ANNIKA PILAA ELÄMÄNSÄ

TyTTöNeNvm92

EII..annika oli ennen niin kiva mun lemppari, mutta nyt se on alkanut liikkua vaarallisissa porukoissa (juodaan kaljaa käytetään huumeita jne)MIKSEI LASSE VOI VAROITTAA SITÄ ROOMEOSTA, SE ON VAARALLINEN ANNIKALLE JA TUHOAA ANNIKAN ELÄMÄN KOSKA JUO KALJAA JA KÄYTTÄÄ HUUMEITA! puuttuisin muuten asiaan mutku en tunne niit sievisä oon meinannut kyl soittaa jos kasperille ja kerto hädästä mutta en tiedä mikä on kasperin puhelinumero. voisiko joku antaa sen minulle kiitos!

12

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra Eversti

Kasper on mun broidin luokkakaverin tuttu, mä soitan heti broidille ja kysyn sen numeroo!!! Venaa.. joo, sillä on se, se on 6! Mä soitan Kasperille.. No moi Kasper, täällä Herra Eversti, hei kuule semmosta vaan soittelin että näin telkkarista et Annika poltti Romeon kaa pilvee, et sun kannattais ehkä mennä pistää sitä EMOa turpaan. Joo, mä tuun auttaa, otan sorkkaraudan mukaan, sillä on ennenkin ollu hyvä mätkiä pössyttelijöitä! Okei, nähdään Stellansin edessä! Moi!

Joo soitin Kasperille, jos haluutte tulla mukaan hakkaa Romeoo, tulkaa Stellansin eteen viideks, Kasper pääsee silloin töistä koska Ulla on kuulemma parantunu ja se tulee silloin töihin! Nähdään siellä, ottakaa jotain aseita mukaan! Moikka!

• Julli

Mun mielestä on kyllä todella törkeätä Romeolta yrittää houkutella viaton nuori tyttö rikollisille teille.

• !!!!!!!!!

no voi hj! se sarja ei perustu tositapahtumiin!!!!!! HANKI ELÄMÄ!!!

• kysyn vaan...

Mites muuten elämä hankitaan?
        Kiinnostas tietää, mä kun oon kuolemansairas.

• rrrrrrrrr
        kysyn vaan... kirjoitti:

Mites muuten elämä hankitaan?
        Kiinnostas tietää, mä kun oon kuolemansairas.

mä sain sen ainakin ihan vahingossa.

• mitä voi odottaa?

pitäisi olla lapsilta kielletty kun kaikki natiaiset luulee tätä oikeaksi elämäksi.

• Kerro nyt
        mitä voi odottaa? kirjoitti:

pitäisi olla lapsilta kielletty kun kaikki natiaiset luulee tätä oikeaksi elämäksi.

muillekin!

Annika, pidä järki mukana;)

• Top-kundi

"sarja ei perustu tositapahtumiin!!!!!!"

Mihin se sitten muka perustuu? Ei se piirretyltäkään vaikuta.

• juuso
        Top-kundi kirjoitti:

"sarja ei perustu tositapahtumiin!!!!!!"

Mihin se sitten muka perustuu? Ei se piirretyltäkään vaikuta.

siihenhän se perustuu, vaikka sma se jos formaatti olis suomalainenkin, kun on nykyisin niin tylsä sarja. Sun mielestäkö piirretyt on vastakohta tositapahtumille? Oivoi....

• Jemina 84

Älähän ota noin toosissaan. Sehän on pelkkä telkkariohjelma. Ei todellisuudessa tapahdu mitään tollasta, joten voit jatkaa rauhassa elämääsi siellä pumpuli-linnassasi!!! =D

• purkka('',)

Kun Annika ei kuuntele Kasperia niin mulle alkaa olla ihan sama jos tytölle käy huonosti. Niin sijaa kun petaa.

• salatut elämät

siis hei oikeesti ettekö te tenixit tajua että ne tekee sen mitä käsikirjoituksessa lukee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5010
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1149
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1019
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe