Pitäkää vain huolta yhteiskuntamme heikoimmista. Jos sydän ei muuten ymmärrä asian tärkeyttä voi kuvitella itsensä vaikkapa autokolarin jälkeen rullatuolissa. Kunto voisi kohentuakin, jos vain olisi joku, joka veisi kuntoutukseen tai pukisi vaateet päälle.
Heikoimmilta ei saa ottaa, jos kerran rikkaille on varaa antaa ylimääräistä.
Vistbacka asiallista vammaisten puolustamista
7
184
Vastaukset
- Kääk
Kiitos postistasi,Vistbacka.
- VKJ
Vaan olen vammaisen ystäväni puolesta huolissani, jos häneltä viedään apu.
Maailmassa on muutakin kuin vain kummallista vallanhalua. Minua puolueenjäsenenä loukkaa sinun epäluulosi.
- näitä paskoja
Älä viitsi Timo, Fredi, Jorkki tai Saarakkala tehdä näitä paska-aloituksia tänne.
Antakaa kansan lukea tosi-tv-tarinaa Bärren optiojärjestelyistä.
Hyvää päivänjatkoa!- VKJ
Maailmassa on muutakin kuin vain kummallista vallanhalua. - yksi sana riittää
VKJ kirjoitti:
Maailmassa on muutakin kuin vain kummallista vallanhalua.kummallista vallanhalua
- indisio
yksi sana riittää kirjoitti:
kummallista vallanhalua
Minä en asu HELSINGISSÄ
- VKJ
yksi sana riittää kirjoitti:
kummallista vallanhalua
En ole ollut paikalla vielä Vennamon aikana, niin että...
Jos vain olen Perussuomalainen, joka on harmistunut sinun pahansuopaisuudestasi.
Oletkos yrittänyt nähdä asioissa mitään hyvää viime aikoina.
Paistoiko tänään aurinko tai söitkö jotain hyvää. Kesä on tulossa. Onko sinulla töitä, jos on niin hyvä, jos ei niin mitä sinä osaisit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865