Tuuli pörrötti ihanasti hiuksiani. Lokit liihottivat taivaalla kirkuen, tehden
syöksyjä lähelle merenpintaa ja nousten jälleen huimiin korkeuksiin. Erotin
niiden joukosta erään, tavallista suuremman. Vilkutin sille ja se lähtikin
lentämään minua kohti.
- Hei Maija! Lähdetkö lentoretkelle?
Nyökkäsin vastaukseni. Rakastin yhteisiä lentoretkiä Aaron-lokin kanssa, joka
oli minulle tuttu jo entuudestaan maasta nimeltä Oraha. Siellä kaikki eläimet
osasivat puhua, eikä Orahassa tunnettu sanoja viha, sota ja pahuus.
Lensimme yhä korkeammalle pilvien sekaan. Aaron teki syöksyjä ja hieman
uhkarohkeitakin surmansilmukoita. Juuri kun Aaron ja minä olimme
laskeutumassa, kajahti ilmoille omituisen tuttu ääni:
- Prööt, ja pieru pääsi!
Oraha
htfkj
1
244
Vastaukset
- mininovelli
päättyi tällä kertaa pieruun, mutta jatka vielä tuosta tykönäsi tai netissä....ihan miten vaan, ja julkaise kaunokirjallinen teoksesi --- vakuutan että teet monen todella onnelliseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898244Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944457Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302727Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1902563Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171052153- 511696
- 581648
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191541Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431303- 1681288