Miehen valinta

P.e.p.e.

Ei ole isokaan ihme jos naisesta tulee feministi kun lueskelee palstalta feministien kriteerejä, miten he valitsevat (valitsisivat) miehen itselleen.

Seksuaalinen suorituskyky ja mitat nousevat kummasti top 10 kärkeen. Toisaalta taas miehen pitäisi olla sp:n tasa-arvoa kannattava, mutta miten moinen isokaluinen "johtajatyyppi" voi sitä olla? (tästä korrelaatiosta oli kai jokin tutkimus)

Entä sitten suomalainen perusmies (tai vaikka supermies). He hemputtelevat kaunottarien kanssa vielä ollessaan sinkkuja (ehkä senkin jälkeen), mutta valitsevat puolisoksi hyvinkin tavanomaisen näköisen naisen eli tekevät ainakin jälkikasvun em. kanssa.

Pitäisikö tästä vetää se johtopäätelmä, että miehet arvostavat puolisossa ja lastensa äidissä henkisiä arvoja ja feministinaiset vs. fyysisiä arvoja. No mikäpä siinä. Turha kuitenkaan omista valinnoista on syyttää muita eli tässä tapauksessa koko miessukukupuolta.

10

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis ihanko tosi?

Onpa ihan uskomattoman kriittistä pohdiskelua. Jestas sentään.

• jorojukka-kukka

Voihan se olla niinkin, että suomalaisnainen alkaa vähitellen syöttämään miehille heidän omaa keitostaan. ;)

Käydään siinä sitten läpi kriittisiä mittoja ja ulkonäköä...samaan malliin kuin miehet ovat kautta aikojen naisia puntaroineet.

Joopa joo. Katkeraa on keitos. Hyvän kokin tunnistaa kuitenkin siitä, että syö myös itse omaa soppaansa. ;)

• P.e.p.e.

"Käydään siinä sitten läpi kriittisiä mittoja ja ulkonäköä...samaan malliin kuin miehet ovat kautta aikojen naisia puntaroineet. "

Aina saa puntaroida, mutta siitä huolimatta tavallinen fiksu suomalainen (sp:sti tasa-arvoinen) nainen vetää sen pidemmän tikun. Loppupeleissä miehet arvostavat henkisiä arvoja, sinun kriteerisi ovat ilmeisesti toiset. Ehkä tämä onkin teidän fem. isoin ongelma. Arvostatte niitä macho-miehiä ja samalla arvioitte koko miessukupuolta saamienne kokemusten perusteella.

Itse arvioin naista kokonaisuutena. Tottakai seksin pitää toimia ja yleensä se toimii jos henkinen puoli toimii.

• juu
        P.e.p.e. kirjoitti:

"Käydään siinä sitten läpi kriittisiä mittoja ja ulkonäköä...samaan malliin kuin miehet ovat kautta aikojen naisia puntaroineet. "

Aina saa puntaroida, mutta siitä huolimatta tavallinen fiksu suomalainen (sp:sti tasa-arvoinen) nainen vetää sen pidemmän tikun. Loppupeleissä miehet arvostavat henkisiä arvoja, sinun kriteerisi ovat ilmeisesti toiset. Ehkä tämä onkin teidän fem. isoin ongelma. Arvostatte niitä macho-miehiä ja samalla arvioitte koko miessukupuolta saamienne kokemusten perusteella.

Itse arvioin naista kokonaisuutena. Tottakai seksin pitää toimia ja yleensä se toimii jos henkinen puoli toimii.

"..tavallinen fiksu suomalainen nainen(sp:sti tasa-arvoinen.."

No just niin! Tavallisia me kaikki feministit ei välttämättä kai olla.

• rusalka

ai se oli pepe, joka otti herneet nenäänsä mun isokaluisesta johtajasta...heh heh :D

• P.e.p.e.

Itse en ole tutkimusta asiasta tehnyt (minkä kokoinen kalu feministien partnereilla on). Kukin kuitenkin valitsee kaverin itse, siitä on turha syyttää muita. Subj. kokemuksia on turha yleistää.

• ettää
        P.e.p.e. kirjoitti:

Itse en ole tutkimusta asiasta tehnyt (minkä kokoinen kalu feministien partnereilla on). Kukin kuitenkin valitsee kaverin itse, siitä on turha syyttää muita. Subj. kokemuksia on turha yleistää.

Pepellä on pieni, kun noin harmittaa. HIhhih. Ei sillä mitään tee.. usko nyt vaan.

Sinä esität subj. kokemuksia, muut, ainakaan feministit eivät saisi.
        Vaan sinähän et sitä määrää. Omat kokemukset ovat tärkeitä.

• P.e.p.e.
        ettää kirjoitti:

Pepellä on pieni, kun noin harmittaa. HIhhih. Ei sillä mitään tee.. usko nyt vaan.

Sinä esität subj. kokemuksia, muut, ainakaan feministit eivät saisi.
        Vaan sinähän et sitä määrää. Omat kokemukset ovat tärkeitä.

... on massiivinen. Usein kuitenkin on niin, että tajunnan menetys saattaa viedä lähimuistin. Älä huoli, hyvin olen pärjännyt rumimpia hätistellessä.

"Omat kokemukset ovat tärkeitä."

Onko sinulla niitä?

• seliseli

Ei sille mitään voi, että vähiten komein miehistäni on ollut myös sekopäisin. Ja pienimunaisin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe