kun niitä on.:)

Seuraile etuovia, oikotietä, keva, laita nettii ilmotuksia...

Ja huomioi myös Espoo ja Vantaa -erittäin hyvät kulkuyhteydet.

• voi olla turvassa

Helsingissä voi ihan missä vain voi saada moran rintaansa. Tilanne ei ole sen ihmeellisempi espoossa, vantaalla tai kauniaisissa. Kauniaisissa rikkaimmalla paikalla puukotettiin ihminen viime syksynä...

• tyttö

Hoasille en muutais kyllä ikinä ota mieluummin asunto yksityiseltä! niin ja ei itä helsinkiin..

• rantoja löytyy

Hei,

minä valitsisin Itäkeskuksen!
      -Julkiset yhteydet pelaa joka suuntaan yötä päivää
      (viikissä hyvin rajoitettu ja kävelyä vielä, etenkin yöliikenne olematon)
      - MERI - RANTA - UIMARANTA - ULKOILUT RANTAREITEIN VENEREITIT YMS. KAIKKI IHANAT KESÄJUTUT JA TIETTY VESI LIITTYY NIIHIN!

- Tule Meri-Helsinkiin!

- No sitten tietty kaupat, apteekit, ravintolat, bilepaikat, ruokapaikat yms. kaikissa valinnan varaa kivenheiton päässä
      (viikistä aina lähteminen hakee näitä, aikaa ja vaivaa)
      - Ja miksikö Itä-Helsingistä puhutaan, no eipä Helsinki paljon muuta olekaan. Katsos Länsi-Helsinki on Lauttasaari, sitten on keskusta ja mikä ei ole Pohjois-Helsinki, se on Itä-Helsinkiä! Ihmeellinen tämä Helsingin sijainti. Ja suurin kaupunginosa on Itä-Helsinki!

• Pikku-A

"Kannattaako muuttaa Itäkeskuksen kylkeen ja pelätä että saa moran keuhkoon?"

Ei hyvää päivää. Itiksessä on toki huonoja puolia-mutta niitä samoja hörhöjä on joka puolella Suomea. Mää
      menisin itikseen-huomattavasti helpommat kulkuyhteydet yötä-päivää.

• ...

Viesti on kirjoitettu vuonna 2006.

• kiltti ihminen

ellet itse hillu niitten moran kantajien kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      356
      3045
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1473
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1045
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe