Nyt vasta tajusin , että Jehovan todistajatkin ovat yksi kreationistien alaryhmä. Tämä selittää paljon tällä palstalla esiintyvää käytöstä.
ahaa
5
232
Vastaukset
- Hapkidod
Ja varsin pontevaa porukkaa. Kävivät oveni takana tuossa viime viikolla kysymällä mitä onnellisuus minulle merkitsee.
-Olen onnellinen kun olen terve, lähimmäiset lähellä ja paljon ystäviä.
-Joo.. mut meiän mielestä onnellisuus tulee Jeesuksesta ja uskosta häneen. Haluaisinkin lukea sulle pätkän Raamatusta mikä sisältää paljon asiaa kuten toteen käyneitä profetioita ja paljon historiallista faktaa... ja luku alkaa siitä kun Jeesus sanoi:
Keskeytin heidät tässä vaiheessa. Olin aika loukkaantunut koska kun olin vastannut heidän kysymykseensä, se kuitattiin tyyliin "joo, mut siis tää on parempi vaihtoehto". Olin mennyt lankaan ja antanut heidän työntää jalkani (kuvainnollisesti) oveni väliin jotta he pystyisivät kertomaan minulle Jeesuksesta ja Raamatusta. Sanoin ettei minua kiinnosta ja he pyysivät antaa minulle pientä lehtistä mutta sanoin että jos kraktaatteja vai mitä fraktaatteja ovatkaan, haluan, niin menen poimimaan niitä keskustan kaduilta minne niitä on viskelty.
Ärsyttävää porukkaa jotka tuntuvat esittävän asiansa kuin kaikkitietävät, mutta niinhän jokainen uskovainen tekee? Muut ovat vääräoppisia, meillä on se oikea tie, totuus ja elämä!
Ja pappi laulaa jouluntähdestä ehdottomana.- eräs toisinuskova
"Ärsyttävää porukkaa jotka tuntuvat esittävän asiansa kuin kaikkitietävät, mutta niinhän jokainen uskovainen tekee? Muut ovat vääräoppisia, meillä on se oikea tie, totuus ja elämä!"
Tuotahan et voi tietää, ellet ole tavannut maailman jokaista uskovaista. Muutenkin on pöyristyttävää, että lyöt kaikki uskovat samaan nippuun Jehovan todistajien kanssa. Uskonnot ovat erilaisia, ja tämä on fakta. - koetelkaa kaikki
saanen epäillä että vierailijat olisivat olleet Jehovan Todistajia. JT:t puhuvat yleensä Jehovasta, ja Jeesus on heille vain henkiolento, Jumalaa alempi. (Heidän oma Raamatun käännöksensä on editoitu niin että Jeesuksen jumaluuteen viittaavat kohdat on häivytetty.) He jakavat Herätkää ja Vartiotorni-lehtiä, ei traktaatteja.
- mutta
koetelkaa kaikki kirjoitti:
saanen epäillä että vierailijat olisivat olleet Jehovan Todistajia. JT:t puhuvat yleensä Jehovasta, ja Jeesus on heille vain henkiolento, Jumalaa alempi. (Heidän oma Raamatun käännöksensä on editoitu niin että Jeesuksen jumaluuteen viittaavat kohdat on häivytetty.) He jakavat Herätkää ja Vartiotorni-lehtiä, ei traktaatteja.
Kyllä jehova(t)kin saatta(v)a(t) puhua jeesuksesta, ja kyllä jehovalaiset jakavat myös traktaatteja noiden herätkää ja vt-lehtien lisäksi. ainakin vielä, kun ite olin mokomassa hörhölässä mukana...
- hapkidodo
eräs toisinuskova kirjoitti:
"Ärsyttävää porukkaa jotka tuntuvat esittävän asiansa kuin kaikkitietävät, mutta niinhän jokainen uskovainen tekee? Muut ovat vääräoppisia, meillä on se oikea tie, totuus ja elämä!"
Tuotahan et voi tietää, ellet ole tavannut maailman jokaista uskovaista. Muutenkin on pöyristyttävää, että lyöt kaikki uskovat samaan nippuun Jehovan todistajien kanssa. Uskonnot ovat erilaisia, ja tämä on fakta."Tuotahan et voi tietää, ellet ole tavannut maailman jokaista uskovaista. Muutenkin on pöyristyttävää, että lyöt kaikki uskovat samaan nippuun Jehovan todistajien kanssa. Uskonnot ovat erilaisia, ja tämä on fakta."
Kaikki maailman uskonnot kyllä ovat erilaisia, mutta kuinka erilaisia ovat valtauskontojen eri suuntaukset? Eipä kuule paljon pahemmin.
Osaatko kertoa mihin Jehovan todistajat, mormonit, jesuiitat, katolilaiset, evankelis-luterilaiset, baptistit, metodistit sun muut kuuluvat? Ellen aivan väärässä ole, näillä lahkoilla on toisistaan häviävän pienet erot lähinnä toimintatavoissa tai Raamatun tulkitsemisessa, mutta vähällä on väliä ja riidoissa ollaan. Kristinusko on melko laaja käsite.
Ja kyllä, olen tavannut kaikkia näiden - ei uskontojen, vaan uskonsuuntien - edustajia ja evankelisia lukuunottamatta kaikki ovat tuntuneet tyrkyttävän mainostamisen sijaan. Ei tulla sanomaan "voisitko ystävällisesti ottaa tämän traktaatin vastaan ja kuunnella mitä minulla on sanottavaa", vaan tyrkytetään traktaattia vaihtoehtoja antamatta ja panetellaan helvetistä jos sanoo ettei voisi vittuakaan kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070