Älkää hyvät ihmiset hosuko, niiden kärryjen kanssa kauppajonossa, teidän vuoronne tulee kyllä aikanaan. Älkääkä tökkikö edellä seisovaa selkään kärryillä vai haluatteko te saada oikein kunnolla turpaan kauppajonossa?
Senkin
9
230
Vastaukset
- Rysty-Arska
Sama koskee niitä saatanan maalaisia, jotka eivät Helsingissä käydessään osaa seistä rullaportaissa oikealla!
- on...
Turpaan tulee siis sekä kaupassa, että rullaportaissa jos ei osata olla ihmisiksi.
Tämä on oikea linja :=O - Jouhikainen
Mä ajan niissä portaissa kärryillä, jos haluan.
- sitissä?
on... kirjoitti:
Turpaan tulee siis sekä kaupassa, että rullaportaissa jos ei osata olla ihmisiksi.
Tämä on oikea linja :=OEntäs kaupan ovella kun liukuovet aukeaa ja vastassa on eri suuntaan menijä. Kummallakin on kärryt eikä mahdu yhtäaikaa. Mihin suuntaan kulkevaa on tapana lyödä päähän hienoissa kaupungeissa? Kertokaa tsadilaiset.
- jämpti
on... kirjoitti:
Tämä on oikea linja :=Oon niin että kaupunkilais kollit ei etuile pensamittarilla perkele!Siinä rupee pian lätty lätiseen valelen seuraavalla kerralla jätkän pentsiinillä ja vedän turpaan niin notta alkukipinä lähtee hampaista. Loppu onki sitte historiaa helevetin kelvakkeet!
- Kuissisko
Jouhikainen kirjoitti:
Mä ajan niissä portaissa kärryillä, jos haluan.
Ja ens kerralla mä pyörähtän ympäri ja kusen sun ostoskärryihis oikeen ravistelujen kera!Katotaan tapit tanassa kummalta hymy hyytyy errkele!
- hiljaa
jämpti kirjoitti:
on niin että kaupunkilais kollit ei etuile pensamittarilla perkele!Siinä rupee pian lätty lätiseen valelen seuraavalla kerralla jätkän pentsiinillä ja vedän turpaan niin notta alkukipinä lähtee hampaista. Loppu onki sitte historiaa helevetin kelvakkeet!
Teillä pöndeillä on aikaa odottaa, kun ei mihinkään ole kiire! Annat vain suosiolla tilaa niin ei tartte liippasta.
- muuten
hiljaa kirjoitti:
Teillä pöndeillä on aikaa odottaa, kun ei mihinkään ole kiire! Annat vain suosiolla tilaa niin ei tartte liippasta.
sultakin juppimulkku kiireet kuhan mä sua vähä muotoilen!Voi olla et on kajalit ns.poskilla ja ohimoilla!
- Jouhikainen
Kuissisko kirjoitti:
Ja ens kerralla mä pyörähtän ympäri ja kusen sun ostoskärryihis oikeen ravistelujen kera!Katotaan tapit tanassa kummalta hymy hyytyy errkele!
mun kärryihin kuse ,vaan sen sun takana seisovan mummun rinnuksille.
Kyllä hymysi sitten hyytyy ,kun vartija retuuttaa sua takahuoneeseen naama mustana mummun käsilaukun iskuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989