Näin tämän vitsin tuolla pitkässä Eurovisio-ketjussa:
Kaksi huonokuuloista ja -näköistä mummoa katseli Euroviisuja kunnes toinen tokaisi että: - "Onhan se hyvä että jaksaa tuo Loirikin vielä yrittää, mutta on se vaan hirveen näköiseksi ittensä ryypännyt"
Pidetään sitte vaan peukkuja Loirille! ;)
Pidetään peukkuja Loirille
5
390
Vastaukset
- Matin
muoto lähestyy Loortia kiihtyvällä vauhdilla, sitä se viina aikaan saa.
- vio-letti
Näin Nykäsen Matin yhdessä telkkariohjelmassa täällä Ruotsin tv:ssä, olikohan se ohjelma nimeltä "Emmas värld" - juu oli kai. No, tämä tv-teami etsi käsiinsä Matin Kemistä [vai olikohan se Rovaniemeltä], mutta kumminkin, Matti oli aika kännissä siinä ohjelmassa ja kapakkakierroksen päätteeksi yrjösi katuojaan... ei hyvältä näyttäny - ei...
Sitä se viina ihmisellä teettää.. vio-letti kirjoitti:
Näin Nykäsen Matin yhdessä telkkariohjelmassa täällä Ruotsin tv:ssä, olikohan se ohjelma nimeltä "Emmas värld" - juu oli kai. No, tämä tv-teami etsi käsiinsä Matin Kemistä [vai olikohan se Rovaniemeltä], mutta kumminkin, Matti oli aika kännissä siinä ohjelmassa ja kapakkakierroksen päätteeksi yrjösi katuojaan... ei hyvältä näyttäny - ei...
Sitä se viina ihmisellä teettää....olin jossakin näkevinäni uutisen, että Matin
"lentävät lauseet" koottaisiin kirjaksi..
Elämä on laiffii?! ;))
- todella suuri
yhdennäköisyys;D Onkohan Vesku Lordin esikuva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1336062
- 574356
- 582781
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282668Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131