Marissa kuolee :(

SPOILERI

29

6996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äääägh.

      Tuli väärä linkki, tässä teksti lainattuna artikkelista:

      "OC" tar livet av Mischa Barton

      "Marissa" tar en överdos.
      Foto: AP
      Mischa Barton försvinner från "OC". Under flera månader har rykten gjort gällande att Mischa vill sluta spela i serien av rädsla att hamna i ett fack. Hon ska ha dykt upp sent till inspelningar eller struntat i att komma – allt för att bli sparkad.
      Nu verkar Bartons vilja gå igenom. Manusförfattarna planerar att låta "Marissa Cooper" dö av en drogöverdos.

      • uhj,gv

        voisiks suomentaaaaaa oon oc fani ja toivon et marissa ei kuole eikä se kyl kuolekkaa, hei! ootteks hulluja kaikki ketkä luulette et se delaa kukaan ei varmaan ees kattois enää koko sarjaa ja jos mischa haluu pois sarjasta ni kai sen tilal otetaan uus marissa hei daa !!!!!!!!


    • ei kun näin

      Kolmannen kauden viimeinen jakso naytettiin eilen Usassa ja Marissa kuoli auto-onnettomuudessa!

    • ****

      Sometimes-boyfriend Ryan ( Benjamin McKenzie) was driving her in his new Land Cruiser to the airport so she could meet her dad in Greece, where they would do some big-time bonding working on a yacht together all summer. Kevin Volchok (Cam Gigandet), drunk and ticked off that Marissa broke up with him, pursues them in his car, swerving all the way.


      Sadly, Ryan loses control of the SUV and crashes. He is able to get Marissa out of the flipped-over vehicle before it catches fire, but she dies in his arms along the side of the road.

      • pinja^^

        paskat s emitään kuole!!!!!! herraisä.:DD


      • totta on

      • sunbring

      • on, valitettavasti.
        sunbring kirjoitti:

        marissan varmaan annettiin kuolla katsojien mielestä, mutta hän onkin vain koomassa tai loukkaantunut. neloskaudessa herää taas eloon luulen ainakin...

        Kyllä se Mischa Barton ei enää Marissaksi ala, joten Ryan saa alkaa seurustelemaan Sethin kanssa.


      • camilla
        pinja^^ kirjoitti:

        paskat s emitään kuole!!!!!! herraisä.:DD

        älä luuleeko toi ,että yksi pää näytteliöistä kuolee


      • surullinen5346

        Ikävä jos Marissa kuolee..On ollut jotenkin niin ihana katella näiden kahden nuoren rakkautta..Niin kaunista rakkautta... Sääli juttu... :(


    • Dude

      mitä hänelle sitten käy jos Marissa kuolee? Ja missä Ryan oli kun Marissa otti yliannostuksen?!

      • Dark-Mantine

        Eikös tässä aikasemmin sanottu jo, että Marissa kuolee auto-onnettomudessa?


      • //Läppä//
        Dark-Mantine kirjoitti:

        Eikös tässä aikasemmin sanottu jo, että Marissa kuolee auto-onnettomudessa?

        ei se mitään yliannostusta ottanu


    • jepppp.

      No mut kyl Marissalle jokatapaukses jotain tapahtuu koska Marissan näyttelijähän lopettaa näyttelemisen koko sarjassa.

      • marissa

        www.youtube.com - sivustolta löytyy pätkä Marissan viimeisistä hetkistä.Hakusanaksi vain O.C ja sieltä löytyy :(


    • gfj

      kyllä kuolee siihen ku volchok törmää niihin ja se auto kiertää mäkeä alas..niin sit se kuoleen ryanin syliin. :(

    • Girlsser

      En oikee usko tota juttuu.. Olit laittanu päivien viemää puolellekin täyttä sontaa!! En usko!! Minkä takia pää näyttelijä kuolis? Katoin et useimmat oli laittanu että "totta se on"", mut mä en usko!! vaikka lehes lukis nii!! Sori mut mä en nyt oikee ymppää!!!

      • ...

        mä katoin myös sen jakson. kyl se kuoli. eikä herää takas, kun siirtyy elokuva-alalle.. :(


      • kumier

        Mä en usko et marisa Kuolee


      • en vaan voi uskoo!!!

        mä en haluu että marissa kuolee!tossa sarjassa ei oo mitään järkee jos se kuolee!!ja ryan jää yksin eikä sitä oo tarkotettu kellekää muulle ku marissalle!samanlailla ku seth on tarkotettu summerille


    • sry so much

      Ku katoin ton pätkän.. en pysty sanoo mut kuiteski anteeks et sanoin noin mutta toi on jotenkin niin kauheeta*/ihmeellistä että päänäyttelijä lähtee pois. Jos se ei sit jaksanu tai haluunnu näytellä tossa sarjassa.. En tiiä mutta on se kyllä vähän surullista.. :( ;( :(

    • Jepsunen

      Niin kun siellä you joku sivuilla on niitävideoita, mika niistä on se mis marissa delaa?

      • hullux tulossa

        En piittaa sarjasta paskaakaan, mut kiinnostaa että kuoleeko se saatana vai ei?
        mulle ihan yks hailee.. parempi tietysti jos kuolis..


    • o.c jyrääää

      hei ! marissa ei kuole koska kukaan ei kattois tätä sarjaa enää ja jos mischa haluu pois sarjast ni miksei ne muka ottais uutta marissaa !!!!! ni et tuski se delaaa hei daa

      !!!!!!!

      • ksks

        Uskokaa jo, se Marissa kuolee oon ihan ite sen netis nähny. O.C on just huono ilman Marissaa, mut siitä ei pääse yli ekä ympäri et se delaa. Esim. www.youtube.com sieltä ku ettii: marissa cooper die nii kyllä se kohtaus löytyy.


    • Vuonis-94

      Mä oon nähny kun se kuoli netissä ja ne meni auton kans pusikkoon Ryanin kans.

      • Vuonis-94

        Tai ei ne ihan ojaan vaan pusikon läpi aika jyrinällä kun se Volchok rynnii ne sinne.Se on ihan kamala video.YouTubessa katoin ja hakee marissa cooper die niin varmasti löytyy.Se on ensimmäinen video.


    • Barbie

      marissa ei kuole huumeiden yliannostukseen!! SE kuolee kolariin.. Se jakso on muuten tullut jo

    • ettekö ymmärrä

      se ei vittu kuole huumeisiin vaan kolariin perkele1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe