ajelin sellaisella mitsubishilla ruskealla tulit vastaan tänää puli neljän maissa et ollut mikään pitkä ota yhtettä.
käveluit tänään kauhavalla vaalea nainen
10
612
Vastaukset
- meinasin
vaan sanoa että opettele saatanan kauhavan juntti kirjoittamaan!
- vittuilla
jyrkille, se on naista vailla
- ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
älä kirjoia mulle enää
- mä odotan jossain vaihessa ...
mä katselen ootko tänää yrkkärin kohdassa niin otan sut sitten kyytiin.
- värkit
pesty?
- ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´...
värkit kirjoitti:
pesty?
kirjoita mulle tavataanko minä kyllä haluan.
- nyt on lämmin vaikka ulkona
värkit kirjoitti:
pesty?
kirjoita mulle tavataanko minä kyllä haluan.
- '''''''''''''''''''''''''''...
värkit kirjoitti:
pesty?
moi jos asut lähellä niin voit tulla mun luo alasinkuja 1a5 kauhava
- tänään
värkit kirjoitti:
pesty?
hei nyt mä ajan siitä ohi puolineljän maissa oottko siinä. odottamassa mulla on sellainen vaalean ruskea mitsubishi. otan sut siitä sitten kyytiin. sitten katsotaan mitä tehdä tuuthan odotan
- täällä olisi halukas
hei ota yhtettä jos kävelet tänään iltapäivällä niin mä ottaisin sut kyytiin. kiinnostusta riittää sinä olit se vaalea nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613