Matti lähtisi Mervin kanssa

hoitoon !

Matti lähtisi Mervin kanssa hoitoon
19.5.2006 13:47

Vaimonsa kommentteja Matti ei anna anteeksi.

Matti Nykänen kieltää suurimman osan vaimonsa Mervi Nykäsen viime päivinä esittämistä väitteistä.

- Mervi puhuu roskaa ja on itse kipeästi hoidon tarpeessa. Olen sanonut, että voisin lähteä mukaan, jos se olisi hänelle tueksi. Voin koska tahansa mennä verikokeisiin, en käytä lääkkeitä. Mervi panettelee, Matti Nykänen jyrisee.

Hän ei tältä istumalta ole valmis sovintoon eikä halua antaa anteeksi Mervin kertomia väitteitä miehestään.

Vaimonsa verta vuotaviin haavoihin Matilla on myös selitys.

- Hän meni ulos ikkunasta ja loukkasi itsensä. Hänen pitää mennä nyt itseensä ja lopettaa viinapullojen piilottelu. Miksi Mervi saa puhua "totuuksia" julkisuudessa minusta, mutta minä en saisi kertoa Mervin alkoholiongelmista.

Matti Nykänen kertoo viihtyvänsä nyt Jyväskylässä hoitamassa asioitaan.

- Mervin loukkauksia on vaikea antaa anteeksi, Matti huokaa

http://www.iltalehti.fi/2006/05/19/200605194542567_vi.shtml

1

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse...

alkoholisoitunut valehtelija, pysyisivät nyt jo poissa mediasta.

jos suomen nuoriso saa huonoa esimerkkiä euroviisuedustajastamme lordista, niin mitähän se sa tästä kaksikosta???

ei helvetti vois enää vähempää kiinnostaa matti-mervi jutut enää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      289
      5445
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5016
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4126
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3458
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3107
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2972
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      38
      2130
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2071
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2068
    Aihe