En jaksa sitä, että työtäni ei arvosteta siksi, että olen nainen. (älköön kukaan tulko vaan sanomaan, että se johtui yksilöstä eikä sukupuolesta)
En jaksa aina vaan yrittää ja onnistua ja taas vaan yrittää kaikkien esteiden ja ennakkoluulojen yli. Koskaan ne ennakkoluulot ei lopu, aina tulee uusia ihmisiä ja uusia ennakkoluuloja.
Olen lakannut yrittämästä.
En jaksa enää
5
301
Vastaukset
- aatos
jos et ole hoito-, rakennus-, tai elintarvikealalla, niin kukaan ei missään tapauksessa muutenkaan arvosta _työtäsi_.
kunnes sähköt menevät poikki. tai autosi laukeaa. tai pitäisi saada vaatteita. tai hiukset leikattua. tai... tai... - jorojukka-kukka
Joskus on annettava itselleen se, mitä toisilta odottaa.
Parempaa jatkoa sinulle toivoen Jöröjukka.- hortoilija
välttämättä ymmärtänyt mitä ekalla lauseella tarkoitit.
Ettäkö siis on ITSE annettava itselleen se, mitä toisilta odottaa, sitäkö tarkoitit? - aatos
hortoilija kirjoitti:
Ettäkö siis on ITSE annettava itselleen se, mitä toisilta odottaa, sitäkö tarkoitit?minuakin joskus vituttavat naisten arvuuttelut. arvosta itseäsi.
jos parhaasi yrität, niin kuka on parempi? ja jos juitsu on jo mennyt siihen, ettet jaksa enää yrittää, niin onko se nyt sinun syysi?
tee mitä teet. mutta kannattaa helpottaa oloaan. - jorojukka-kukka
hortoilija kirjoitti:
Ettäkö siis on ITSE annettava itselleen se, mitä toisilta odottaa, sitäkö tarkoitit?Annettava itse itselleen se, mitä toisilta odottaa. Hyväksyntä, arvostus, rakkaus, kuinnioitus jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904