Kertokaahan, että minklaisia kokemuksia teillä on hyvistä kondomeista.
Itse ole kyllästynyt Sultaneihin , koska ne kiristää ja on epämukava päällä.
Mikä olisi hyvä ja miellyttävä kondomimerkki?
Kertokaa kokemuksia.
Asiallisesti kiitos!
hyvästä kondomista?
2
682
Vastaukset
- -Guy22-
Itse tykkään lateksittomista, vaikka mitään allergiaa tms. ei olekaan. Zenithit sopivat mulle. Toinen merkki on Durex Avanti. Lämpöä johtuu eri tavalla kuin normikumilla ja pääsee eroon ärsyttävästä lateksin hajusta sormissa.
Ongelmana noissa voi olla se, että polyuretaani ei jousta samalla tavoin kuin lateksi, mutta ne ovat kyllä isompia kuin esim. Sultanit.Kiitoksia.
Pitääpä kokeilla tuota Durex Avantia. On jotenkin tuntunut, että nuo sultanit ja muut "perus" kondomit ei ole oikein sopinut mulle. Jos tuo Avanti vaikka olisi "luonnollisempi" ja mukvampi päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483